Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobić perk, Klasę z wbudowanym prekiem?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 PackI

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:tomek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.12.2011 12:16

Witam mam pytanie.
Tak jak w temacie jak zrobić perk`a? Na nowego cod moda.
I jak zrobić klasę z wbudowanym perk`iem np. z awp snajper 1/1
  • +
  • -
  • 0
Polskie Forum-GSM e-ForumGSM.pl

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 11.12.2011 12:43

Robisz tak jezeli chcesz dodać np; do obrońcy 1\1 z awp to robisz:
Bierzesz sma obrońcy i perku tam:
1. Sprawdzasz czy w sma obroncy sa include takie jak w perku
2. Sprawdzasz czy w perku nie ma: #define jezeli jest to dajesz po include
3. Sprawdzasz: public plugin_init() perku tamte linijki kopiujesz do public plugin_init() ale do sma klasy
4. na samym koncu dodajesz public-e czyli funkcje (np: public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) )
5. Tam gdzie jest ma_perk zamien na ma_klase
6 Powodzenia [Wiem ze to nie ejst super poradnik ale pisalem na szybko jak cos :D]
7. Porównaj oba pluginy obronce z perkiem awp snajper i ten co jest pod spodem i zobaczsz rożnice .. :)
Tu masz jak to powinno wygladać po tym ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zaawansowany Obronca";
new const opis[] = "Widzi miny, ma 1\1 z Awp";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 15;
#define DMG_BULLET (1<<1)
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

if(!pev_valid(ent))
return;

new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Acze edytował ten post 11.12.2011 12:52

  • +
  • -
  • 2

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.12.2011 15:35

Jest od tego poradnik ! Wystarczy tylko poszukać !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 parys

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:74
  • GG:
  • Lokalizacja:Poland ;**
Offline

Napisano 15.08.2012 12:43

Najszybszy poradnik, zrob klase 1/1 z broni i daj mu tylko awp.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych