Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin na niewidzialność, inny niż ten co mam.
#1
Napisano 20.11.2011 16:36
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
#2
Napisano 20.11.2011 18:11
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Problemy
do
AMX Mod X → Problemy z pluginami
#3
Napisano 20.11.2011 19:05
#4
Napisano 20.11.2011 19:05
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
#5
Napisano 20.11.2011 20:57
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.
Użytkownik Majewa55 edytował ten post 20.11.2011 20:33
#6
Napisano 20.11.2011 21:10
Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.
Proszę
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
#7
Napisano 20.11.2011 21:26
Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.
Proszę#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...
Użytkownik Majewa55 edytował ten post 21.11.2011 08:06
#8
Napisano 21.11.2011 15:16
Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.
Proszę#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...
Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=Wylacz >");
}
public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);
new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}
new player = cmd_target(id, Name, 3);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
a co do szybkośći, tak można zwiększyć
#9
Napisano 21.11.2011 16:53
Dzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.
Proszę#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...
Sprawdź to:#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}
public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);
new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}
new player = cmd_target(id, Name, 3);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
a co do szybkośći, tak można zwiększyć
Z tego co widzę na serverze, to po wpisaniu amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 wyskakuje że nie ma gracza "1" Więc zamieniam, i pisze unikown comannd, więc chmmm... Coś jest nie tak
#10
Napisano 21.11.2011 17:31
AffDzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.
Proszę#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...
Sprawdź to:#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}
public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);
new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}
new player = cmd_target(id, Name, 3);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
a co do szybkośći, tak można zwiększyć
Z tego co widzę na serverze, to po wpisaniu amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 wyskakuje że nie ma gracza "1" Więc zamieniam, i pisze unikown comannd, więc chmmm... Coś jest nie tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=Wylacz >");
}
public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, Name, sizeof Name - 1);
read_argv(2, OnOff, sizeof OnOff - 1);
new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}
new player = cmd_target(id, Name, 3);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
#11
Napisano 21.11.2011 17:48
AffDzięki wielkie, a jak zrobić coś takiego, aby tylko dany gracz mógł tego używać a nie wszyscy?
Witam.
Posiadam na serwerze plugin knifeinvis http://amxx.pl/topic...fe-invisiblity/
Tylko że mam pewien problem, co mogę zrobić, aby plugin "włączał się" Tylko wtedy gdy wyciągnę nóż, a gdy go schowam to staję się widzialny?
Jeszcze czy da się zrobić coś takiego aby tylko wybrane osoby mogły z tego korzystać?
Przede wszystkim chodzi o to aby działał gdy mam w ręce nóż, a gdy przełaczę na inną broń to abym stawał się widzialny.
Czy mógł by ktoś przerobić ten plugin bądź wysłać mi link jeżeli coś podobnego istnieje?
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje.
Czy ma tez być niewidzialość na czas, czy tylko gdy wyciagamy noz? bo ja tylko jak wyciagamy noz to łap:#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
mozna to dać na daną flage, itp
A Mógł byś podać jak ustawić aby dana flaga to miała?
Przepraszam że double post, ale nie potrafię z edytować poprzedniego.
Proszę#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc;
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & FLAGA )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
Chodzi mi o to, abym to ja mógł ustawić na daną klasę to, teraz jest ustawione ża każdy admin, a gracz nie, a jak ustawić aby poszczególna osoba to miała np wpisuje amx_niewidka Nick, i osoba o nicku "Nick" Ma tę możliwość i czy jest możliwość aby zwiększyć szybkość osoby która jest niewidzialna...
Sprawdź to:#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}
public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, OnOff, sizeof OnOff - 1);
read_argv(2, Name, sizeof Name - 1);
new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}
new player = cmd_target(id, Name, 3);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[player] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
a co do szybkośći, tak można zwiększyć
Z tego co widzę na serverze, to po wpisaniu amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 wyskakuje że nie ma gracza "1" Więc zamieniam, i pisze unikown comannd, więc chmmm... Coś jest nie tak#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_BAN
new const gNazwaPluginu[] = "Niewidzialnosc na Nozu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new gWidzialnosc, Name[32], OnOff[2], players[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
gWidzialnosc = register_cvar("amx_noz_widzialnosc", "30");
register_concmd("amx_noz_niewidzialnosc", "ustaw", FLAGA, "<Nazwa Gracza> <1=Wlacz | 0=wyłącz >");
}
public client_connect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
niewidzialnosc[id] = false;
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, Name, sizeof Name - 1);
read_argv(2, OnOff, sizeof OnOff - 1);
new Opcja, num
if (!equal(OnOff,""))
{
Opcja = str_to_num(OnOff)
}
else
{
Opcja = 2
}
new player = cmd_target(id, Name, 3);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
niewidzialnosc[player] = true;
}
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new gracz = players[i]
switch(Opcja)
{
case 0:
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
case 1:
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
default:
{
if (niewidzialnosc[gracz])
{
niewidzialnosc[gracz] = false;
}
else
{
niewidzialnosc[gracz] = true;
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
if (niewidzialnosc[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, get_pcvar_num(gWidzialnosc));
}
else
{
fm_set_rendering(id);
}
}
Nadal, jeżeli wpisze amx_noz_niewidzialnosc 1 Nick wo wyskakuje że gracz 1 nie został zokalizowany a jak wpisze amx_noz_niewidzialnosc Nick 1 (na odwrót) to wyskakuje że unikown command
#12
Napisano 03.12.2011 12:56
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych