Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.03.2012 17:57

Tak jak w temacie.. dodalem do pewnej klasy nowego skilla i moze go uzyc klawiszem "e" ale chcialbym aby mogl tylko raz na 3 rundy to zrobic..

#2 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.03.2012 18:11

pod include dajesz:
new ilosc[33];


w plugin_init
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)


w
public cod_class_enabled(id)
dopisujesz
ilosc[id] = 3;


w
public cod_class_disabled(id)
dopisujesz
 ilosc[id] = 0;


później dodajesz taki public:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
ilosc[id] = 3;

return PLUGIN_CONTINUE;
}


później dopisujesz kolejny public będzie on wyglądał tak

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 umiejetnosci na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{

ilosc[id]--;

podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: Umiejętność
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#3 Shark1337

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 21.03.2012 18:12

w public UzyjPrzedmiotu się tak używa. (w starym) a w nowym nie weim.

Użytkownik Shark1337 edytował ten post 21.03.2012 18:12

  • +
  • -
  • 0

#4 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.03.2012 18:14

ps jeśli masz już public cod_class_skill_used to zmień nazwę np na Umiejetnosc a w powyższym
public cod_class_skill_used(id)
w linijce
podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: Umiejętność
podajNazweP... wtedy zamieniasz na Umiejetnosc
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 21.03.2012 18:24

Blood sie napisales a mu chodzi o starego coda.
  • +
  • -
  • 0

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 21.03.2012 18:26

On nie chciał, że mocy może użyć 3 razy na rundę, tylko, że może użyć moc RAZ NA 3 RUNDY.
  • +
  • -
  • 0

#7 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 21.03.2012 18:44

Pod zmiennymi

new ilosc_uzyc[33];
new bool:moze_uzyc[33];

w UzyjPrzedmiotu(id) na zasadzie

if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa)
	{
		FunkcjaUzywania(id)
		ilosc_uzyc[id] ++;
		if(ilosc_uzyc[id] == 3)
		{
			moze_uzyc[id] = false;
		}
	}

a w odrodzenie(id) klasy badz itemu (zalerzy co masz) daj

ilosc_uzyc[id]=0
moze_uzyc[id]= true

O to biega?
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#8 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.03.2012 19:19

Nie dziala..mi sie wydaje ze najlepszym sposbem by bylo jakis liczenie rund badz tez respawnow..no nie wiem.. kombinuje caly czas ale nie idzie

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.03.2012 19:22

w uzyj przedmiotu

if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa)
    {
        FunkcjaUzywania(id)
        moze_uzyc[id] = false;
    }

w odrodzeniu pod casem klasy

if(!moze_uzyc[id])
{    
    ilosc_uzyc[id] ++
    if(ilosc_uzyc[id] ==3)
    {
        moze_uzyc[id] = true;
    }
}

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#10 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 22.03.2012 21:00

nadal nie dziala :P ale jak to mowia.. najlepsze rozwiazania to najprostsze rozwiazania ;]

Dalem

new rand = random_num(1,2);
        switch(rand)

i w nosie :D dzięki za pomoc ++ // do zamkniecia

Użytkownik pfk92 edytował ten post 22.03.2012 21:01


#11 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 23.03.2012 00:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych