Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#21
Napisano 19.01.2012 22:04
Dodaj też drugą wersję z monetami. Np. zdobądź 60 monet w ciągu 1 mapy .
#22
Napisano 19.01.2012 23:25
Ja tam nie widzę, żeby ten temat był w dziale coda, czy diablo, więc o jakich monetach jest tutaj mowa?dodam, że 13. Zywy lampion - Uzyj 1000 razy latarke, nie działa. Zapalałem latarke ze 100x i nic .
Dodaj też drugą wersję z monetami. Np. zdobądź 60 monet w ciągu 1 mapy .
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#23
Napisano 20.01.2012 10:04
Mini Update 1.0.1B !
700 Post
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
#24
Napisano 20.01.2012 13:21
- uratuj 100 hostów
- zabij 500 wrogów z HE
- zarób 50kk $
- zabij rozbrajającego bombę z HE 100 razy
- zabij przy użyciu noktowizora x razy
- wygraj x rund
- wybij x okien na mapie (de_nuke, cs_office)
- zrob x sprejów na mapie
- itd


pi0ntka.pl @ 94.23.245.111:27104 [War3FT] +2 NOWE RASY
Powoli się rozkręcamy.
#25
Napisano 20.01.2012 14:22
PS: Nie słyszałem o funkcjj, która sprawdza czy uratowano hosty.
Ma ktoś serwer testowy ?
#26
Napisano 20.01.2012 15:26
PS: Nie słyszałem o funkcjj, która sprawdza czy uratowano hosty.
register_event("TextMsg", "funkcja", "a", "2&#All_Hostages_R"); // wszystkie hosty zostały uratowane
register_logevent("rescued", 3, "2=Rescued_A_Hostage"); // uratowanie hosta
register_logevent("touched", 3, "2=Touched_A_Hostage"); // dotknięcie hosta
public rescued() {
new id = get_loguser_index();
}
public touched() {
new id = get_loguser_index();
}
stock get_loguser_index() {
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);
return get_user_index(name);
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#27
Napisano 20.01.2012 15:45
#28
Napisano 20.01.2012 18:36
A moze by dac takie cos ze najpierw jest ach np. zabij 10 razy,a po wykonaniu 100, po wykonaniu 1000 itd.( tak jak odznaki bf2 )
I by od razu bylo o x wiecej tych achow i przyjemniej nabijac jak masz osiagnac nie 1000 od razu tylko 10,100 itd.
Bo jak dla mnie nabic 1000 kili od razu to znudzilo by sie po 400-500 kilach
Fajne leci +
Jak bedzie z web statami leci na serwer
#29
Napisano 20.01.2012 18:42

Fili:P widzę że w nowej wersji zrezygnowałeś z supportu cod moda, dlaczego ?
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 20.01.2012 18:57
#30
Napisano 20.01.2012 20:38
Można to zrobić samodzielnie dzięki ach_give_reward
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Jeżeli ktoś ma możliwość to proszę o sprawdzenie czy achievementy z bombą działają ?
Tak dodałem pewne zabezpieczenie.Zywy lampion - Uzyj 1000 razy latarki
Czy są jakieś zabezpieczenia?
Wystarczy zbindować latarkę pod backspace i osiągnięcie odblokowane po jednej rundzie
#31
Napisano 20.01.2012 21:26
i mała informacja ode mnie z testów
Na non steam nie nalicza wejść na serwer

#32
Napisano 20.01.2012 21:29
#33
Napisano 20.01.2012 22:15
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#35
Napisano 21.01.2012 08:28
Co ma to daćZamiast "client_connect" daj "client_authorized".
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
#36
Napisano 22.01.2012 10:36
17. W cieniu - Przezyj przez 3 rundy
Mam 2/3 i ciągle pokazuje mi, że zaliczyłem a wpiszuje /ach a tam nadal 2/3 .
#37
Napisano 22.01.2012 14:47
więc zrób tak
if(killer!=victim && get_user_health(killer) == 1)
AchStatus[killer][11]++;
I zgubiłeś ach nr. 9 bo w ogóle nie nalicza upuszczeń broni i przedmiotów
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 22.01.2012 14:54
#38
Napisano 22.01.2012 15:28
ToRRent looknij tablice na początku
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
#39
Napisano 22.01.2012 16:21
a no nie zauważyłem że dokonałeś zmian

EDIT:
i dalej widzę że zmieniłeś tylko nazwę

public HamTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new ClassThis[64];
pev(this, pev_classname, ClassThis, 63)
if(equal(ClassThis, "player"))
{
AchStatus[idattacker][2]+=floatround(damage, floatround_round);
AchStatus[this][11]+=floatround(damage, floatround_round);
}
}
na
public HamTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new ClassThis[64];
pev(this, pev_classname, ClassThis, 63)
if(equal(ClassThis, "player"))
{
AchStatus[idattacker][2]+=floatround(damage, floatround_round);
AchStatus[this][9]+=floatround(damage, floatround_round);
}
}
Bo o ile dobrze rozumiem ach 9 ma dodawać obrażenia jakie ofiara obrywa
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 22.01.2012 19:50
#40
Napisano 27.01.2012 22:02
Prawdopodobnie dziś ukarze się wersja finalna
Wydanie wersji FULL czyli 1.1.0, raczej nie będę rozwijał projektu. Teraz achy niestety musicie tworzyć sami
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: osiągnięcia, achieveements, nvault
Edycja Pluginu
System Monet zmiana zapisu na MySQLPoszukuje osoby która przerobi zapis Systemu Monet do CodMod Napisany przez wacho, 14.09.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Problem z odczytem lvli, każdy ma ten sam lvlgdy wbije na którejś klasie 10 lvl, inny gracz ma taki sam lvl Napisany przez Roslina, 12.01.2016 ![]() |
|
![]() |
|||
nVault jak pobrać "data".Napisany przez KRAKOW, 28.05.2014 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] masowe usuwanie danych z vaultNapisany przez ^KoZa, 31.07.2013 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Cod Mod nie zapisuje lvliNapisany przez yaaaa0000, 13.07.2013 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych