Witam, może mi ktoś dać na to łatkę ? na diablo mod widziałem, może ktoś zna na cod moda ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.12.2011 11:47
#2
Napisano 04.12.2011 12:58
sma ? logi ?
#3
Napisano 04.12.2011 13:33
Sma nie mogę dać bo unikat, więc proszę opisać jak zrobić
logi:
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] [0] codmod_281035.sma::pfn_touch (line 7590)
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmod.amxx")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [ENGINE] Invalid entity 230
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] [0] codmod_281035.sma::pfn_touch (line 7589)
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmod.amxx")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [ENGINE] Invalid entity 230
logi:
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] [0] codmod_281035.sma::pfn_touch (line 7590)
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmod.amxx")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [ENGINE] Invalid entity 230
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] [0] codmod_281035.sma::pfn_touch (line 7589)
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmod.amxx")
L 12/03/2011 - 17:18:22: [ENGINE] Invalid entity 230
#4
Napisano 04.12.2011 13:40
To nie musi być .sma
Daj nam cały public z lini 7590
Daj nam cały public z lini 7590
Questy do CodMod'a | Statystyki DiabloModCore | Sklep Automatyczny Counter-Strike
byCZUS to mój autorytet
byCZUS to mój autorytet
#5
Napisano 04.12.2011 15:32
public pfn_touch(ptr, ptd)
{
if (ptd!=0 && ptr!=0 )
{
new ptrname[32], ptdname[32], ptrModel[32]
entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ptrname, 31)
entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ptdname, 31)
if(equal(ptrname, "grenade") && equal(ptdname, "player")) {
new ptrOwner = entity_get_edict(ptr, EV_ENT_owner)
new bool:HitFriend=false
new ObeyFF = get_cvar_num("amx_obeyff") ? 1:0
new FFOn = get_cvar_num("mp_friendlyfire") ? 1:0
if(!FFOn && ObeyFF) {
if(get_user_team(ptd) == get_user_team(ptrOwner)) {
HitFriend=true
}
}
if(!HitFriend && informacje_przedmiotu_gracza[ptrOwner][0] == Mozdzierz) {
entity_get_string(ptr, EV_SZ_model, ptrModel, 31)
if (equali(ptrModel,"models/w_smokegrenade.mdl")) {
emit_sound(ptr, CHAN_ITEM, "weapons/ric_metal-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
emit_sound(ptd, CHAN_BODY, "player/bhit_flesh-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ptd, ptr, ptrOwner, get_user_health(ptd) , 1);
}
}
}
}
}
{
if (ptd!=0 && ptr!=0 )
{
new ptrname[32], ptdname[32], ptrModel[32]
entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ptrname, 31)
entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ptdname, 31)
if(equal(ptrname, "grenade") && equal(ptdname, "player")) {
new ptrOwner = entity_get_edict(ptr, EV_ENT_owner)
new bool:HitFriend=false
new ObeyFF = get_cvar_num("amx_obeyff") ? 1:0
new FFOn = get_cvar_num("mp_friendlyfire") ? 1:0
if(!FFOn && ObeyFF) {
if(get_user_team(ptd) == get_user_team(ptrOwner)) {
HitFriend=true
}
}
if(!HitFriend && informacje_przedmiotu_gracza[ptrOwner][0] == Mozdzierz) {
entity_get_string(ptr, EV_SZ_model, ptrModel, 31)
if (equali(ptrModel,"models/w_smokegrenade.mdl")) {
emit_sound(ptr, CHAN_ITEM, "weapons/ric_metal-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
emit_sound(ptd, CHAN_BODY, "player/bhit_flesh-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ptd, ptr, ptrOwner, get_user_health(ptd) , 1);
}
}
}
}
}
#6
Napisano 04.12.2011 15:35
public pfn_touch(ptr, ptd) { if (ptd != 0 && ptr != 0 && pev_valid ( ptd ) && pev_valid ( ptr ) ) { new ptrname[32], ptdname[32], ptrModel[32] entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ptrname, 31) entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ptdname, 31) if(equal(ptrname, "grenade") && equal(ptdname, "player")) { new ptrOwner = entity_get_edict(ptr, EV_ENT_owner) new bool:HitFriend=false new ObeyFF = get_cvar_num("amx_obeyff") ? 1:0 new FFOn = get_cvar_num("mp_friendlyfire") ? 1:0 if(!FFOn && ObeyFF) { if(get_user_team(ptd) == get_user_team(ptrOwner)) { HitFriend=true } } if(!HitFriend && informacje_przedmiotu_gracza[ptrOwner][0] == Mozdzierz) { entity_get_string(ptr, EV_SZ_model, ptrModel, 31) if (equali(ptrModel,"models/w_smokegrenade.mdl")) { emit_sound(ptr, CHAN_ITEM, "weapons/ric_metal-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) emit_sound(ptd, CHAN_BODY, "player/bhit_flesh-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ptd, ptr, ptrOwner, get_user_health(ptd) , 1); } } } } }
#7
Napisano 06.12.2011 18:10
Działa THX !! masz +
#8
Napisano 06.12.2011 18:30
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych