Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na niewidzialność, inny niż ten co mam.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Majewa55

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 16:36

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 20.11.2011 18:11

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
AMX Mod XProblemy z pluginami


  • +
  • -
  • 0

#3 Majewa55

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 19:05

Dodam że znalazłem plugin "ninja" http://amxx.pl/topic/2490-ninja/ O coś takiego dokładnie mi chodzi. Tyle że w tym problem, że ten plugin niby działa ale nie robi postaci niewidzialnej :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 20.11.2011 19:05

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp
  • +
  • -
  • 1

#5 Majewa55

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 20:57

Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp


A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.

Użytkownik Majewa55 edytował ten post 20.11.2011 20:33

  • +
  • -
  • 0

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 20.11.2011 21:10

Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp


A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.


Proszę
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Majewa55

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 21:26

Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp


A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.


Proszę
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...

Użytkownik Majewa55 edytował ten post 21.11.2011 08:06

  • +
  • -
  • 0

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.11.2011 15:16

Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp


A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.


Proszę
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...


Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=Wylacz >");
}

public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);

new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}

new player = cmd_target(id, Name, 3);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}

for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


a co do szybkośći, tak można zwiększyć ;)
  • +
  • -
  • 1

#9 Majewa55

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2011 16:53

Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp


A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.


Proszę
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...


Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}

public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);

new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}

new player = cmd_target(id, Name, 3);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}

for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


a co do szybkośći, tak można zwiększyć ;)


Z tego co widzę na serverze, to po wpisaniu amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 wyskakuje że nie ma gracza "1" Więc zamieniam, i pisze unikown comannd, więc chmmm... Coś jest nie tak :/
  • +
  • -
  • 0

#10 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.11.2011 17:31

Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp


A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.


Proszę
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...


Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}

public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);

new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}

new player = cmd_target(id, Name, 3);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}

for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


a co do szybkośći, tak można zwiększyć ;)


Z tego co widzę na serverze, to po wpisaniu amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 wyskakuje że nie ma gracza "1" Więc zamieniam, i pisze unikown comannd, więc chmmm... Coś jest nie tak :/

Aff :P
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=Wylacz >");
}

public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, Name, sizeof Name - 1);
read_argv(2, OnOff, sizeof OnOff - 1);

new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}

new player = cmd_target(id, Name, 3);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}

for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#11 Majewa55

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2011 17:48

Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?

Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.


Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


mozna to dać na daną flage, itp


A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.


Proszę
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc;

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...


Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}

public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);

new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}

new player = cmd_target(id, Name, 3);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}

for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


a co do szybkośći, tak można zwiększyć ;)


Z tego co widzę na serverze, to po wpisaniu amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 wyskakuje że nie ma gracza "1" Więc zamieniam, i pisze unikown comannd, więc chmmm... Coś jest nie tak :/

Aff :P
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define FLAGA ADMIN_BAN

new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}

public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}

public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(1, Name, sizeof Name - 1);
read_argv(2, OnOff, sizeof OnOff - 1);

new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}

new player = cmd_target(id, Name, 3);

if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}

for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}


Nadal, jeżeli wpisze amx_noz_niewidzialnosc 1 Nick wo wyskakuje że gracz 1 nie został zokalizowany a jak wpisze amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 (na odwrót) to wyskakuje że unikown command
sebul (21.11.2011 18:00):
Musicie tak cytować swoje posty...? Można scrolla w myszce spalić ^^

  • +
  • -
  • 0

#12 Majewa55

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.12.2011 12:56

Pomocnik długo nie odpisuje, więc postanowiłem odświeżyć ten temat.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych