Generator klas COD Mod
Hiroshima
20.10.2011
radim
20.10.2011
Hirek, jeszcze można usunąć nawiasy przy broni, bo są zupełnie nie potrzebne, chodzi mi oto:
Właśnie w tym oto temacie: http://amxx.pl/topic...d-koniec-rundy/ po zmianie tego coś wyżej napisałem, klasa sparowała się normalnie
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);zamienić na:
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;Oraz wykasować "klasa" z
public cod_class_enabled(id, klasa)i
public cod_class_disabled(id, klasa)zamienić na:
public cod_class_enabled(id)
public cod_class_disabled(id)
Właśnie w tym oto temacie: http://amxx.pl/topic...d-koniec-rundy/ po zmianie tego coś wyżej napisałem, klasa sparowała się normalnie

MarWit
20.10.2011
@UP, nie ma potrzeby, to jest tylko zbiór funkcji ( stocków ), pomijany przy kompilacji.
Rasta(orginał)
21.10.2011
Fajnie ze zrobiliscie generator , nie będę was meczyl prosbami leczenie niezywych, generator perkow ale czy nie sadzicie ze dynamit jest rzeczą przydatną
Użytkownik Rasta(orginał) edytował ten post 21.10.2011 19:39

Użytkownik Rasta(orginał) edytował ten post 21.10.2011 19:39
Hiroshima
21.10.2011
już było mówione, ale powtórzę specjalnie dla Ciebie:
- Jeśli macie działający i sprawdzony kod, wklejajcie go tutaj a R3X w wolnej chwili doda to do generatora.
- Jeśli macie działający i sprawdzony kod, wklejajcie go tutaj a R3X w wolnej chwili doda to do generatora.
radim
21.10.2011
oxygenium
22.10.2011
Ja bym proponował aby zmienić to z tym 1/1 z noża, ponieważ jak to się ustawi to jest 1/1 i z lewego przycisku i z prawego.
Lub zrobić np. coś takiego, że się normalnie wybiera 1/1 z noża, lecz potem jest do wyboru:
1/1 z LPM
1/1 z PPM
1/1 z obu
Lub zrobić np. coś takiego, że się normalnie wybiera 1/1 z noża, lecz potem jest do wyboru:
1/1 z LPM
1/1 z PPM
1/1 z obu
d0naciak
22.10.2011
oxygenium
22.10.2011
Właśnie jak wybieram opcję 1/1 z noża to i bije 1/1 z LPM i z PPM, a chciałbym wybrać tylko PPM