Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#1
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #1](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.03.2012 17:57
			
				
					
						
					
					#2
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #2](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.03.2012 18:11
new ilosc[33];
w plugin_init
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
w
public cod_class_enabled(id)dopisujesz
ilosc[id] = 3;
w
public cod_class_disabled(id)dopisujesz
ilosc[id] = 0;
później dodajesz taki public:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
ilosc[id] = 3;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
później dopisujesz kolejny public będzie on wyglądał tak
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 umiejetnosci na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
ilosc[id]--;
podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: Umiejętność
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
			
				
					
						
					
					#3
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #3](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.03.2012 18:12
Użytkownik Shark1337 edytował ten post 21.03.2012 18:12
			
				
					
						
					
					#4
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #4](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.03.2012 18:14
public cod_class_skill_used(id)w linijce
podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: UmiejętnośćpodajNazweP... wtedy zamieniasz na Umiejetnosc
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
			
				
					
						
					
					#5
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #5](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.03.2012 18:24
			
				
					
						
					
					#6
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #6](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.03.2012 18:26
			
				
					
						
					
					#7
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #7](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.03.2012 18:44
new ilosc_uzyc[33]; new bool:moze_uzyc[33];
w UzyjPrzedmiotu(id) na zasadzie
if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa)
	{
		FunkcjaUzywania(id)
		ilosc_uzyc[id] ++;
		if(ilosc_uzyc[id] == 3)
		{
			moze_uzyc[id] = false;
		}
	}a w odrodzenie(id) klasy badz itemu (zalerzy co masz) daj
ilosc_uzyc[id]=0 moze_uzyc[id]= true
O to biega?
			
				
					
						
					
					#8
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #8](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.03.2012 19:19
			
				
					
						
					
					#9
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #9](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.03.2012 19:22
if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa)
    {
        FunkcjaUzywania(id)
        moze_uzyc[id] = false;
    }w odrodzeniu pod casem klasy
if(!moze_uzyc[id])
{    
    ilosc_uzyc[id] ++
    if(ilosc_uzyc[id] ==3)
    {
        moze_uzyc[id] = true;
    }
}
					
					
			
				
					
						
					
					#10
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #10](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 22.03.2012 21:00
 ale jak to mowia.. najlepsze rozwiazania to najprostsze rozwiazania ;]
 ale jak to mowia.. najlepsze rozwiazania to najprostsze rozwiazania ;]Dalem
new rand = random_num(1,2);
        switch(rand)i w nosie
 dzięki za pomoc ++ // do zamkniecia
 dzięki za pomoc ++ // do zamkniecia
					
					Użytkownik pfk92 edytował ten post 22.03.2012 21:01
			
				
					
						
					
					#11
					![[ROZWIĄZANE]  Uzywanie klawisza "e" raz na 3 rundy: post #11](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.03.2012 00:38
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
| CoD Stary Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019  cod stary, cod stary/nowy | 
 |   | |||
|  | CoD Stary [ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019  cod stary | 
 |   | ||
| CoD Stary Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019  cod stary | 
 |   | |||
| CoD Stary Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018  cod stary | 
 |   | |||
| CoD Stary CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017  cod stary | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty 
				
				

 
				
				 
				
				 
				
				







