Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DE

DE_TRAIN2 - NOWA MAPA :)

de

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 17.12.2011 09:38

*
Popularny

Siema, jestem świeżakiem na forum lecz za hostami uganiam się od wersji beta 7, chwilę to minęło od czasu pierwszego fraga... Z przerwami krótszymi i dłuższymi, jak to w życiu bywa, wracam do gry, głodny fragów i głodny nowych lokacji ;) Jestem wielkim fanem Half Life i ogólnie silnika GoldSrc, jako że mój sprzęt nie należy do najnowszych skupiam się tylko i wyłącznie na GoldSrc, jestem graczem CS1.6 oczywiście steam, również jestem mapperem, pracuję w Hammerze 3.4

Przedstawiam (z niepokojem) mój najnowszy projekt, kontynuację mapy de_train. Na początek przyznaję że jestem świadomy tego że mapa nie dorównuje nawet w połowie oryginalnemu de_train to i tak postanowiłem (odważyłem się?) nazwać ją de_train2.

Tekstury pochodzą z oryginalnego 'trejna', mapa jest nieco większa od oryginału, mamy dwa BS'y, są to dwa odkryte wagony ze skrzyniami radioactive, umieszczone blisko siebie. Jest dużo otwartej przestrzeni, są także dwie niezależne i "bezpieczne" drogi w okolice bs'ow. Mapka waży sporo, jest to całe 6MB.

Dość gadania, przedstawiam screeny, link do pobrania udostępnie gdy użytkownicy wykażą zainteresowanie, przyznam że muszę jeszcze dokładnie zapoznać się z regulaminem - coby później nie było niedomówień :)

SCREENY:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


DOWNLOAD: wkrótce... :)


Pozdrawiam wszystkich graczy i mapperów, czekam na opinie, peace.

Użytkownik psilocybe edytował ten post 17.12.2011 12:49

  • +
  • -
  • 5

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 17.12.2011 09:45

Moim zdaniem 2 pierwsze screeny są ciekawe .. ;) Ale ta mapka jest chyba za duża.. Myślę że jak dasz download to zobaczę sam ;)
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 17.12.2011 10:27

Owszem, twoje domysły są słuszne ;) Mapa była grana na dwóch serwerach i spotkała się z różnymi opiniami, część graczy twierdzi że jest "za***ista" ponieważ jest przestrzeń i nie ma schematycznej gry, trzeba 'ogarniać', druga część twierdzi właśnie że mapa jest za duża (graliśmy max 5vs5 i ja nie narzekałem), co było zaskoczeniem to właśnie to że gracze dość szybko poznali miejscówki i 'prześwity' a gdy poleciłem kupować awp to krytyka zamilkła i każdy się skupiał na fragach :)

Terro bez choćby minimalnego zgrania czyli teamplay nie ma szans przeciwko 'oporowcom' w CT, mapa jest ciężka dla obydwu team'ów zakładając że są to wyrównane składy. Doszedłem do wniosku że najlepiej 8vs8 jest grać, 5vs5 jest też fajnie, spokojnie można toczyć rozgrywkę 16vs16 choć online jeszcze tak nie grałem tej mapy.

Wrzucam link do swojego bezpiecznego FTP, plik jest spakowany w *.rar i zajmuje coś ponad 2MB, po rozpakowaniu mamy jeden plik *.bsp który waży 6MB, archiwum czyste było już sprawdzane, dla świętego spokoju może ktoś niezależny wykonać skan.

DOWNLOAD: http://bamboclath.ov...g/de_train2.rar

W razie potrzeby, gdyby ktoś chciał zagrać mapkę z botami (Zbot), mogę udostępnić plik z waypointami *.nav choć nie jest dopracowany ponieważ zaniechałem pracę nad nim gdy zaczęły się testy online.

Czekam na opinie, peace.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 17.12.2011 10:54

Mapa wygląda bardzo ciekawie, ciekawe jak się będzie grało ^.^
  • +
  • -
  • 0

#5 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 17.12.2011 10:59

Wygląda ładnie, dużo nie waży :D
  • +
  • -
  • 0

#6 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 12.01.2012 14:39

Zdaje mi się że wagony są zbyt niskie. Żeby w pełni ocenić to jednak trzeba zagrać. Ogólnie fajna mapa.
  • +
  • -
  • 0

#7 BloodyKnife

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.01.2012 21:09

Mapa bardzo ładna i wygląda ciekawie. Jednak mam pytanie :
Czy tworząc mapę wzorowałeś się chociaż w małym procencie na grze S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo ? Zadaję to pytanie, ponieważ bardzo podobne miejsce było w tej grze i mi się skojarzyło ;)
  • +
  • -
  • 0
W trakcie przygotowywania serwera CS:GO :)

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.01.2012 07:21

Bardzo ciekawa mapa, choć nie gram już w CS to chętnie bym po niej pobiegał ;P może to wina screena a może i nie, ale na moje oko brakuje detali, wszystkie krawędzie i ściany są totalnie płaskie (nie licząc dziury w murze :D). Generalnie, dobra robota!
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: de

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych