Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] entity_get_string

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Amazing

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:61
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 04.12.2011 11:47

Witam, może mi ktoś dać na to łatkę ? na diablo mod widziałem, może ktoś zna na cod moda ?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.12.2011 12:58

sma ? logi ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Amazing

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:61
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 04.12.2011 13:33

Sma nie mogę dać bo unikat, więc proszę opisać jak zrobić

logi:

L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] [0] codmod_281035.sma::pfn_touch (line 7590)
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmod.amxx")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [ENGINE] Invalid entity 230
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] [0] codmod_281035.sma::pfn_touch (line 7589)
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmod.amxx")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [ENGINE] Invalid entity 230
  • +
  • -
  • 0

#4 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 04.12.2011 13:40

To nie musi być .sma
Daj nam cały public z lini 7590
  • +
  • -
  • 0

#5 Amazing

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:61
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 04.12.2011 15:32

public pfn_touch(ptr, ptd)
{
    if (ptd!=0 && ptr!=0 )
    {
        new ptrname[32], ptdname[32], ptrModel[32]
        entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ptrname, 31)
        entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ptdname, 31)
        if(equal(ptrname, "grenade") && equal(ptdname, "player")) {
            new ptrOwner = entity_get_edict(ptr, EV_ENT_owner)
            
            new bool:HitFriend=false
            new ObeyFF = get_cvar_num("amx_obeyff") ? 1:0
            new FFOn = get_cvar_num("mp_friendlyfire") ? 1:0
            if(!FFOn && ObeyFF) {
                    if(get_user_team(ptd) == get_user_team(ptrOwner)) {
                            HitFriend=true
                    }
            }

            if(!HitFriend && informacje_przedmiotu_gracza[ptrOwner][0] == Mozdzierz) {
                entity_get_string(ptr, EV_SZ_model, ptrModel, 31)
                if (equali(ptrModel,"models/w_smokegrenade.mdl")) {
                    emit_sound(ptr, CHAN_ITEM, "weapons/ric_metal-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
                    emit_sound(ptd, CHAN_BODY, "player/bhit_flesh-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
                    ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ptd, ptr, ptrOwner, get_user_health(ptd) , 1);
                }
            }
        }
    }
}
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.12.2011 15:35

public pfn_touch(ptr, ptd) 

{ 

	if (ptd != 0 && ptr != 0 && pev_valid ( ptd ) && pev_valid ( ptr ) )

	{

		new ptrname[32], ptdname[32], ptrModel[32] 

		entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ptrname, 31) 

		entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ptdname, 31) 

		if(equal(ptrname, "grenade") && equal(ptdname, "player")) { 

			new ptrOwner = entity_get_edict(ptr, EV_ENT_owner)

			

			new bool:HitFriend=false

			new ObeyFF = get_cvar_num("amx_obeyff") ? 1:0

			new FFOn = get_cvar_num("mp_friendlyfire") ? 1:0

			if(!FFOn && ObeyFF) {

				if(get_user_team(ptd) == get_user_team(ptrOwner)) {

					HitFriend=true

				}

			}

			

			if(!HitFriend && informacje_przedmiotu_gracza[ptrOwner][0] == Mozdzierz) {

				entity_get_string(ptr, EV_SZ_model, ptrModel, 31) 

				if (equali(ptrModel,"models/w_smokegrenade.mdl")) { 

					emit_sound(ptr, CHAN_ITEM, "weapons/ric_metal-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

					emit_sound(ptd, CHAN_BODY, "player/bhit_flesh-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

					ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ptd, ptr, ptrOwner, get_user_health(ptd) , 1);

				} 

			}

		} 

	} 

} 


  • +
  • -
  • 1

#7 Amazing

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:61
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 06.12.2011 18:10

Działa THX !! masz +
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.12.2011 18:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych