public client_connect(id)
{
plninja[id]=0
}
Dodaj zaleznosc od sv_ninja_allon - dzięki temu nie trzeba czekac na poczatek rundy, jesli cvar bedzie wlaczony jako domyslny ;-)
Lub (wlasnie na to wpadlem) pozbadz sie:
if (get_cvar_num("sv_ninja_allon")==1)
for (new i=1; i<=get_maxplayers(); i++) {
plninja[i]=1
}
i po prostu zmien tutaj:
public event_curweapon (id) {
if (plninja[id]==1 || get_cvar_num("sv_ninja_allon")==1)
Poza tym
for (new i=1; i<=get_maxplayers() ; i++)
jest dosc nie dokladny (na danym i nie musi byc gracz).
Jak zmienisz na:
new players[32],num
get_players(players,num)
for (new i=0; i<num ; i++)
{
new id=players[i]
nie musisz sie martwic ze chcesz cos robic na nie istniejacym graczu

Co jeszcze by doprowadzic kod do absolutnej perfekcji...
ret="Ninja @ ALL"
Z tego co sie orientuje (przynajmniej w c++ tak jest), to takie przypisywanie jest nie dozwolone (ale raczej to przetestowales i pewnie dziala w pawn'ie

)
Ja bym uzyl cos w stylu:
format ( ret, 41, "Ninja @ ALL" )
I ten
cod jest bardzo niebezpieczny:
new plninja[32]
tablicy sa przechowywane 32 zmienne od 0 do 31, gracze maja id od 1 do 32. czyli gdy serwer bedzie mial 32 osoby nastapi Crash... Zmien na [33].
I tu tak na przyszlosc
!KLIK!