Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 27.01.2012 23:55
Bo sobie tak myślę że rozbijanie na zasadzie 1 plugin = 1 ach jest bez sensu
#42
Napisano 28.01.2012 00:03
CIACH
#43
Napisano 28.01.2012 10:26
Możesz dodać nieskończoność achów w 1 pluginie.Plugin ma jakiś limit achów w jednym pluginie ?
Bo sobie tak myślę że rozbijanie na zasadzie 1 plugin = 1 ach jest bez sensu
#44
Napisano 28.01.2012 11:04
A może zamiast numerków, które trzeba zmieniać, lepiej użyć enuma?
#45
Napisano 28.01.2012 11:09
Jezeli masz na myśli 3 argument ach_add, to jest to wartość, którą musi zdobyć AchStatus[id][aid] żeby zaliczyć acha.@Fili:P
A może zamiast numerków, które trzeba zmieniać, lepiej użyć enuma?
#46
Napisano 28.01.2012 12:26
i trochę dobija pisanie np.
ach_set_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA"), ach_get_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA")+1)
Użytkownik Toxicator edytował ten post 28.01.2012 12:27
#47
Napisano 28.01.2012 12:30
++
#48
Napisano 28.01.2012 12:35
ach_set_status(id, ach_get_index("NAZWA ACHA"), 5);
//Postęp w achu jest = 5
ach_add_status(id, ach_get_index("Staly bywalec"), 1);
//Postęp w achu jest = ach_get_status(id, ach_id) + wartość argumentu 2, więc możemy zamiast używać ach_add_status używać ach_get_status i ach_set_status, ale chciałem żeby było wam wygodniej
#49
Napisano 28.01.2012 19:07
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
#50
Napisano 28.01.2012 19:08
jak zdążę to umieszczę jutro plug z większością achów jakie były w poprzednich wersjach
@Up achy trzeba sobie samemu tworzyć
Użytkownik Toxicator edytował ten post 28.01.2012 19:09
#51
Napisano 28.01.2012 19:14
Zaraz dodam do 1 posta liste achów.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
#52
Napisano 28.01.2012 19:31
Spkk jakby co to dodam do 1 posta.ok, już rozumiem
jak zdążę to umieszczę jutro plug z większością achów jakie były w poprzednich wersjach
@Up achy trzeba sobie samemu tworzyć
Patrz na datę tego postu...Zaraz dodam do 1 posta liste achów.
Teraz każdy sam robi achievementy i nie ma żadnych podstawowych achów.
#53
Napisano 29.01.2012 14:01
achievements.sma 9,61 KB 91 Ilość pobrań
achievements.amxx
Oraz jak mówiłem oddaje nietestowane achy współpracujące z nowym codem
Jeżeli ktoś używa achów nie do coda to w sma musi zakomentować linijkę
#define COD 1czyli powinna wyglądać tak
//#define COD 1achy.sma 11,41 KB 143 Ilość pobrań
achy.amxx
#54
Napisano 29.01.2012 14:13
Taa, Muzzi wyłapał ten błąd już go poprawiłem, ale ty masz stare sma. Popełniłem literówkę, zamiast array napisałem arrat:Fili Mógłbyś zerknąć w podstawę ? bo mi wyskakuje 14 ostrzeżeń tag mismatch
achievements.sma 9,61 KB 91 Ilość pobrań
achievements.amxx
Oraz jak mówiłem oddaje nietestowane achy współpracujące z nowym codem
Jeżeli ktoś używa achów nie do coda to w sma musi zakomentować linijkę#define COD 1czyli powinna wyglądać tak//#define COD 1achy.sma 11,41 KB 143 Ilość pobrań
achy.amxx
new Arrat:AchStance[33];
to chyba linia 17
Jeżeli chodzi o achy to wiesz nazwa Ciota miała być obraźliwa chyba, to może daj nieudacznik czy coś ?
#55
Napisano 29.01.2012 14:53
Edit: natyw ach_add_status powinien zwracać wartość w linni ...
ostatni warning
Użytkownik Toxicator edytował ten post 29.01.2012 14:55
#56
Napisano 29.01.2012 14:57
#57
Napisano 29.01.2012 15:09
achy.sma 10,52 KB 86 Ilość pobrań
achy.amxx
No i coś jest dalej nie tak
L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx") L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArraySetCell") L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] [0] achievements.sma::_ach_set_status (line 318) L 01/29/2012 - 15:09:09: Unhandled dynamic native error L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx") L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetCell") L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] [0] achievements.sma::save_nvault (line 416) L 01/29/2012 - 15:09:09: [AMXX] [1] achievements.sma::client_disconnect (line 93) L 01/29/2012 - 15:09:09: Invalid cellvector handle provided (53:1:0) L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "achievements.amxx") L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayPushString") L 01/29/2012 - 15:08:19: [AMXX] [0] achievements.sma::_ach_add (line 333) L 01/29/2012 - 15:08:19: Unhandled dynamic native error
Użytkownik Toxicator edytował ten post 29.01.2012 15:16
#58
Napisano 29.01.2012 18:13
#59
Napisano 29.01.2012 20:12
#60
Napisano 29.01.2012 20:14
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: osiągnięcia, achieveements, nvault
Edycja Pluginu
System Monet zmiana zapisu na MySQLPoszukuje osoby która przerobi zapis Systemu Monet do CodMod Napisany przez wacho , 14.09.2017 edycja pluginu, system monet i 8 więcej |
|
|
|||
CoD Nowy
Problem z odczytem lvli, każdy ma ten sam lvlgdy wbije na którejś klasie 10 lvl, inny gracz ma taki sam lvl Napisany przez Roslina , 12.01.2016 cod nowy, zapis lvli, nvault |
|
|
|||
nVault jak pobrać "data".Napisany przez KRAKOW , 28.05.2014 nvault, data, key |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] masowe usuwanie danych z vaultNapisany przez ^KoZa , 31.07.2013 vault, nvault, masowe, usuwanie i 1 więcej |
|
|
||
CoD Nowy
Cod Mod nie zapisuje lvliNapisany przez yaaaa0000 , 13.07.2013 cod nowy, cod, nowy, nvault |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych