Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Achievements

osiągnięcia achieveements nvault

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
103 odpowiedzi w tym temacie

#41 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.01.2012 23:55

Plugin ma jakiś limit achów w jednym pluginie ?
Bo sobie tak myślę że rozbijanie na zasadzie 1 plugin = 1 ach jest bez sensu :D
  • +
  • -
  • 0

#42 kowal676

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:mrg
Offline

Napisano 28.01.2012 00:03

Super mam to na swoim serwie


CIACH

#43 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2012 10:26

Plugin ma jakiś limit achów w jednym pluginie ?
Bo sobie tak myślę że rozbijanie na zasadzie 1 plugin = 1 ach jest bez sensu :D

Możesz dodać nieskończoność achów w 1 pluginie.
  • +
  • -
  • 0

#44 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2012 11:04

@Fili:P
A może zamiast numerków, które trzeba zmieniać, lepiej użyć enuma?
  • +
  • -
  • 0

#45 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2012 11:09

@Fili:P
A może zamiast numerków, które trzeba zmieniać, lepiej użyć enuma?

Jezeli masz na myśli 3 argument ach_add, to jest to wartość, którą musi zdobyć AchStatus[id][aid] żeby zaliczyć acha.
  • +
  • -
  • 0

#46 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.01.2012 12:26

Pytanie, czym się różni ach_set_status od ach_add_status ?

i trochę dobija pisanie np.
ach_set_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA"), ach_get_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA")+1)

Użytkownik Toxicator edytował ten post 28.01.2012 12:27

  • +
  • -
  • 0

#47 Osn

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 28.01.2012 12:30

Bardzo fajne chyba wezme to na swój serwer

++
  • +
  • -
  • 0

#48 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2012 12:35

ach_set_status USTAWIA konkretny postęp, a ach_add_status dodaje do obecnej wartości postępu określoną ilość. Czyli, np.

ach_set_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA"), 5);
//Postęp w achu jest = 5
ach_add_status(id, ach_get_index("Staly bywalec"), 1);

//Postęp w achu jest = ach_get_status(id, ach_id) + wartość argumentu 2, więc możemy zamiast używać ach_add_status używać ach_get_status i ach_set_status, ale chciałem żeby było wam wygodniej

  • +
  • -
  • 1

#49 gring0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 28.01.2012 19:07

jestem ślepy czy nie ma tej listy achievementów?
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#50 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.01.2012 19:08

ok, już rozumiem

jak zdążę to umieszczę jutro plug z większością achów jakie były w poprzednich wersjach :)

@Up achy trzeba sobie samemu tworzyć ;)

Użytkownik Toxicator edytował ten post 28.01.2012 19:09

  • +
  • -
  • 0

#51 gring0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 28.01.2012 19:14

Zaraz dodam do 1 posta liste achów.


Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#52 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2012 19:31

ok, już rozumiem

jak zdążę to umieszczę jutro plug z większością achów jakie były w poprzednich wersjach :)

@Up achy trzeba sobie samemu tworzyć ;)

Spkk jakby co to dodam do 1 posta.

Zaraz dodam do 1 posta liste achów.

Patrz na datę tego postu...
Teraz każdy sam robi achievementy i nie ma żadnych podstawowych achów.
  • +
  • -
  • 0

#53 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.01.2012 14:01

Fili Mógłbyś zerknąć w podstawę ? bo mi wyskakuje 14 ostrzeżeń tag mismatch
Załączony plik  achievements.sma   9,61 KB  91 Ilość pobrań
  achievements.amxx

Oraz jak mówiłem oddaje nietestowane achy współpracujące z nowym codem
Jeżeli ktoś używa achów nie do coda to w sma musi zakomentować linijkę
#define COD 1
czyli powinna wyglądać tak
//#define COD 1
Załączony plik  achy.sma   11,41 KB  143 Ilość pobrań
  achy.amxx
  • +
  • -
  • 0

#54 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 14:13

Fili Mógłbyś zerknąć w podstawę ? bo mi wyskakuje 14 ostrzeżeń tag mismatch
Załączony plik  achievements.sma   9,61 KB  91 Ilość pobrań
  achievements.amxx

Oraz jak mówiłem oddaje nietestowane achy współpracujące z nowym codem
Jeżeli ktoś używa achów nie do coda to w sma musi zakomentować linijkę

#define COD 1
czyli powinna wyglądać tak
//#define COD 1
Załączony plik  achy.sma   11,41 KB  143 Ilość pobrań
  achy.amxx

Taa, Muzzi wyłapał ten błąd już go poprawiłem, ale ty masz stare sma. Popełniłem literówkę, zamiast array napisałem arrat:

new Arrat:AchStance[33];

to chyba linia 17

Jeżeli chodzi o achy to wiesz nazwa Ciota miała być obraźliwa chyba, to może daj nieudacznik czy coś ?
  • +
  • -
  • 0

#55 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.01.2012 14:53

heh :D a tam już mi się nie chce zmieniać tej nazwy, najwyżej ktoś sobie zmieni

Edit: natyw ach_add_status powinien zwracać wartość w linni ...
ostatni warning

Użytkownik Toxicator edytował ten post 29.01.2012 14:55

  • +
  • -
  • 0

#56 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 14:57

Można używać przecież w forwardzie moim ach_get_stance zamiast ach_get_status bo jest latwiej
  • +
  • -
  • 0

#57 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.01.2012 15:09

Ok poprawiłem
Załączony plik  achy.sma   10,52 KB  86 Ilość pobrań
  achy.amxx

No i coś jest dalej nie tak
L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx")
L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArraySetCell")
L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX]    [0] achievements.sma::_ach_set_status (line 318)
L 01/29/2012 - 15:09:09: Unhandled dynamic native error

L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx")
L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetCell")
L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX]    [0] achievements.sma::save_nvault (line 416)
L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX]    [1] achievements.sma::client_disconnect (line 93)
L 01/29/2012 - 15:09:09: Invalid cellvector handle provided (53:1:0)

L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx")
L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayPushString")
L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX]    [0] achievements.sma::_ach_add (line 333)
L 01/29/2012 - 15:08:19: Unhandled dynamic native error

Użytkownik Toxicator edytował ten post 29.01.2012 15:16

  • +
  • -
  • 0

#58 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 18:13

Sprawdź czy podałeś wszędzie dobrą ilość argumentów do natywów.
  • +
  • -
  • 0

#59 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.01.2012 20:12

Tak, wszystko mam ok
  • +
  • -
  • 0

#60 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 20:14

A w achievements.sma poprawiłeś Arrat: na Array: i skompilowałeś ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: osiągnięcia, achieveements, nvault

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych