Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dac 1/x w jednej broni

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mazurashi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:kONRAD
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.02.2012 13:46

Mam pytanie używam generatora klas COD i tam jest z wybranej broni chciałem zrobić klasę która ma 1/1 tylko ze scouta a mam także w usp pomocy! Wytłumaczy mi to ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#2 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 07.02.2012 14:05

podaj .sma klasy i Ci zrobię.
  • +
  • -
  • 0

#3 maclaw01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 09.02.2012 18:33

W generatorze jest zle napisane bo daje 1/x z każdej broni ;)
  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)


#4 Khaligufzelumpe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 13.02.2012 19:57

moze zamiast .sma opisze ktos jak to zrobic?
  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.02.2012 20:42

*
Popularny

1.W includach:
#include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Na koniec sma:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == XXX && random_num(1,Y) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

W miejsce XXX wpisujesz nazwę broni np. CSW_M4A1
W miejsce Y wpisujesz szanse 1/Y czyli jak chcesz 1/3 to zamiast Y wpisujesz 3.

P.S nazwy broni masz w tym temacie Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik radim edytował ten post 13.02.2012 20:42

  • +
  • -
  • 5

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Khaligufzelumpe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 14.02.2012 22:02

to powiedz czemu nie dziala mi takie proste cos zrobione na szybko

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Zomo";
new const opis[] = "Szybki i uzbrojony";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
(
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,14) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#7 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 22:07

ta działa zapomniałeś o new bool:ma_klase[33];



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zomo";
new const opis[] = "Szybki i uzbrojony";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,14) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 22:10

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.02.2012 22:14

1. Brak:
new bool:ma_klase[33];
Bez tego nie miało prawa się kompilować.

2. Brak public'ów cod_class_enabled i cod_class_disabled, gdyż bez nich klasa bodajże wogóle by nie działała na serwerze.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zomo";
new const opis[] = "Szybki i uzbrojony";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init(){
    
    register_plugin(nazwa, "1.0", "ktos");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;
    
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
    
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,14) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    
    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 Khaligufzelumpe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 14.02.2012 22:21

pieknie dziala,
a gdybym chcial dodac do niej podwojny skok? albo niewidzialnosc? jak to dodac zeby sie nie 'gryzlo'
jak juz to będę wiedzial to juz bedzie pojdzie z gorki ;>


zrobilem taka klase, 1/1 z noza + mniejsz widzialnosc, sprawdzi ktos?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),Mniej widoczny, ";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Khaligufzelumpe edytował ten post 14.02.2012 22:35

  • +
  • -
  • 0

#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.02.2012 07:39


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fun>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Nozownik";

new const opis[]			= "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),Mniej widoczny, ";

new const bronie			= (1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 30;

new const kondycja  = 70;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()

{

			register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

		  

			cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

		  

			RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

		  

}

public cod_class_enabled(id)

{

			ma_klase[id] = true;

			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);

}

public cod_class_disabled(id)

{

			ma_klase[id] = false;

			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

		  

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

			if(!is_user_connected(idattacker))

							return HAM_IGNORED;

		  

			if(!ma_klase[idattacker])

							return HAM_IGNORED;

		  

			if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

							cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		  

			return HAM_IGNORED;

}


Użytkownik radim edytował ten post 15.02.2012 07:39

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.02.2012 12:43

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModPytania
do
ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk


  • +
  • -
  • 0

#12 Khaligufzelumpe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 15.02.2012 19:02

a podwojny skok? albo grawitacja, to mnie trapi ...
  • +
  • -
  • 0

#13 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.02.2012 20:45

http://amxx.pl/topic...la-klasy/<br />http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#14 _-_PlazA_-_

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.08.2013 17:56

1.W includach:

#include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Na koniec sma:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == XXX && random_num(1,Y) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
W miejsce XXX wpisujesz nazwę broni np. CSW_M4A1
W miejsce Y wpisujesz szanse 1/Y czyli jak chcesz 1/3 to zamiast Y wpisujesz 3.

P.S nazwy broni masz w tym temacie Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X

 

dzięki radim bardzo mi pomobles ++ leci!:D
 



#15 MikiHyc

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2014 14:22

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[PREMIUM]Terminator";
new const opis[]    = "Ma 1/1 z AWP ma AK47 deagle i 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
       RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER))
{
client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Terminator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(1) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
co tu jest źle? 
 

  • +
  • -
  • 0

#16 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 17.02.2014 15:12

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyDiablo ModPytania

do

ModyCall of Duty ModPytania
  • +
  • -
  • 0

#17 TeJGeN

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 17.02.2014 15:17

Mickhyc powiem tyle. wszystko jest prawie źle tutaj masz ;D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[PREMIUM]Terminator";
new const opis[]    = "Ma 1/1 z AWP ma AK47 deagle i 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM]Terminator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam serdecznie

http://tejgen.blogspot.com/ mój blog z pluginami/paczkami własnej roboty






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, ,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych