Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 12.03.2012 14:48
#2
Napisano 13.03.2012 07:55
public CurWeapon , Death, TakeDamge
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 13.03.2012 12:01
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}Death
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=5;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
ColorChat(id,GREEN," Item ma jeszcze^x03 %i^x01 wytrzymalosci.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
ColorChat(id,GREEN," Item^x03 %s^x01, zostal rozwalony !", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;
new nowe_doswiadczenies = 0;
nowe_doswiadczenies += doswiadczenie_za_killa;
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
if(klasa_gracza[id] == Nieumarly && klasa_gracza[attacker] != Nieumarly)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
if(klasa_gracza[attacker] == Nieumarly || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
if(klasa_gracza[attacker] == Pierwotnik)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+5<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+5: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 4)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "Za zabicie wroga dostales:^nExp: +%i^nItem: %s", nowe_doswiadczenie, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
if(quest_gracza[attacker] != -1)
{
if(klasa_gracza[id] == questy[quest_gracza[attacker]][2])
{
ile_juz[attacker]++;
zapisz_aktualny_quest(attacker)
}
if(ile_juz[attacker] == questy[quest_gracza[attacker]][1])
{
client_print(attacker,print_chat,"Wykonales zadanie %s gratulacje otrzymujesz %i expa!",questy_info[quest_gracza[attacker]],questy[quest_gracza[attacker]][3])
zapisz_questa(attacker,quest_gracza[attacker])
doswiadczenie_gracza[attacker] += questy[quest_gracza[attacker]][3];
quest_gracza[attacker] = -1;
zapisz_aktualny_quest(attacker)
}
else
{
client_print(attacker,print_chat,"Zabiles %i/%i %s",ile_juz[attacker],questy[quest_gracza[attacker]][1],questy_zabil[quest_gracza[attacker]])
}
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
SprawdzMonety(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
return PLUGIN_CONTINUE;
}TakeDamage
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(health < 2)
return HAM_IGNORED;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8)
damage+=50;
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Nieumarly)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Pierwotnik && random(4) == 1))
damage = float(health);
}
if (weapon == CSW_KNIFE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Widmo && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 3 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && random(2) == 1)
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
#4
Napisano 13.03.2012 16:57
if'y
If(klasa_gracza[id] == X_KLASA) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, XX_NIEWIDKA);
X_KLASA- wpisz klase która ma niewidzialność
XX_NIEWIDKA - wpisz ile ma miec niewidzialności.
Dodaj tyle ifów ile klas.
Czyli np.
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
If(klasa_gracza[id] == Ninja) // np. 1 klasa z niewidzalnoscia
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 65);
If(klasa_gracza[id] == Stalker) //.2 klasa z niewidzalnoscia
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 30);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jak nie dasz rady to podeśli PW .sma
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 14.03.2012 14:30
#6
Napisano 15.03.2012 01:35
#7
Napisano 17.03.2012 16:32
#8
Napisano 19.03.2012 19:52
#9
Napisano 19.03.2012 20:49
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










