Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Generator klas COD ModCOD Nowy
#21
Napisano 14.10.2011 22:27
Mam nadzieję, że będzie aktualizowany? Ponieważ przydało by się dodatkowe dmg z broni, + int, dodawanie perku do klasy itp.
#22
Napisano 14.10.2011 23:06
#23
Napisano 15.10.2011 07:51
Jeszcze kilka dodatkow i nie bedzie sie trzeba prosic o jakas klase
#24
Napisano 15.10.2011 09:47
Kto jeszcze brał udział w tworzeniu tego generatora ?
byCZUS to mój autorytet
#25
Napisano 15.10.2011 09:51
#26
Napisano 15.10.2011 10:03
Testowałem polecam . Podobają mi się pomysły typu 1/1 z noża albo nie widzialność na kucaniu .
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#27
Napisano 15.10.2011 10:27
Przecież R3X pisał że będzie aktualizowanyGratuluję
Mam nadzieję, że będzie aktualizowany? Ponieważ przydało by się dodatkowe dmg z broni, + int, dodawanie perku do klasy itp.
Także gratuluję, i jeśli chodzi o jakieś inne dodatki, to np. 1/x z losowej broni, oraz tak jak koledzy wcześniej pisali, zwiększenie dmg z broni, oraz apteczki. A i będzie możliwość generowania perków ?
#28
Napisano 15.10.2011 12:43
#29
Napisano 15.10.2011 20:55
Generator Klas - wygeneruj klasę do nowego Cod Moda/a>przy /a> zgubiłeś <
ps.Takie pytanie będzie może tak jak kolega wyżej napisał generator perków ?
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 15.10.2011 20:55
If you can dream it, you can do it.
#31
Napisano 15.10.2011 21:01
Fajnie też b było gdyby była opcja nowy CoD/stary CoD
a jak to sobie wyobrażasz do starego COD'a?
#32
Napisano 15.10.2011 21:04
#33
Napisano 15.10.2011 21:07
Dodatki będę dodawał, ale muszę mieć dobry, sprawdzony kod. Muszę też mieć dobry plan konfiguracji tych dodatków, o których mówicie
Starego Coda nie będzie na pewno (przynajmniej ja tego nie zrobię). Perki będą ewentualnie jako kolejna aplikacja, ale nie obiecuję.
#34
Napisano 15.10.2011 21:16
If you can dream it, you can do it.
#35
Napisano 15.10.2011 22:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit","MedkitThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}
#36
Napisano 16.10.2011 07:38
#37
Napisano 16.10.2011 08:32
#38
Napisano 16.10.2011 08:59
#39
Napisano 16.10.2011 10:23
#40
Napisano 16.10.2011 10:39
CSS jest w połowie definiowany przez wybraną skórkę, wystarczyło tylko podobierać klasy i kilka poprawek/wstawek
@speedkill
zgadza się, jeśli dostanę sprawdzone .sma to w 10 minut będzie nowy dodatek na liście
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Uwaga, generator klas, cod generator, cod nowy, generator cod, codmod generator, wygeneruj klase, cod klasa generator
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych