Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Achievements

osiągnięcia achieveements nvault

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
103 odpowiedzi w tym temacie

#21 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.01.2012 22:04

dodam, że 13. Zywy lampion - Uzyj 1000 razy latarke, nie działa. Zapalałem latarke ze 100x i nic .

Dodaj też drugą wersję z monetami. Np. zdobądź 60 monet w ciągu 1 mapy .

#22 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.01.2012 23:25

dodam, że 13. Zywy lampion - Uzyj 1000 razy latarke, nie działa. Zapalałem latarke ze 100x i nic .

Dodaj też drugą wersję z monetami. Np. zdobądź 60 monet w ciągu 1 mapy .

Ja tam nie widzę, żeby ten temat był w dziale coda, czy diablo, więc o jakich monetach jest tutaj mowa?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#23 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.01.2012 10:04

Zrobie forwarda, w którym możemy dać nagrodę za achievementa o konrketnym id.

Mini Update 1.0.1B !
700 Post :]
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#24 axelunio

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:159
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.01.2012 13:21

może by tak pożyczyć kilka pomysłów z CSS?
  • uratuj 100 hostów
  • zabij 500 wrogów z HE
  • zarób 50kk $
  • zabij rozbrajającego bombę z HE 100 razy
  • zabij przy użyciu noktowizora x razy
  • wygraj x rund
  • wybij x okien na mapie (de_nuke, cs_office)
  • zrob x sprejów na mapie
  • itd
no chyba ze nie potrzebujesz już więcej pomysłów ;]
  • +
  • -
  • 0
Nudzi Cię standardowy War3FT? Sprawdź serwer poniżej i poznaj dwie dodatkowe, grywalne rasy.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
pi0ntka.pl @ 94.23.245.111:27104 [War3FT] +2 NOWE RASY
Powoli się rozkręcamy.

#25 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.01.2012 14:22

Nie no spkk, ale achievementy będę dodawał na koniec.
PS: Nie słyszałem o funkcjj, która sprawdza czy uratowano hosty.

Ma ktoś serwer testowy ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#26 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.01.2012 15:26

PS: Nie słyszałem o funkcjj, która sprawdza czy uratowano hosty.

register_event("TextMsg", "funkcja", "a", "2&#All_Hostages_R"); // wszystkie hosty zostały uratowane

register_logevent("rescued", 3, "2=Rescued_A_Hostage"); // uratowanie hosta
register_logevent("touched", 3, "2=Touched_A_Hostage"); // dotknięcie hosta

public rescued() {
new id = get_loguser_index();
}

public touched() {
new id = get_loguser_index();
}

stock get_loguser_index() {
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

return get_user_index(name);
}

  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#27 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.01.2012 15:45

Wielkie dzięki sebul !
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#28 kijkol

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 20.01.2012 18:36

Mam serwer 6 slotow prywatny ;]
A moze by dac takie cos ze najpierw jest ach np. zabij 10 razy,a po wykonaniu 100, po wykonaniu 1000 itd.( tak jak odznaki bf2 )
I by od razu bylo o x wiecej tych achow i przyjemniej nabijac jak masz osiagnac nie 1000 od razu tylko 10,100 itd.
Bo jak dla mnie nabic 1000 kili od razu to znudzilo by sie po 400-500 kilach
Fajne leci +
Jak bedzie z web statami leci na serwer
  • +
  • -
  • 0

#29 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.01.2012 18:42

@up niee taki system odblokowywania achów jest jak dla mnie bez sensu :)

Fili:P widzę że w nowej wersji zrezygnowałeś z supportu cod moda, dlaczego ?

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 20.01.2012 18:57

  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#30 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.01.2012 20:38

@UP
Można to zrobić samodzielnie dzięki ach_give_reward :] ( w tym forwardzie dajmy nagrodę )

Jeżeli ktoś ma możliwość to proszę o sprawdzenie czy achievementy z bombą działają ?

Zywy lampion - Uzyj 1000 razy latarki
Czy są jakieś zabezpieczenia?

Wystarczy zbindować latarkę pod backspace i osiągnięcie odblokowane po jednej rundzie :P

Tak dodałem pewne zabezpieczenie.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#31 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.01.2012 21:26

a no tak,
i mała informacja ode mnie z testów

Na non steam nie nalicza wejść na serwer :)
  • +
  • -
  • 1

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#32 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.01.2012 21:29

Ok dzięki opóźnię inkrementację może to coś da.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#33 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.01.2012 22:15

Zamiast "client_connect" daj "client_authorized".
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#34 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 20.01.2012 22:18

Fili:P

Pisz na GG to udostępnię Ci mój serwer testowy :) I może tam testować bo ja praktycznie codziennie coś na nim robię .

#35 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.01.2012 08:28

Zamiast "client_connect" daj "client_authorized".

Co ma to dać :] ? (flagi ?)
sebul (21.01.2012 11:35):
Odczytywanie bezpieczniej jest robić w tym drugim.

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#36 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.01.2012 10:36

17. W cieniu - Przezyj przez 3 rundy


Mam 2/3 i ciągle pokazuje mi, że zaliczyłem a wpiszuje /ach a tam nadal 2/3 .

#37 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.01.2012 14:47

7 żyć - jeżeli ja dobrze rozumiem to należy zabić 7 osób mając 1hp

więc zrób tak
if(killer!=victim && get_user_health(killer) == 1)
AchStatus[killer][11]++;


I zgubiłeś ach nr. 9 bo w ogóle nie nalicza upuszczeń broni i przedmiotów

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 22.01.2012 14:54

  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#38 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.01.2012 15:28

Usunołem już wcześniej wszystkie Achy, które przypominały questy (inround itp). Pozostało mi usunąć w cieniu i zaaktualizować 1 post.

ToRRent looknij tablice na początku :]
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#39 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.01.2012 16:21

hmm

a no nie zauważyłem że dokonałeś zmian :) bo nie chce mi się za każdym razem dopisywać moich achów wraz z updateami więc tylko lukam w kod niżej czy coś się zmieniło

EDIT:

i dalej widzę że zmieniłeś tylko nazwę :D mylą ci się cyferki przy AchStatus

public HamTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new ClassThis[64];
pev(this, pev_classname, ClassThis, 63)

if(equal(ClassThis, "player"))
{
AchStatus[idattacker][2]+=floatround(damage, floatround_round);
AchStatus[this][11]+=floatround(damage, floatround_round);
}
}


na
public HamTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new ClassThis[64];
pev(this, pev_classname, ClassThis, 63)

if(equal(ClassThis, "player"))
{
AchStatus[idattacker][2]+=floatround(damage, floatround_round);
AchStatus[this][9]+=floatround(damage, floatround_round);
}
}


Bo o ile dobrze rozumiem ach 9 ma dodawać obrażenia jakie ofiara obrywa

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 22.01.2012 19:50

  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#40 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 27.01.2012 22:02

Faktycznie bo jak usuwam 1 ach to wszystkie numerki musze zmieniac i to sie myli dzięki ;]

Prawdopodobnie dziś ukarze się wersja finalna

Wydanie wersji FULL czyli 1.1.0, raczej nie będę rozwijał projektu. Teraz achy niestety musicie tworzyć sami :] Mam nadzieję że podoba wam się moja praca. Zamierzam wziąć się teraz za inny plugin lub napisać do tego poradniki.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: osiągnięcia, achieveements, nvault

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych