Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * - - - 3 głosy

[EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMakeroryginalny blockmaker z ProFrags


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#21 GmbH

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:48
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.03.2012 20:02

Jak dokładnie wrzucić te bloczki z calym folderem czy osobno ? Wiem , że to może być glupie pytanie ale jestem zielony w tych sprawach.
  • +
  • -
  • 0

#22 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 25.03.2012 20:14

Cały folder
  • +
  • -
  • 0

#23 GmbH

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:48
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.03.2012 20:18

czyli /cstrike/models/*i tu pokolei Large Pole itp ?
  • +
  • -
  • 0

#24 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 25.03.2012 21:34

Do tej sciezki co podales wklejasz folder profrags (czy jak on tam sie zwie)
  • +
  • -
  • 0

#25 GmbH

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:48
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 26.03.2012 15:45

Ciągle mam problem wgrałem tak jak na ss

http://imageshack.us/g/827/ssmdl.png/

plugin dobrze wrzucilem.Lecz o wgraniu tak jak na ss serwer znika z find serwer czyli cos jest źle proszę o pomoc

Kontakt GG 35527319
Steam kwiatek0074

Użytkownik GmbH edytował ten post 26.03.2012 15:52

  • +
  • -
  • 0

#26 GmbH

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:48
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 26.03.2012 20:19

Ciągle mam problem wgrałem tak jak na ss

ImageShack Album - 3 images

plugin dobrze wrzucilem.Wszystko powinno byc git ale po wpisaniu /bm nic nie ma :/ Mam falge A
Kontakt GG 35527319
Steam kwiatek0074


  • +
  • -
  • 0

#27 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 26.03.2012 20:51


Armor to nowość? Hahaha, 2009 rok to już to było, tylko zostało wyjebane (zapomniane) bo po prostu to jest useless (diablix pamięta te czasy). FetaGreen - uwierz mi, 1 min roboty, nic trudnego -.-

Funfel to była ironia ^^ :)
  • +
  • -
  • 0

#28 Burn1995

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:8
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 03.04.2012 18:19

A teraz Cała prawda o tym bm'ie i tqq nie podszywaj się, że go pisałeś

Tak naprawdę Yaken edytował tego bm'a i ja dodałem blocki

Tego bm robiłem dla (Obecny Nick) gr00by'ego a on jak był z tobą w sieci to Ci go dał :)
  • +
  • -
  • 0

#29 XxXP0W3RXxX

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 03.04.2012 18:24

moge to potwierdzic ze teqq przywlaszczyl so tylko!! wiem bo burna znam i gdalem z na skype kiedy go pisal wiec 0 ogaru
  • +
  • -
  • 0

#30 WojtuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 03.04.2012 18:41

ja powiem tyle bm jest yenkena -.- proszę administrację o usunięcie tego tematu ;)
  • +
  • -
  • 0

#31 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 03.04.2012 19:09

Przestańcie spamic, ten bm nie jest yakena. To jest Bollnas course maker (dodane kilka blczkow (z innych bm)), spolszczony, dodano 'latajace kloczki' dosłownie jak w lajtowym bm... Jednym slowem ktos posklejal kilka bm w jeden
  • +
  • -
  • 0

#32 Arkadiusz Kina

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 03.04.2012 21:22

Jak podmienić bloki na swoje bo wrzucam swoje juz w .mdl i nie dzialaja kampy mam porobione i chce podmienić ale ciągle są stare..
  • +
  • -
  • 0

#33 Yakenn

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 05.04.2012 01:06

I dzięki temu pluginowi powstanie kilka nowych "pseudo eb" po 11 slotów na 1 miesiąc :(
  • +
  • -
  • 0

#34 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 05.04.2012 13:55

ja powiem tyle bm jest yenkena -.- proszę administrację o usunięcie tego tematu ;)

No i co ci to da że usuną ale ci co pobrali będą go sprzedawać ;P
  • +
  • -
  • 0

#35 Celpro

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Criss
  • Lokalizacja:LaLAA
Offline

Napisano 28.04.2012 17:29

new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl";
new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl";
new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl";
new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl";
new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl";
new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl";
new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl";
new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl";
new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl";
new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl";

new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr";

new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr";
new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr";

new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav";
new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav";
new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav";
new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav";
new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav";
new const g_sound_TeleportSound[] = "profrags/teleport.wav";



Jestem w tym zielony oco chodzi, bo mi bm . nie działa i nie wiem co dalej jak to zmienić itd.
(09.07.2012 15:12):
Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.

Użytkownik benio101 edytował ten post 09.07.2012 15:12
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 0

#36 ksaju

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 09.07.2012 11:24

new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl";
new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl";
new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl";
new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl";
new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl";
new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl";
new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl";
new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl";
new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl";
new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl";

new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr";

new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr";
new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr";

new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav";
new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav";
new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav";
new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav";
new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav";
new const g_sound_TeleportSound[] = "profrags/teleport.wav";


Jestem w tym zielony oco chodzi, bo mi bm . nie działa i nie wiem co dalej jak to zmienić itd.

to są ścieżki gdzie ma ją sie znajdować te pliki
  • +
  • -
  • 0

#37 tekuku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 09.07.2012 14:45

tak :0
  • +
  • -
  • 0

7vWMdt5.png


#38 fadolol

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 14.07.2012 13:53

witam , moj problem polega na tym iz exp z "bloczka" leci na expmod profrags a nie na exp moda podanego w temacie , da sie to jakos rozwiazac ?
z góry dziekuje

#39 RemBaPL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:12
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kędzierzyn-Koźle
Offline

Napisano 17.08.2012 10:24

Mam problem gdy wgrywam te pliki na serwer wszystko sie dobrze wgra lecz gdy wejde na serwa nie ma bm-a
Wszedlem w konsole serwa i pisze takie cos"
[AMXX] Plugin "ProFragsMaker.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "hnsxp_set_user_xp") - check your modules.ini.
Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#40 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 17.08.2012 13:22

Musisz wgrac exp moda/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych