Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobić 1/na ileś z He i np. AWP?
Temat rozp. SpeedEnd, 17.03.2012 17:25
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.03.2012 17:25
Siemak mam pytanie jak zrobić żeby w jednej klasie mieć 1/1 z AWP i 1/3 z HE ? jak ? jak to zrobić w generatoże klas tutaj na forum czy to tylko wystarczy dopisać do np. 3,he,1,AWP ? pomocy !
Za pomoc dostaniesz +
Za pomoc dostaniesz +
#2
Napisano 17.03.2012 17:36
Musisz zedytować sma klasy
1. Znajdź "public plugin_init()"
2. Dodaj w nim na końcu "RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Szansa");"
3. Na końcu pluginu utwóż taki public:
gdzie: "TWOJA_BRON" to broń np. "CSW_M4A1" da nam 1/x z m4
"X" to liczba np. gdy będzie 3 to masz 1/3 z danej broni
1. Znajdź "public plugin_init()"
2. Dodaj w nim na końcu "RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Szansa");"
3. Na końcu pluginu utwóż taki public:
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == TWOJA_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,X) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
gdzie: "TWOJA_BRON" to broń np. "CSW_M4A1" da nam 1/x z m4
"X" to liczba np. gdy będzie 3 to masz 1/3 z danej broni
#3
Napisano 17.03.2012 17:46
czyli np
A tak z HE
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)// 1/1 z m4a1
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
A tak z HE
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE1 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) // 1/3 z HE
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Kogut edytował ten post 17.03.2012 17:47
#5
Napisano 17.03.2012 18:12
100%szansy nie pisze się 1/1 tylko tak ma wyglądać cału public:
a z he będzie tak wyglądać
pod include dodajesz:
a public będzie tak wyglądał:
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0) // tak będzie szansa 1/1 czyli 100%
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
a z he będzie tak wyglądać
pod include dodajesz:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
a public będzie tak wyglądał:
public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1) // tu jest np 1/2 szansy
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#6
Napisano 12.04.2012 17:53
Podasz zrobioną klase normalnie? a nie tak w czesciach?
podaj całą od początku
podaj całą od początku
#7
Napisano 12.04.2012 18:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "test";
new const opis[] = "test";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
tu gdzie jest (1,3) ustawiasz ile ma mieć z broni np. 1/3
(2)
a tu ustawiasz ile ma mieć z he
Użytkownik Arek :P edytował ten post 12.04.2012 18:03
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#8
Napisano 14.04.2012 11:01
dzięki
#9
Napisano 15.04.2012 10:30
THX mi też sie przydalo ;D
+ dla all
+ dla all
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych