Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Punisher

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#41 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.11.2011 18:46

no bo próbowałem ją naprawić cały czas poprawiałem i testowałem na swoim serwerze .

#42 Vandalier88

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Rychu
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 02.11.2011 19:22

To po co dodajesz zbugowane rzeczy? Tak samo jak klasa nożownik. Przyznaje - ciekawy pomysł, i z Punisherem, i z Nożownikiem ale wykonanie lipne.
  • +
  • -
  • 0

#43 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.11.2011 23:02

Vandalier88 - to zrób lepsze .. może jeszcze napiszesz, że jako jedyny dodałem zbugowane klasy ? Tylko zauważ, że co nowa klasa to większość z nich ma bugi i każdy stara się ulepszać. Więc siedź cicho !

aha i jeszcze dodam jeżeli klasa Ci się nie podoba to nikt nie każe Ci jej wgrywać .. proste !

#44 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.11.2011 17:16

Tylko nie chodzi tu i oto czy się komu podoba, tylko jak się wgrywa i wie się jaki jest bug to się go powinno ujawnić i naprawić. Bo z klasą bugiem długo nie pociągniesz

Użytkownik radim edytował ten post 03.11.2011 17:16

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#45 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.11.2011 21:45

radim ale z początku klasa mi działała pograłem nią z 20min i rzeczywiście strzela po 3 strzały próbowałem naprawić i coś mi nie wychodzi .. pomógłbyś mi to ogarnąć ?

#46 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 04.11.2011 12:40

Kolejny przykład klasy, która jest "przerobiona" z pluginu a cała przeróbka polegała na "cod register class" <facepalm>

pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#47 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.11.2011 13:34

Jak ogarnę swojego serva, to wrzuce tą klasę
  • +
  • -
  • 0

#48 Vandalier88

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Rychu
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 04.11.2011 20:31

Nothing - Ty "nothing" umiesz. Ja ćwiczę ale efektów swoich ćwiczeń nie wstawiam żeby szpanować (to powinienem pominąć bo szpanujesz tym że jesteś słaby i nie potrafisz nawet dobrze skopiować kodu). Poza tym podejście typu 'nie podoba się, to nie ściągaj' jest dziecinne i bez sensu. Poprostu nie potrafisz przyjąć krytyki na klate. Popraw klasę a możesz być pewien że będę Cię wielbić na klęczkach.
  • +
  • -
  • 0

#49 samsunG

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • GG:
  • Imię:Rafal
  • Lokalizacja:Jaroslaw / Podkarpackie
Offline

Napisano 05.11.2011 09:49

Fajne fajne +sik leci za robocizne :^D
  • +
  • -
  • 0
Tylko METALLICA !!!Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#50 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.11.2011 10:24

To teraz patrz jak wygąda "Twój" kod (bo nie masz prawa napisać że To Twoja klasa skoro dodałeś tylko rejestracje klasy), a jak ten. Więcej w nim nie potrzeba.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Paniszer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const nazwa[] = "Punisher";
new const opis[] = "Dostaje Miniguna, ktory zadaje duzy DMG.";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:has_minigun[32]
new bool:ma_klase[32];
new DMGMG;
new V_MODEL[] = "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("CurWeapon","TakiCurWeapon","be", "1=1")
	DMGMG =		register_cvar("amx_minigun_damage","0.5")
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(V_MODEL)
}
public cod_class_enabled(id)
{
	has_minigun[id] = true;
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	has_minigun[id] = false;
	ma_klase[id] = false;
}
public player_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype)
{
	new weapon = get_user_weapon(attacker)
	
	if(has_minigun[attacker] && attacker!=victim && weapon == CSW_M249)
	{
		damage = damage * DMGMG;
		SetHamParamFloat(4, damage)
		return HAM_IGNORED
	}
	return HAM_IGNORED
}
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	
	if(weapon == CSW_M249 && ma_klase[id])
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL)
	}
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 10:25

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#51 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.11.2011 11:06

Nothing - Ty "nothing" umiesz. Ja ćwiczę ale efektów swoich ćwiczeń nie wstawiam żeby szpanować (to powinienem pominąć bo szpanujesz tym że jesteś słaby i nie potrafisz nawet dobrze skopiować kodu). Poza tym podejście typu 'nie podoba się, to nie ściągaj' jest dziecinne i bez sensu. Poprostu nie potrafisz przyjąć krytyki na klate. Popraw klasę a możesz być pewien że będę Cię wielbić na klęczkach.


haha koleś nie rozwalaj mnie ... czy ja czymś szpanuję ? Staram się robić nowe klasy do Cod'a a jeżeli ta klasa Ci się nie podoba to przymknij się ok ? Co mnie to obchodzi, że ty ćwiczysz . Zachowaj ten komentarz dla siebie !

To teraz patrz jak wygąda "Twój" kod (bo nie masz prawa napisać że To Twoja klasa skoro dodałeś tylko rejestracje klasy), a jak ten. Więcej w nim nie potrzeba.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Paniszer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const nazwa[] = "Punisher";
new const opis[] = "Dostaje Miniguna, ktory zadaje duzy DMG.";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:has_minigun[32]
new bool:ma_klase[32];
new DMGMG;
new V_MODEL[] = "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("CurWeapon","TakiCurWeapon","be", "1=1")
	DMGMG =		register_cvar("amx_minigun_damage","0.5")
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(V_MODEL)
}
public cod_class_enabled(id)
{
	has_minigun[id] = true;
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	has_minigun[id] = false;
	ma_klase[id] = false;
}
public player_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype)
{
	new weapon = get_user_weapon(attacker)
	
	if(has_minigun[attacker] && attacker!=victim && weapon == CSW_M249)
	{
		damage = damage * DMGMG;
		SetHamParamFloat(4, damage)
		return HAM_IGNORED
	}
	return HAM_IGNORED
}
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	
	if(weapon == CSW_M249 && ma_klase[id])
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL)
	}
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


a czy ja napisałem gdzieś, że to mój kod ? Napisałem, że klasa została zrobiona przeze mnie i to jest prawda ! Bo takiej klasy jeszcze nie było. Chyba pisałem 100x że jestem początkującym i tyle . co za ludzie :mur: :mur: :mur:

#52 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.11.2011 11:58

Napisałem, że klasa została zrobiona przeze mnie i to jest prawda !


Jak Ty człowieku nie masz zielonego pojęcia co do czego służy! To że dobrze posługujesz się biblioteką coda nie znaczy że coś do czego dodałęś raptem 4 linijki jest Twoje. Zostawiłeś Tyle niepotrzebnych publiców,cvarów że aż głowa boli. powiedzmy wprost, dodałeś logiczną ma klasę w potrzebnych miejscach (oczywiście zawsze z has_minigun) i zmienne potrzebne do Coda i ot Twoja klasa? :blink:

Chyba pisałem 100x że jestem początkującym i tyle . co za ludzie :mur: :mur: :mur:


To że jesteś początkującym nie upoważnia Cię do "kradzieży" (nie widziałem jakiego słowa użyć) czyjegoś kodu i podpisania go swoim.

Peace.

Chciałeś pomocy? Sprawdź mój kod.

Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 12:02

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#53 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.11.2011 12:12

CheQ ja nie chce się kłócić się z tobą i przyznaję, że nie znam się na wszystkim . Także wiesz ale przynajmniej będę się uczył na błędach .

ale napisane jest, że klasa została zrobiona przeze mnie .. no bo takiej klasy nie ma . .co miałem napisać, że klasa zrobiona przez kogo ? Ten plugin minigun nie napisałem nic o nim, ze ja go zrobilem tylko to że ja klasę zrobiłem .

#54 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.11.2011 12:17

nic. jak w branży będziesz dłużej to zrozumiesz. Looknij czy to działa.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Paniszer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Name"

new const nazwa[] = "Punisher";
new const opis[] = "Dostaje Miniguna, ktory zadaje duzy DMG.";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:has_minigun[32]
new bool:ma_klase[32];
new DMGMG;
new V_MODEL[] = "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl"

public plugin_init()
{
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
		
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_event("CurWeapon","TakiCurWeapon","be", "1=1")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_TakeDamage");
		DMGMG =		 register_cvar("amx_minigun_damage","1.2")
}
public plugin_precache()
{
		precache_model(V_MODEL)
}
public cod_class_enabled(id)
{
		has_minigun[id] = true;
		ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
		has_minigun[id] = false;
		ma_klase[id] = false;
}
public player_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype)
{
		new weapon = get_user_weapon(attacker)
		
		if(has_minigun[attacker] && attacker!=victim && weapon == CSW_M249)
		{
				damage = damage * DMGMG;
				SetHamParamFloat(4, damage)
				return HAM_IGNORED
		}
		return HAM_IGNORED
}
public TakiCurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);
		
		if(weapon == CSW_M249 && ma_klase[id])
		{
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL)
		}
		
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 12:17

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#55 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.11.2011 15:24

mógłby ktoś sprawdzić czy kod CheQ'a działa bo mam problemy z serwerem i nie mam jak sprawdzić :

#56 hateyou

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 05.11.2011 17:27

Staram się robić nowe klasy do Cod'a a jeżeli ta klasa Ci się nie podoba to przymknij się ok ?


Mi także się to nie podoba, jak i innym użytkownikom na tym forum. Jeżeli starasz się, a Ci nie wychodzi to nie rób tego więcej.

Prosimy Cię o to ;)

Poprawka CheQ działa prawidłowo :D

Użytkownik hateyou edytował ten post 05.11.2011 17:28

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#57 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.11.2011 17:32

Poprawka CheQ działa prawidłowo :D


nie ma za co. ;-)

co do tekstu

Mi także się to nie podoba, jak i innym użytkownikom na tym forum. Jeżeli starasz się, a Ci nie wychodzi to nie rób tego więcej.

Prosimy Cię o to ;)


Forum jest otwarte, są ludzie lepsi i gorsi i każdy się na będach uczy. kto chce to wezmie klase, kto nie to trudno. ;)

Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 17:33

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#58 hateyou

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 05.11.2011 17:37

kto chce to wezmie klase, kto nie to trudno. ;)


Znasz kogoś, kto by zostawił tą przedtem problemową klasę na serwerze na co najmniej 10 minut? Pewnie nie, a więc nie mamy o czym rozmawiać :)

Użytkownik hateyou edytował ten post 05.11.2011 17:44

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#59 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.11.2011 17:47

Znasz kogoś, kto by zostawił tą przedtem problemową klasę na serwerze na co najmniej 10 minut? Pewnie nie, a więc nie mamy o czym rozmawiać :)


Spójrz na pierwsze posty w temacie, jednak są ;)

bez offu.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#60 hateyou

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 05.11.2011 18:25

L 11/05/2011 - 18:19:22: Invalid player id 0
L 11/05/2011 - 18:19:22: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_punisher.amxx") (native "get_user_weapon") - debug not enabled!
L 11/05/2011 - 18:19:22: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Niestety jednak klasa w wersji CheQ crashuje serwer, dodatkowo przy strzelaniu minigun posiada odgłosy zwykłej broni m249
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych