Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 21.03.2012 17:57
#2
Napisano 21.03.2012 18:11
new ilosc[33];
w plugin_init
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
w
public cod_class_enabled(id)dopisujesz
ilosc[id] = 3;
w
public cod_class_disabled(id)dopisujesz
ilosc[id] = 0;
później dodajesz taki public:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
ilosc[id] = 3;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
później dopisujesz kolejny public będzie on wyglądał tak
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 umiejetnosci na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
ilosc[id]--;
podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: Umiejętność
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#3
Napisano 21.03.2012 18:12
Użytkownik Shark1337 edytował ten post 21.03.2012 18:12
#4
Napisano 21.03.2012 18:14
public cod_class_skill_used(id)w linijce
podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: UmiejętnośćpodajNazweP... wtedy zamieniasz na Umiejetnosc
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#5
Napisano 21.03.2012 18:24
#6
Napisano 21.03.2012 18:26
#7
Napisano 21.03.2012 18:44
new ilosc_uzyc[33]; new bool:moze_uzyc[33];
w UzyjPrzedmiotu(id) na zasadzie
if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa) { FunkcjaUzywania(id) ilosc_uzyc[id] ++; if(ilosc_uzyc[id] == 3) { moze_uzyc[id] = false; } }
a w odrodzenie(id) klasy badz itemu (zalerzy co masz) daj
ilosc_uzyc[id]=0 moze_uzyc[id]= true
O to biega?
#8
Napisano 21.03.2012 19:19
#9
Napisano 22.03.2012 19:22
if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa) { FunkcjaUzywania(id) moze_uzyc[id] = false; }
w odrodzeniu pod casem klasy
if(!moze_uzyc[id]) { ilosc_uzyc[id] ++ if(ilosc_uzyc[id] ==3) { moze_uzyc[id] = true; } }
#10
Napisano 22.03.2012 21:00

Dalem
new rand = random_num(1,2); switch(rand)
i w nosie

Użytkownik pfk92 edytował ten post 22.03.2012 21:01
#11
Napisano 23.03.2012 00:38
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych