Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Boty na serwer paintball

boty paintball

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 FuckIt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.12.2024 14:45

Cześć!

 

Poszukuje działających botów na serwer z trybem PaintballMod. Podboty nie działają w sensie boty nie strzelają :( Widziałem, że niektóre serwery PB (katujemy) poradziły sobie z tym problemem - pytanie jak? :D Czy znacie jakiś plugin albo rozwiązanie tego przypadku? Z góry wielkie dzięki! :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 27.12.2024 16:07

https://github.com/yapb/yapb
  • +
  • -
  • 0

#3 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.12.2024 16:27

 

Dzięki tylko mam problem z instalacją - po wgraniu serwer się nie odpala - robi się crash.


  • +
  • -
  • 0

#4 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.12.2024 17:18

Wszystko działa tylko boty dalej używają noży zamiast broni


  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 081
Godlike

  • Postów:5 716
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 27.12.2024 18:59

Automatyczna wiadomość

 

Ten temat został przeniesiony z forum

 

Counter-Strike 1.6Ogólne

 

do

 

Counter-Strike 1.6Problemy


  • +
  • -
  • 0

#6 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 27.12.2024 21:38

Nie jestem pewny czy to zadziała ale w pliku paintballgun.sma znajdź

if (gametime-lastshot[id] > g_speed  && nextattack[id] < 0.0 && !freezetime)

zamień na 

if (gametime-lastshot[id] > g_speed  && (is_user_bot(id) || nextattack[id] < 0.0) && !freezetime)

oraz znajdź 

velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(veloc), nvelocity);

pod tym dodaj 

if (is_user_bot(id))
{
    nvelocity[0] += random_float(0.0, 200.0) - 100.0;
    nvelocity[1] += random_float(0.0, 200.0) - 100.0;
    nvelocity[2] += random_float(0.0, 70.0) - 35.0;
}

Skompiluj lokalnie i wrzuć na serwer i daj znać w temacie czy działa

 


  • +
  • -
  • 0

#7 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.12.2024 09:12

Nie jestem pewny czy to zadziała ale w pliku paintballgun.sma znajdź

if (gametime-lastshot[id] > g_speed  && nextattack[id] < 0.0 && !freezetime)

zamień na 

if (gametime-lastshot[id] > g_speed  && (is_user_bot(id) || nextattack[id] < 0.0) && !freezetime)

oraz znajdź 

velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(veloc), nvelocity);

pod tym dodaj 

if (is_user_bot(id))
{
    nvelocity[0] += random_float(0.0, 200.0) - 100.0;
    nvelocity[1] += random_float(0.0, 200.0) - 100.0;
    nvelocity[2] += random_float(0.0, 70.0) - 35.0;
}

Skompiluj lokalnie i wrzuć na serwer i daj znać w temacie czy działa

 

Prawie działa tylko boty strzelają normalnymi nabojami i bronią zamiast z markera :D


  • +
  • -
  • 0

#8 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.12.2024 10:31

Po prostu z markera strzela się nabojami zamiast kulkami.


  • +
  • -
  • 0

#9 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 28.12.2024 12:07

https://amxx.pl/topi...od-nowa-wersja/

 

Sprawdziłem tą wersje paintballmod i tutaj yapb boty strzelają kulkami z markera tak jak powinno być zamień swoją wersje na tą nowszą 


  • +
  • -
  • 0

#10 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.12.2024 16:26

https://amxx.pl/topi...od-nowa-wersja/

 

Sprawdziłem tą wersje paintballmod i tutaj yapb boty strzelają kulkami z markera tak jak powinno być zamień swoją wersje na tą nowszą 

Dzięki! Działa super :D Tylko jeden mały problem mam. W moim pliku miałem uwzględnioną dodatkową broń dla vipa pod flagę t (p90). Czy dasz radę podesłać kod z tą dodatkową bronią?


  • +
  • -
  • 0

#11 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 28.12.2024 17:58

Dodałem p90 dla vipa flaga t, tylko nie dodałem cvar po prostu, jak gracz ma flagę t to z automatu dostaje p90 tam w kodzie jeszcze jest jakiś granat na flagę jak chcesz ten granat dodać to poprawie kod tylko najpierw skompiluj to, co dodałem i wrzuć na serwer i sprawdź tą p90.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.12.2024 18:39

Dodałem p90 dla vipa flaga t, tylko nie dodałem cvar po prostu, jak gracz ma flagę t to z automatu dostaje p90 tam w kodzie jeszcze jest jakiś granat na flagę jak chcesz ten granat dodać to poprawie kod tylko najpierw skompiluj to, co dodałem i wrzuć na serwer i sprawdź tą p90.

Przy kompilacji paintballmod.sma pojawił się error i nie przekompilowało. Wgrałem tylko ten paintballgun i teraz wogóle nie strzela niczym.

paintballmod.sma(80) : error 088: number of arguments does not match definition

  • +
  • -
  • 0

#13 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 28.12.2024 19:02

w lini 80 masz

client_authorized(id, "");

zamień na 

client_authorized(id);

i spróbuj skompilować

 


  • +
  • -
  • 0

#14 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.12.2024 19:45

w lini 80 masz

client_authorized(id, "");

zamień na 

client_authorized(id);

i spróbuj skompilować

Niestety dalej to samo. Wydaje mi się, że problem może być w pliku piantballgun.sma


  • +
  • -
  • 0

#15 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 28.12.2024 20:16

musisz skompilować oba pliki i oba wrzucić na serwer i wtedy sprawdzić czy działa

 

poprawiony kod

 

Załączone pliki


Użytkownik Dirr edytował ten post 28.12.2024 20:17

  • +
  • -
  • 0

#16 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.12.2024 20:41

musisz skompilować oba pliki i oba wrzucić na serwer i wtedy sprawdzić czy działa

 

poprawiony kod

Dzięki, ale dalej jest ten sam problem. Strzelając z p90 jest efekt jakbym oddawał strzał ale kulki nie lecą.


  • +
  • -
  • 0

#17 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 28.12.2024 22:44

Sprawdziłem u siebie i działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#18 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 29.12.2024 11:57

Sprawdziłem u siebie i działa

 

Dzięki wielkie - wszystko działa jak należy :) Czy dasz radę dodać te granaty dla Vipa co rundę? (Tylko HE)


  • +
  • -
  • 0

#19 Dirr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 29.12.2024 13:28

Granat HE na flagę t 

 

Nie testowane

Załączone pliki


Użytkownik Dirr edytował ten post 29.12.2024 13:29

  • +
  • -
  • 0

#20 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:68
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 29.12.2024 16:22

Granat HE na flagę t 

 

Nie testowane

Dzięki! Granatu nie dodaje ale to już może wygeneruje VIPA i tam dorzucę granaty. Co do samego bota to jest coś na co warto zwrócić uwagę przy konfiguracji? Czy tutaj jest opcja przejmowania botów?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: boty, paintball,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych