Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague Advance

Dodanie do pluginu 3nowych trybów gry

Zombie Plague Advance zombie plague 4.3

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yokice

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -15
Tragedia

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 26.01.2012 07:38

Witam ,
Kto powie jak te tryby gry :http://amxx.pl/topic/50164-zombie-plague-advance-aktualizacja-do-v161/
dodać do tego pluginu :http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=95240
Próbowałem, lecz nie wychodzi mi non stop nic.
Możecie pomóc ?
Mogę nawet zapłacić za pomoc.

#2 HaCu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:143
  • GG:
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Biała
Offline

Napisano 26.01.2012 15:36

Looknij to nie wiem czy bd działać.
/*================================================================================

    [[ZP] Addon: Display the Current Mode
    Copyright (C) 2009 by meTaLiCroSS, Vińa del Mar, Chile
   
    This program is free software: you can redistribute it and/or modify
    it under the terms of the GNU General Public License as published by
    the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
    (at your option) any later version.
   
    This program is distributed in the hope that it will be useful,
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
    GNU General Public License for more details.
   
    You should have received a copy of the GNU General Public License
    along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
   
    In addition, as a special exception, the author gives permission to
    link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
    Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
    L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
    respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
    from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
    to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
    you do not wish to do so, delete this exception statement from your
    version.
   
    ** Credits:
       
    - Exolent[jNr]: Big plugin optimization

=================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Customizations]
=================================================================================*/

// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Current Mode: "

// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
    "Waiting for New Mode...",    // No mode Started
    "Normal Infection",        // Normal Infection, single round
    "Nemesis Mode",            // Nemesis Mode (zombie boss)
    "Assassin Mode",        // assasin
    "Survivor Mode",        // Survivor Mode (human boss)
    "Sniper Mode",            // Snajper
    "Swarm Mode",            // Swarm round (no infections)
    "Multi-Infection",        // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
    "Plague Mode",            // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
    "LNJ Mode",            // jakis tam mod
    "Undefined Mode"        // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// RGB Colors for each Hudmessage Mode
// See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
//    R    G    B
    {255,     255,     255},        // No mode Started
    {0,     255,     0},         // Normal Infection, single round
    {255,     0,     0},        // Nemesis Mode (zombie boss)
    {255,    0,    255},        // assasin
    {0,     0,     255},        // Survivor Mode (human boss)
    {0,    255,    0},        // Sniper
    {255,     255,     0},        // Swarm round (no infections)
    {0,     255,     0},        // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
    {255,     0,     0},        // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
    {255,    255,    255},
    {255,     255,     255}        // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.65

// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.2

// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0

/*================================================================================
 Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
 here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/

// Variables
new g_SyncHud, g_Mode

// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central

public plugin_init()
{
    // Plugin Info
    register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
   
    // Round Start Event
    register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
   
    // Enable Cvar
    cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
   
    // Server Cvar
    register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
   
    // Variables
    g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
   
    // Getting "zp_on" cvar
    if(cvar_exists("zp_on"))
        cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
   
    // If Zombie Plague is not running (bugfix)
    if(!get_pcvar_num(cvar_central))
        pause("a")
}

public client_putinserver(id)
{
    // Setting Hud
    set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}

public event_RoundStart()
{
    // Update var (no mode started / in delay)
    g_Mode = 0
}

public mode_hud(id)
{
    // If the Cvar isn't enabled
    if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
        return;
   
    // Hud Options
    set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
   
    // Now the hud appears
    ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}

public zp_round_started(mode, id)
{
    // Update var with Mode num
    g_Mode = mode
   
    // An unofficial mode
    if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
        g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Yokice

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -15
Tragedia

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 13.03.2012 06:35

dzięki działa plus leci

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 13.03.2012 17:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague Advance, zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych