Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Niewidzialnosc znika po killu

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.03.2012 14:48

Tak jak w temacie.. mam klase na cod mod ktora jest nie widzialna.. lecz czasami jak zabije kogos to ja widac.. jak sie pozbyc tego bugu ??

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.03.2012 07:55

Pokaż
public CurWeapon , Death, TakeDamge
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.03.2012 12:01

CurWeapon

public CurWeapon(id)
{
	
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = read_data(2);
	
	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
}

Death

public Death()
{
    new id = read_data(2);
    new attacker = read_data(1);
    
    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new weapon = get_user_weapon(attacker);
    new zdrowie = get_user_health(attacker);
    
    
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
        if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
            wytrzymalosc_itemu[id]-=5;
        }
        if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0)  {
            ColorChat(id,GREEN," Item ma jeszcze^x03 %i^x01 wytrzymalosci.", wytrzymalosc_itemu[id]);
        }
        else {
            ColorChat(id,GREEN," Item^x03 %s^x01, zostal rozwalony !", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
            UsunPrzedmiot(id);
        }
    }
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
    {
        new nowe_doswiadczenie = 0;
        new nowe_doswiadczenies = 0;
        
        nowe_doswiadczenies += doswiadczenie_za_killa;
        
        nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
        
        if(klasa_gracza[id] == Nieumarly && klasa_gracza[attacker] != Nieumarly)
            nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
        
        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
            nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
        
        if(klasa_gracza[attacker] == Nieumarly || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
        {
            
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
            set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
            set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
        }
        
        if(klasa_gracza[attacker] == Pierwotnik)
        {
            
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+5<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+5: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
            set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
        }
        #if defined BOTY
        if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
            WyrzucPrzedmiot(id);
        #endif
        if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
            DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 4)
        {
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
            set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
        }
        
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "Za zabicie wroga dostales:^nExp: +%i^nItem: %s", nowe_doswiadczenie, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
        
        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
        
        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
        
        if(quest_gracza[attacker] != -1)
            {
            
            if(klasa_gracza[id] == questy[quest_gracza[attacker]][2])
            {
                ile_juz[attacker]++;
                zapisz_aktualny_quest(attacker)
            }
            if(ile_juz[attacker] == questy[quest_gracza[attacker]][1])
            {
                client_print(attacker,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[attacker]],questy[quest_gracza[attacker]][3])
                zapisz_questa(attacker,quest_gracza[attacker])
                doswiadczenie_gracza[attacker] += questy[quest_gracza[attacker]][3];
                quest_gracza[attacker] = -1;
                zapisz_aktualny_quest(attacker)
            }
            else
            {
                client_print(attacker,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[attacker],questy[quest_gracza[attacker]][1],questy_zabil[quest_gracza[attacker]])
            }
    }
}
    
    SprawdzPoziom(attacker);
    SprawdzMonety(attacker);
    
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
        set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

TakeDamage

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    new health = get_user_health(this);
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
    
    if(health < 2)
        return HAM_IGNORED;
    
    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
    {
        informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
        return HAM_SUPERCEDE;
    }
    
    if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
        damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
    
    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
        damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
    
    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
        damage*=2.0;
    
    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8)
        damage+=50;
    
    if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
    {
        if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
            damage = float(health);    
    }
    
    if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
        if(klasa_gracza[idattacker] == Nieumarly)
            damage = float(health);
    }
    
    if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
        if((klasa_gracza[idattacker] == Pierwotnik && random(4) == 1))
            damage = float(health);
    }
    if (weapon == CSW_KNIFE)
    {
        if((klasa_gracza[idattacker] == Widmo && random(3) == 1))
            damage = float(health);
    }
    
    if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 3 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && random(2) == 1)
            damage = float(health);
    }

    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
    {
        SetHamParamEntity(3, this);
        SetHamParamEntity(1, idattacker);
    }
    
    
    SetHamParamFloat(4, damage);
    return HAM_IGNORED;
}


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.03.2012 16:57

Dodaj w CurWeapon
if'y

If(klasa_gracza[id] == X_KLASA)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, XX_NIEWIDKA);

X_KLASA- wpisz klase która ma niewidzialność
XX_NIEWIDKA - wpisz ile ma miec niewidzialności.

Dodaj tyle ifów ile klas.


Czyli np.


public CurWeapon(id)
{
	  
		if(freezetime || !klasa_gracza[id])
				return PLUGIN_CONTINUE;
	  
		new weapon = read_data(2);
	  
		UstawSzybkosc(id);
	  
		if(weapon == CSW_C4)
				podkladajacy = id;

		 If(klasa_gracza[id] == Ninja)   // np. 1 klasa z niewidzalnoscia
				 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 65);


		 If(klasa_gracza[id] == Stalker)   //.2 klasa z niewidzalnoscia
				  set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	  
}
Jak nie dasz rady to podeśli PW .sma
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.03.2012 14:30

ok wrzucilem to.. i jak bd mial czas to sprawdze i dam znac

#6 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 15.03.2012 01:35

sadze ze to nic nie pomoglo poniewaz kumpel mnie zabil i bylo widac jak cialo lezy na ziemi..a zas za drugim razem cialo jest nie widzialne.. nie mam 100% pewnosci czy po killu to by sie pojawialo. ale wczesniej tak mialem za jak mnie zabili to bylo widac cialo i jak ja kogos zabilem to tez czasem mnie bylo widac.. moze inny jakis sposob

#7 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.03.2012 16:32

odswiezam.. sposob huberta nic nie dal.. nadal wystepuj bug.. ktos ma inny sposob

#8 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.03.2012 19:52

// do zamkniecia

#9 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 19.03.2012 20:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych