Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 02.11.2011 18:46
#42
Napisano 02.11.2011 19:22
#43
Napisano 02.11.2011 23:02
aha i jeszcze dodam jeżeli klasa Ci się nie podoba to nikt nie każe Ci jej wgrywać .. proste !
#44
Napisano 03.11.2011 17:16
Użytkownik radim edytował ten post 03.11.2011 17:16
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#45
Napisano 03.11.2011 21:45
#46
Napisano 04.11.2011 12:40
pozdrawiam.
#48
Napisano 04.11.2011 20:31
#49
Napisano 05.11.2011 09:49
#50
Napisano 05.11.2011 10:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Paniszer" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Punisher"; new const opis[] = "Dostaje Miniguna, ktory zadaje duzy DMG."; new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:has_minigun[32] new bool:ma_klase[32]; new DMGMG; new V_MODEL[] = "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","TakiCurWeapon","be", "1=1") DMGMG = register_cvar("amx_minigun_damage","0.5") } public plugin_precache() { precache_model(V_MODEL) } public cod_class_enabled(id) { has_minigun[id] = true; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { has_minigun[id] = false; ma_klase[id] = false; } public player_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype) { new weapon = get_user_weapon(attacker) if(has_minigun[attacker] && attacker!=victim && weapon == CSW_M249) { damage = damage * DMGMG; SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED } return HAM_IGNORED } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_M249 && ma_klase[id]) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 10:25
#51
Napisano 05.11.2011 11:06
Nothing - Ty "nothing" umiesz. Ja ćwiczę ale efektów swoich ćwiczeń nie wstawiam żeby szpanować (to powinienem pominąć bo szpanujesz tym że jesteś słaby i nie potrafisz nawet dobrze skopiować kodu). Poza tym podejście typu 'nie podoba się, to nie ściągaj' jest dziecinne i bez sensu. Poprostu nie potrafisz przyjąć krytyki na klate. Popraw klasę a możesz być pewien że będę Cię wielbić na klęczkach.
haha koleś nie rozwalaj mnie ... czy ja czymś szpanuję ? Staram się robić nowe klasy do Cod'a a jeżeli ta klasa Ci się nie podoba to przymknij się ok ? Co mnie to obchodzi, że ty ćwiczysz . Zachowaj ten komentarz dla siebie !
To teraz patrz jak wygąda "Twój" kod (bo nie masz prawa napisać że To Twoja klasa skoro dodałeś tylko rejestracje klasy), a jak ten. Więcej w nim nie potrzeba.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Paniszer" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Punisher"; new const opis[] = "Dostaje Miniguna, ktory zadaje duzy DMG."; new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:has_minigun[32] new bool:ma_klase[32]; new DMGMG; new V_MODEL[] = "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","TakiCurWeapon","be", "1=1") DMGMG = register_cvar("amx_minigun_damage","0.5") } public plugin_precache() { precache_model(V_MODEL) } public cod_class_enabled(id) { has_minigun[id] = true; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { has_minigun[id] = false; ma_klase[id] = false; } public player_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype) { new weapon = get_user_weapon(attacker) if(has_minigun[attacker] && attacker!=victim && weapon == CSW_M249) { damage = damage * DMGMG; SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED } return HAM_IGNORED } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_M249 && ma_klase[id]) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL) } return PLUGIN_CONTINUE; }
a czy ja napisałem gdzieś, że to mój kod ? Napisałem, że klasa została zrobiona przeze mnie i to jest prawda ! Bo takiej klasy jeszcze nie było. Chyba pisałem 100x że jestem początkującym i tyle . co za ludzie
#52
Napisano 05.11.2011 11:58
Napisałem, że klasa została zrobiona przeze mnie i to jest prawda !
Jak Ty człowieku nie masz zielonego pojęcia co do czego służy! To że dobrze posługujesz się biblioteką coda nie znaczy że coś do czego dodałęś raptem 4 linijki jest Twoje. Zostawiłeś Tyle niepotrzebnych publiców,cvarów że aż głowa boli. powiedzmy wprost, dodałeś logiczną ma klasę w potrzebnych miejscach (oczywiście zawsze z has_minigun) i zmienne potrzebne do Coda i ot Twoja klasa?
Chyba pisałem 100x że jestem początkującym i tyle . co za ludzie
To że jesteś początkującym nie upoważnia Cię do "kradzieży" (nie widziałem jakiego słowa użyć) czyjegoś kodu i podpisania go swoim.
Peace.
Chciałeś pomocy? Sprawdź mój kod.
Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 12:02
#53
Napisano 05.11.2011 12:12
ale napisane jest, że klasa została zrobiona przeze mnie .. no bo takiej klasy nie ma . .co miałem napisać, że klasa zrobiona przez kogo ? Ten plugin minigun nie napisałem nic o nim, ze ja go zrobilem tylko to że ja klasę zrobiłem .
#54
Napisano 05.11.2011 12:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Paniszer" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Name" new const nazwa[] = "Punisher"; new const opis[] = "Dostaje Miniguna, ktory zadaje duzy DMG."; new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:has_minigun[32] new bool:ma_klase[32]; new DMGMG; new V_MODEL[] = "models/wpnmod/m134/v_minigun.mdl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","TakiCurWeapon","be", "1=1") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_TakeDamage"); DMGMG = register_cvar("amx_minigun_damage","1.2") } public plugin_precache() { precache_model(V_MODEL) } public cod_class_enabled(id) { has_minigun[id] = true; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { has_minigun[id] = false; ma_klase[id] = false; } public player_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype) { new weapon = get_user_weapon(attacker) if(has_minigun[attacker] && attacker!=victim && weapon == CSW_M249) { damage = damage * DMGMG; SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED } return HAM_IGNORED } public TakiCurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_M249 && ma_klase[id]) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 12:17
#55
Napisano 05.11.2011 15:24
#56
Napisano 05.11.2011 17:27
Staram się robić nowe klasy do Cod'a a jeżeli ta klasa Ci się nie podoba to przymknij się ok ?
Mi także się to nie podoba, jak i innym użytkownikom na tym forum. Jeżeli starasz się, a Ci nie wychodzi to nie rób tego więcej.
Prosimy Cię o to
Poprawka CheQ działa prawidłowo
Użytkownik hateyou edytował ten post 05.11.2011 17:28
#57
Napisano 05.11.2011 17:32
Poprawka CheQ działa prawidłowo
nie ma za co. ;-)
co do tekstu
Mi także się to nie podoba, jak i innym użytkownikom na tym forum. Jeżeli starasz się, a Ci nie wychodzi to nie rób tego więcej.
Prosimy Cię o to
Forum jest otwarte, są ludzie lepsi i gorsi i każdy się na będach uczy. kto chce to wezmie klase, kto nie to trudno.
Użytkownik CheQ edytował ten post 05.11.2011 17:33
#58
Napisano 05.11.2011 17:37
kto chce to wezmie klase, kto nie to trudno.
Znasz kogoś, kto by zostawił tą przedtem problemową klasę na serwerze na co najmniej 10 minut? Pewnie nie, a więc nie mamy o czym rozmawiać
Użytkownik hateyou edytował ten post 05.11.2011 17:44
#59
Napisano 05.11.2011 17:47
Znasz kogoś, kto by zostawił tą przedtem problemową klasę na serwerze na co najmniej 10 minut? Pewnie nie, a więc nie mamy o czym rozmawiać
Spójrz na pierwsze posty w temacie, jednak są
bez offu.
#60
Napisano 05.11.2011 18:25
Niestety jednak klasa w wersji CheQ crashuje serwer, dodatkowo przy strzelaniu minigun posiada odgłosy zwykłej broni m249L 11/05/2011 - 18:19:22: Invalid player id 0
L 11/05/2011 - 18:19:22: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_punisher.amxx") (native "get_user_weapon") - debug not enabled!
L 11/05/2011 - 18:19:22: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych