Bo sobie tak myślę że rozbijanie na zasadzie 1 plugin = 1 ach jest bez sensu

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.01.2012 23:55
Napisano 28.01.2012 00:03
Napisano 28.01.2012 10:26
Możesz dodać nieskończoność achów w 1 pluginie.Plugin ma jakiś limit achów w jednym pluginie ?
Bo sobie tak myślę że rozbijanie na zasadzie 1 plugin = 1 ach jest bez sensu
Napisano 28.01.2012 11:04
Napisano 28.01.2012 11:09
Jezeli masz na myśli 3 argument ach_add, to jest to wartość, którą musi zdobyć AchStatus[id][aid] żeby zaliczyć acha.@Fili:P
A może zamiast numerków, które trzeba zmieniać, lepiej użyć enuma?
Napisano 28.01.2012 12:26
ach_set_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA"), ach_get_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA")+1)
Użytkownik Toxicator edytował ten post 28.01.2012 12:27
Napisano 28.01.2012 12:30
Napisano 28.01.2012 12:35
ach_set_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA"), 5);
//Postęp w achu jest = 5
ach_add_status(id, ach_get_index("Staly bywalec"), 1);
//Postęp w achu jest = ach_get_status(id, ach_id) + wartość argumentu 2, więc możemy zamiast używać ach_add_status używać ach_get_status i ach_set_status, ale chciałem żeby było wam wygodniej
Napisano 28.01.2012 19:07
Napisano 28.01.2012 19:08
Użytkownik Toxicator edytował ten post 28.01.2012 19:09
Napisano 28.01.2012 19:14
Zaraz dodam do 1 posta liste achów.
Napisano 28.01.2012 19:31
Spkk jakby co to dodam do 1 posta.ok, już rozumiem
jak zdążę to umieszczę jutro plug z większością achów jakie były w poprzednich wersjach
@Up achy trzeba sobie samemu tworzyć
Patrz na datę tego postu...Zaraz dodam do 1 posta liste achów.
Napisano 29.01.2012 14:01
#define COD 1czyli powinna wyglądać tak
//#define COD 1
Napisano 29.01.2012 14:13
Taa, Muzzi wyłapał ten błąd już go poprawiłem, ale ty masz stare sma. Popełniłem literówkę, zamiast array napisałem arrat:Fili Mógłbyś zerknąć w podstawę ? bo mi wyskakuje 14 ostrzeżeń tag mismatch
achievements.sma 9,61 KB 95 Ilość pobrań
achievements.amxx
Oraz jak mówiłem oddaje nietestowane achy współpracujące z nowym codem
Jeżeli ktoś używa achów nie do coda to w sma musi zakomentować linijkę#define COD 1czyli powinna wyglądać tak//#define COD 1achy.sma 11,41 KB 147 Ilość pobrań
achy.amxx
new Arrat:AchStance[33];
Napisano 29.01.2012 14:53
Użytkownik Toxicator edytował ten post 29.01.2012 14:55
Napisano 29.01.2012 14:57
Napisano 29.01.2012 15:09
L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx") L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArraySetCell") L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] [0] achievements.sma::_ach_set_status (line 318) L 01/29/2012 - 15:09:09: Unhandled dynamic native error L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx") L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetCell") L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] [0] achievements.sma::save_nvault (line 416) L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] [1] achievements.sma::client_disconnect (line 93) L 01/29/2012 - 15:09:09: Invalid cellvector handle provided (53:1:0) L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx") L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayPushString") L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX] [0] achievements.sma::_ach_add (line 333) L 01/29/2012 - 15:08:19: Unhandled dynamic native error
Użytkownik Toxicator edytował ten post 29.01.2012 15:16
Napisano 29.01.2012 18:13
Napisano 29.01.2012 20:12
Napisano 29.01.2012 20:14
Edycja Pluginu
System Monet zmiana zapisu na MySQLPoszukuje osoby która przerobi zapis Systemu Monet do CodMod Napisany przez wacho, 14.09.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Problem z odczytem lvli, każdy ma ten sam lvlgdy wbije na którejś klasie 10 lvl, inny gracz ma taki sam lvl Napisany przez Roslina, 12.01.2016 ![]() |
|
![]() |
|||
nVault jak pobrać "data".Napisany przez KRAKOW, 28.05.2014 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] masowe usuwanie danych z vaultNapisany przez ^KoZa, 31.07.2013 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Cod Mod nie zapisuje lvliNapisany przez yaaaa0000, 13.07.2013 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych