

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 25.10.2011 14:40
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.10.2011 14:35
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 25.10.2011 14:40
Napisano 25.10.2011 15:33
Usuń public msghelp ponieważ miniguna nie można kupić ;d
Napisano 25.10.2011 17:32
Napisano 25.10.2011 19:59
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define ammo 500 //Ile ammo ma miec minigun
#define DMG_MINIGUNA 10.0 //Ile dmg dodatkowo zadaje minigun
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Posiada miniguna";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("p_minigun.mdl");
precache_model("v_minigun.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M249 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, DMG_MINIGUNA, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M249)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_minigun.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_minigun.mdl")
}
}
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id)
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, ammo)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, -1, 0, 5.0, 12.0, 0.1, 0.2, 4);
show_hudmessage(id, "[Ammo : %i]", cs_get_weapon_ammo(id));
}
}
}
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 25.10.2011 20:00
Napisano 25.10.2011 20:45
Napisano 25.10.2011 20:51
Napisano 26.10.2011 21:26
Napisano 26.10.2011 21:37
no wałaśnie szkoda wgrywać na serwer + tak klasa crashuje
I pełno błędów
Napisano 26.10.2011 22:10
Napisano 27.10.2011 17:06
Napisano 29.10.2011 10:11
Użytkownik hateyou edytował ten post 29.10.2011 10:11
Napisano 29.10.2011 10:40
_nothing_, czy ty kiedy kol wiek zrobisz sprawną klasę? Chociaż ją popraw, a nie wystawiasz plugin i robisz ludzi w konia.
Napisano 31.10.2011 13:01
Napisano 01.11.2011 10:44
Napisano 01.11.2011 20:35
Napisano 02.11.2011 14:45
To trzeba od razu było napisać, a nie kłócić się z innymi useramiradim
cały czas próbuję to naprawić i nie wychodzi mi .. Scriptingiem zacząłem bawić się od dwóch miesięcytakże nie jestem jeszcze na tyle doświadczony, że wiem co z góry muszę naprawić aby nie było bugów . Także proszę o waszą pomoc : )
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych