Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 12.03.2012 14:48
#2
Napisano 13.03.2012 07:55
public CurWeapon , Death, TakeDamge
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 13.03.2012 12:01
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; return PLUGIN_CONTINUE; }
Death
public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(attacker); new zdrowie = get_user_health(attacker); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) { wytrzymalosc_itemu[id]-=5; } if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) { ColorChat(id,GREEN," Item ma jeszcze^x03 %i^x01 wytrzymalosci.", wytrzymalosc_itemu[id]); } else { ColorChat(id,GREEN," Item^x03 %s^x01, zostal rozwalony !", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); UsunPrzedmiot(id); } } if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_doswiadczenie = 0; new nowe_doswiadczenies = 0; nowe_doswiadczenies += doswiadczenie_za_killa; nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; if(klasa_gracza[id] == Nieumarly && klasa_gracza[attacker] != Nieumarly) nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2; if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker]; if(klasa_gracza[attacker] == Nieumarly || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]); set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); } if(klasa_gracza[attacker] == Pierwotnik) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+5<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+5: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); } #if defined BOTY if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0) WyrzucPrzedmiot(id); #endif if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 4) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); } set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "Za zabicie wroga dostales:^nExp: +%i^nItem: %s", nowe_doswiadczenie, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; if(quest_gracza[attacker] != -1) { if(klasa_gracza[id] == questy[quest_gracza[attacker]][2]) { ile_juz[attacker]++; zapisz_aktualny_quest(attacker) } if(ile_juz[attacker] == questy[quest_gracza[attacker]][1]) { client_print(attacker,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[attacker]],questy[quest_gracza[attacker]][3]) zapisz_questa(attacker,quest_gracza[attacker]) doswiadczenie_gracza[attacker] += questy[quest_gracza[attacker]][3]; quest_gracza[attacker] = -1; zapisz_aktualny_quest(attacker) } else { client_print(attacker,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[attacker],questy[quest_gracza[attacker]][1],questy_zabil[quest_gracza[attacker]]) } } } SprawdzPoziom(attacker); SprawdzMonety(attacker); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES); return PLUGIN_CONTINUE; }
TakeDamage
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker]) return HAM_IGNORED; new health = get_user_health(this); new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(health < 2) return HAM_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(wytrzymalosc_gracza[this]>0) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3) damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this)) damage*=2.0; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8) damage+=50; if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE) { if(klasa_gracza[idattacker] == Nieumarly) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Pierwotnik && random(4) == 1)) damage = float(health); } if (weapon == CSW_KNIFE) { if((klasa_gracza[idattacker] == Widmo && random(3) == 1)) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 3 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && random(2) == 1) damage = float(health); } if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
#4
Napisano 13.03.2012 16:57
if'y
If(klasa_gracza[id] == X_KLASA) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, XX_NIEWIDKA);
X_KLASA- wpisz klase która ma niewidzialność
XX_NIEWIDKA - wpisz ile ma miec niewidzialności.
Dodaj tyle ifów ile klas.
Czyli np.
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; If(klasa_gracza[id] == Ninja) // np. 1 klasa z niewidzalnoscia set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 65); If(klasa_gracza[id] == Stalker) //.2 klasa z niewidzalnoscia set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30); return PLUGIN_CONTINUE; }Jak nie dasz rady to podeśli PW .sma
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 14.03.2012 14:30
#6
Napisano 15.03.2012 01:35
#7
Napisano 17.03.2012 16:32
#8
Napisano 19.03.2012 19:52
#9
Napisano 19.03.2012 20:49
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych