Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
240 odpowiedzi w tym temacie

#21 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.10.2011 22:27

Gratuluję ;)
Mam nadzieję, że będzie aktualizowany? Ponieważ przydało by się dodatkowe dmg z broni, + int, dodawanie perku do klasy itp. :D
  • +
  • -
  • 0

#22 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.10.2011 23:06

Brawo, ładny kodzik. Na pewno przyda się wiarze :P
  • +
  • -
  • 0

#23 CheaterQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:132
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.10.2011 07:51

Zajefajne :P
Jeszcze kilka dodatkow i nie bedzie sie trzeba prosic o jakas klase :P

#24 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.10.2011 09:47

A ja mam takie Pytanie :)
Kto jeszcze brał udział w tworzeniu tego generatora ?
  • +
  • -
  • 0

#25 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 09:51

jedynym autorem tego dodatku jest R3X, pomysłodawcami wszyscy Red, Green, Blue ;)
  • +
  • -
  • 0

#26 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.10.2011 10:03

Świetne :D
Testowałem polecam . Podobają mi się pomysły typu 1/1 z noża albo nie widzialność na kucaniu .
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#27 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 10:27

Gratuluję ;)
Mam nadzieję, że będzie aktualizowany? Ponieważ przydało by się dodatkowe dmg z broni, + int, dodawanie perku do klasy itp. :D

Przecież R3X pisał że będzie aktualizowany :D
Także gratuluję, i jeśli chodzi o jakieś inne dodatki, to np. 1/x z losowej broni, oraz tak jak koledzy wcześniej pisali, zwiększenie dmg z broni, oraz apteczki. A i będzie możliwość generowania perków ?
  • +
  • -
  • 0

#28 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.10.2011 12:43

http://amxx.pl/dodatki/ jeszcze tylko tam dodajcie link do tego generatora klas ;) Bo jest tylko generator XP ^^
R3X (15.10.2011 20:50):
Dodane

  • +
  • -
  • 1

#29 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.10.2011 20:55

R3X w dodatkach :
Generator Klas - wygeneruj klasę do nowego Cod Moda/a>
przy /a> zgubiłeś <
ps.Takie pytanie będzie może tak jak kolega wyżej napisał generator perków ;) ?

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 15.10.2011 20:55

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#30 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 20:57

Moje pomysły do wersji następnej no chyba że R3X nie będziesz tego rozwijał.
  • Dodanie x-skoków
  • Grawitacja mniejsza większa
  • Dodanie natychmiastowego zabicia 1/x z danej broni.
  • Fajnie też b było gdyby była opcja nowy CoD/stary CoD
To takie moje małe propozycje.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#31 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 21:01

Fajnie też b było gdyby była opcja nowy CoD/stary CoD


a jak to sobie wyobrażasz do starego COD'a?
  • +
  • -
  • 0

#32 adek205

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.10.2011 21:04

zgadzam się ale moim zdaniem powinno być dodane to jako premium :P:P(hehe)
Hiroshima (15.10.2011 21:07):
przecież jest opcja premium w generatorze...


#33 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.10.2011 21:07

Link poprawiłem

Dodatki będę dodawał, ale muszę mieć dobry, sprawdzony kod. Muszę też mieć dobry plan konfiguracji tych dodatków, o których mówicie :)

Starego Coda nie będzie na pewno (przynajmniej ja tego nie zrobię). Perki będą ewentualnie jako kolejna aplikacja, ale nie obiecuję.
  • +
  • -
  • 1

#34 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.10.2011 21:16

Czyli jak mam propozyje to daje nazwę dodatku i przetestowany , działający kod do tego :] ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#35 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 22:14

Już daję sprawdzony kod ! Moment, napiszę pare nice poradników :D Macie kod medyka, który posiada apteczki :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_think("medkit","MedkitThink");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}

  • +
  • -
  • 1

#36 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2011 07:38

PHP jeszcze pojme (jeśli nieobiektowe), ale jak osiągnąłeś taki piękny CSS ?
  • +
  • -
  • 0

#37 OrzeszeKtbg

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 16.10.2011 08:32

Takie coś ale do diablo by się przydało... :D
  • +
  • -
  • 0

#38 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 16.10.2011 08:59

Do Diabło też nie będzie. Bo to 1 plik a w nowym codzie każda klasa to nowe sma
  • +
  • -
  • 0

#39 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 16.10.2011 10:23

Już z niego skorzystałem naprawdę dobra robota ;)

#40 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.10.2011 10:39

@Fili
CSS jest w połowie definiowany przez wybraną skórkę, wystarczyło tylko podobierać klasy i kilka poprawek/wstawek

@speedkill
zgadza się, jeśli dostanę sprawdzone .sma to w 10 minut będzie nowy dodatek na liście
  • +
  • -
  • 3





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Uwaga, generator klas, cod generator, cod nowy, generator cod, codmod generator, wygeneruj klase, cod klasa generator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych