Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 19.01.2012 22:04
Dodaj też drugą wersję z monetami. Np. zdobądź 60 monet w ciągu 1 mapy .
#22
Napisano 19.01.2012 23:25
Ja tam nie widzę, żeby ten temat był w dziale coda, czy diablo, więc o jakich monetach jest tutaj mowa?dodam, że 13. Zywy lampion - Uzyj 1000 razy latarke, nie działa. Zapalałem latarke ze 100x i nic .
Dodaj też drugą wersję z monetami. Np. zdobądź 60 monet w ciągu 1 mapy .
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#23
Napisano 20.01.2012 10:04
Mini Update 1.0.1B !
700 Post
#24
Napisano 20.01.2012 13:21
- uratuj 100 hostów
- zabij 500 wrogów z HE
- zarób 50kk $
- zabij rozbrajającego bombę z HE 100 razy
- zabij przy użyciu noktowizora x razy
- wygraj x rund
- wybij x okien na mapie (de_nuke, cs_office)
- zrob x sprejów na mapie
- itd
pi0ntka.pl @ 94.23.245.111:27104 [War3FT] +2 NOWE RASY
Powoli się rozkręcamy.
#25
Napisano 20.01.2012 14:22
PS: Nie słyszałem o funkcjj, która sprawdza czy uratowano hosty.
Ma ktoś serwer testowy ?
#26
Napisano 20.01.2012 15:26
PS: Nie słyszałem o funkcjj, która sprawdza czy uratowano hosty.
register_event("TextMsg", "funkcja", "a", "2&#All_Hostages_R"); // wszystkie hosty zostały uratowane
register_logevent("rescued", 3, "2=Rescued_A_Hostage"); // uratowanie hosta
register_logevent("touched", 3, "2=Touched_A_Hostage"); // dotknięcie hosta
public rescued() {
new id = get_loguser_index();
}
public touched() {
new id = get_loguser_index();
}
stock get_loguser_index() {
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);
return get_user_index(name);
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#27
Napisano 20.01.2012 15:45
#28
Napisano 20.01.2012 18:36
A moze by dac takie cos ze najpierw jest ach np. zabij 10 razy,a po wykonaniu 100, po wykonaniu 1000 itd.( tak jak odznaki bf2 )
I by od razu bylo o x wiecej tych achow i przyjemniej nabijac jak masz osiagnac nie 1000 od razu tylko 10,100 itd.
Bo jak dla mnie nabic 1000 kili od razu to znudzilo by sie po 400-500 kilach
Fajne leci +
Jak bedzie z web statami leci na serwer
#29
Napisano 20.01.2012 18:42
Fili:P widzę że w nowej wersji zrezygnowałeś z supportu cod moda, dlaczego ?
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 20.01.2012 18:57
#30
Napisano 20.01.2012 20:38
Można to zrobić samodzielnie dzięki ach_give_reward ( w tym forwardzie dajmy nagrodę )
Jeżeli ktoś ma możliwość to proszę o sprawdzenie czy achievementy z bombą działają ?
Tak dodałem pewne zabezpieczenie.Zywy lampion - Uzyj 1000 razy latarki
Czy są jakieś zabezpieczenia?
Wystarczy zbindować latarkę pod backspace i osiągnięcie odblokowane po jednej rundzie
#31
Napisano 20.01.2012 21:26
i mała informacja ode mnie z testów
Na non steam nie nalicza wejść na serwer
#32
Napisano 20.01.2012 21:29
#33
Napisano 20.01.2012 22:15
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#35
Napisano 21.01.2012 08:28
Co ma to dać ? (flagi ?)Zamiast "client_connect" daj "client_authorized".
#36
Napisano 22.01.2012 10:36
17. W cieniu - Przezyj przez 3 rundy
Mam 2/3 i ciągle pokazuje mi, że zaliczyłem a wpiszuje /ach a tam nadal 2/3 .
#37
Napisano 22.01.2012 14:47
więc zrób tak
if(killer!=victim && get_user_health(killer) == 1)
AchStatus[killer][11]++;
I zgubiłeś ach nr. 9 bo w ogóle nie nalicza upuszczeń broni i przedmiotów
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 22.01.2012 14:54
#38
Napisano 22.01.2012 15:28
ToRRent looknij tablice na początku
#39
Napisano 22.01.2012 16:21
a no nie zauważyłem że dokonałeś zmian bo nie chce mi się za każdym razem dopisywać moich achów wraz z updateami więc tylko lukam w kod niżej czy coś się zmieniło
EDIT:
i dalej widzę że zmieniłeś tylko nazwę mylą ci się cyferki przy AchStatus
public HamTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new ClassThis[64];
pev(this, pev_classname, ClassThis, 63)
if(equal(ClassThis, "player"))
{
AchStatus[idattacker][2]+=floatround(damage, floatround_round);
AchStatus[this][11]+=floatround(damage, floatround_round);
}
}
na
public HamTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new ClassThis[64];
pev(this, pev_classname, ClassThis, 63)
if(equal(ClassThis, "player"))
{
AchStatus[idattacker][2]+=floatround(damage, floatround_round);
AchStatus[this][9]+=floatround(damage, floatround_round);
}
}
Bo o ile dobrze rozumiem ach 9 ma dodawać obrażenia jakie ofiara obrywa
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 22.01.2012 19:50
#40
Napisano 27.01.2012 22:02
Prawdopodobnie dziś ukarze się wersja finalna
Wydanie wersji FULL czyli 1.1.0, raczej nie będę rozwijał projektu. Teraz achy niestety musicie tworzyć sami Mam nadzieję że podoba wam się moja praca. Zamierzam wziąć się teraz za inny plugin lub napisać do tego poradniki.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: osiągnięcia, achieveements, nvault
Edycja Pluginu
System Monet zmiana zapisu na MySQLPoszukuje osoby która przerobi zapis Systemu Monet do CodMod Napisany przez wacho , 14.09.2017 edycja pluginu, system monet i 8 więcej |
|
|
|||
CoD Nowy
Problem z odczytem lvli, każdy ma ten sam lvlgdy wbije na którejś klasie 10 lvl, inny gracz ma taki sam lvl Napisany przez Roslina , 12.01.2016 cod nowy, zapis lvli, nvault |
|
|
|||
nVault jak pobrać "data".Napisany przez KRAKOW , 28.05.2014 nvault, data, key |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] masowe usuwanie danych z vaultNapisany przez ^KoZa , 31.07.2013 vault, nvault, masowe, usuwanie i 1 więcej |
|
|
||
CoD Nowy
Cod Mod nie zapisuje lvliNapisany przez yaaaa0000 , 13.07.2013 cod nowy, cod, nowy, nvault |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych