Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Uwaga

Generator klas COD ModCOD Nowy

Uwaga generator klas cod generator cod nowy generator cod codmod generator wygeneruj klase cod klasa generator

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
240 odpowiedzi w tym temacie

#21 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.10.2011 22:27

Gratuluję ;)
Mam nadzieję, że będzie aktualizowany? Ponieważ przydało by się dodatkowe dmg z broni, + int, dodawanie perku do klasy itp. :D
  • +
  • -
  • 0

#22 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.10.2011 23:06

Brawo, ładny kodzik. Na pewno przyda się wiarze :P
  • +
  • -
  • 0

#23 CheaterQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:132
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.10.2011 07:51

Zajefajne :P
Jeszcze kilka dodatkow i nie bedzie sie trzeba prosic o jakas klase :P

#24 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.10.2011 09:47

A ja mam takie Pytanie :)
Kto jeszcze brał udział w tworzeniu tego generatora ?
  • +
  • -
  • 0

#25 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 09:51

jedynym autorem tego dodatku jest R3X, pomysłodawcami wszyscy Red, Green, Blue ;)
  • +
  • -
  • 0

#26 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.10.2011 10:03

Świetne :D
Testowałem polecam . Podobają mi się pomysły typu 1/1 z noża albo nie widzialność na kucaniu .
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#27 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 10:27

Gratuluję ;)
Mam nadzieję, że będzie aktualizowany? Ponieważ przydało by się dodatkowe dmg z broni, + int, dodawanie perku do klasy itp. :D

Przecież R3X pisał że będzie aktualizowany :D
Także gratuluję, i jeśli chodzi o jakieś inne dodatki, to np. 1/x z losowej broni, oraz tak jak koledzy wcześniej pisali, zwiększenie dmg z broni, oraz apteczki. A i będzie możliwość generowania perków ?
  • +
  • -
  • 0

#28 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.10.2011 12:43

http://amxx.pl/dodatki/ jeszcze tylko tam dodajcie link do tego generatora klas ;) Bo jest tylko generator XP ^^
R3X (15.10.2011 20:50):
Dodane

  • +
  • -
  • 1

#29 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.10.2011 20:55

R3X w dodatkach :
Generator Klas - wygeneruj klasę do nowego Cod Moda/a>
przy /a> zgubiłeś <
ps.Takie pytanie będzie może tak jak kolega wyżej napisał generator perków ;) ?

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 15.10.2011 20:55

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#30 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 20:57

Moje pomysły do wersji następnej no chyba że R3X nie będziesz tego rozwijał.
  • Dodanie x-skoków
  • Grawitacja mniejsza większa
  • Dodanie natychmiastowego zabicia 1/x z danej broni.
  • Fajnie też b było gdyby była opcja nowy CoD/stary CoD
To takie moje małe propozycje.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#31 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 21:01

Fajnie też b było gdyby była opcja nowy CoD/stary CoD


a jak to sobie wyobrażasz do starego COD'a?
  • +
  • -
  • 0

#32 adek205

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.10.2011 21:04

zgadzam się ale moim zdaniem powinno być dodane to jako premium :P:P(hehe)
Hiroshima (15.10.2011 21:07):
przecież jest opcja premium w generatorze...


#33 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.10.2011 21:07

Link poprawiłem

Dodatki będę dodawał, ale muszę mieć dobry, sprawdzony kod. Muszę też mieć dobry plan konfiguracji tych dodatków, o których mówicie :)

Starego Coda nie będzie na pewno (przynajmniej ja tego nie zrobię). Perki będą ewentualnie jako kolejna aplikacja, ale nie obiecuję.
  • +
  • -
  • 1

#34 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.10.2011 21:16

Czyli jak mam propozyje to daje nazwę dodatku i przetestowany , działający kod do tego :] ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#35 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 22:14

Już daję sprawdzony kod ! Moment, napiszę pare nice poradników :D Macie kod medyka, który posiada apteczki :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_think("medkit","MedkitThink");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}

  • +
  • -
  • 1

#36 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2011 07:38

PHP jeszcze pojme (jeśli nieobiektowe), ale jak osiągnąłeś taki piękny CSS ?
  • +
  • -
  • 0

#37 OrzeszeKtbg

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 16.10.2011 08:32

Takie coś ale do diablo by się przydało... :D
  • +
  • -
  • 0

#38 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 16.10.2011 08:59

Do Diabło też nie będzie. Bo to 1 plik a w nowym codzie każda klasa to nowe sma
  • +
  • -
  • 0

#39 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 16.10.2011 10:23

Już z niego skorzystałem naprawdę dobra robota ;)

#40 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.10.2011 10:39

@Fili
CSS jest w połowie definiowany przez wybraną skórkę, wystarczyło tylko podobierać klasy i kilka poprawek/wstawek

@speedkill
zgadza się, jeśli dostanę sprawdzone .sma to w 10 minut będzie nowy dodatek na liście
  • +
  • -
  • 3





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Uwaga, generator klas, cod generator, cod nowy, generator cod, codmod generator, wygeneruj klase, cod klasa generator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych