Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

ZP Jak dodać nowe tryby do wyświetlanych trybów

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kaskader

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:Z PoLsKi
Offline

Napisano 06.02.2012 05:12

Witam, nigdzie nie znalazłem odpowiedzi dlatego zakładam ten temat. Otóż wgrałem sobie zombie plague advance i tam doszły mi nowe tryby gry ale mam także plugin wyświetlający aktualnie grany tryb gry. I chciałbym dowiedzieć się jak dodac te nowe tryby do tego pluginu, oto kod:


/*================================================================================
[[ZP] Addon: Display the Current Mode
Copyright © 2009 by meTaLiCroSS, Vińa del Mar, Chile

This program is free software: you can redistribute it and/or modify
it under the terms of the GNU General Public License as published by
the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
(at your option) any later version.

This program is distributed in the hope that it will be useful,
but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
GNU General Public License for more details.

You should have received a copy of the GNU General Public License
along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.

In addition, as a special exception, the author gives permission to
link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
you do not wish to do so, delete this exception statement from your
version.

** Credits:

- Exolent[jNr]: Big plugin optimization
=================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
/*================================================================================
[Customizations]
=================================================================================*/
// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Current Mode: "
// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
"Zaczekaj na rozpoczecie...", // No mode Started
"Infekcja", // Normal Infection, single round
"Nemek", // Nemesis Mode (zombie boss)
"Survek", // Survivor Mode (human boss)
"Swarm", // Swarm round (no infections)
"Multi-Infekcja", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
"Plaga", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
"Inny tryb" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}
// RGB Colors for each Hudmessage Mode
// See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/...in/rgb.txt.html
new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
// R G B
{255, 255, 255}, // No mode Started
{0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
{255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
{0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
{255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
{0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
{255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
{255, 255, 255} // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}
// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.65
// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0
/*================================================================================
Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/
// Variables
new g_SyncHud, g_Mode
// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central
public plugin_init()
{
// Plugin Info
register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")

// Round Start Event
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")

// Enable Cvar
cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")

// Server Cvar
register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)

// Variables
g_SyncHud = CreateHudSyncObj()

// Getting "zp_on" cvar
if(cvar_exists("zp_on"))
cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")

// If Zombie Plague is not running (bugfix)
if(!get_pcvar_num(cvar_central))
pause("a")
}
public client_putinserver(id)
{
// Setting Hud
set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}
public event_RoundStart()
{
// Update var (no mode started / in delay)
g_Mode = 0
}
public mode_hud(id)
{
// If the Cvar isn't enabled
if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
return;

// Hud Options
set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)

// Now the hud appears
ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}
public zp_round_started(mode, id)
{
// Update var with Mode num
g_Mode = mode

// An unofficial mode
if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Proszę o odpowiedź, gdyż sprawa pilna. Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 Lilek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 17.02.2013 12:11

napisz na gg 34950919

Użytkownik Lilek edytował ten post 17.02.2013 12:17

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych