←  Informacje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

AMXX BanSystem

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 16.10.2011

Witajcie!

W dniu dzisiejszym ruszył projekt dotyczący nowego, poprawionego systemu banowania na bazie AMXBans 6.0.
Chcielibyśmy Was poinformować, że już na początku grudnia tego roku będziecie mogli cieszyć się nową, skuteczniejszą metodą banowania cheaterów, dzieci neo oraz wszystkich tych, na których obecne metody banowania nie działały. ( mowa tutaj o serwerach z dproto )

Do nowego AMXBans (AMXX BanSystem 1.0) zostanie dodany szereg modyfikacji oraz usprawnień (o czym będziecie mogli poczytać w changelogu )
Zdradzę, że będzie zaimplementowana metoda banowania na config w nowej, ulepszonej wersji, którego sposobu nikt nie pozna ponieważ .sma nie zostanie nikomu upublicznione, dlatego też system będzie bardzo skuteczny.

Będziemy Was informować na bieżąco o postępach prac, a jeśli macie coś do zasugerowania proszę abyście pisali o tym w tym temacie.

Pozdrawiamy,
Zespół AMXX.pl
Odpowiedz

  • +
  • -
Grzegorz93 - zdjęcie Grzegorz93 16.10.2011

STEAM i NonSteam?
Hiroshima (16.10.2011 14:38):
tak, bo po co inaczej banowanie na cfg...
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 16.10.2011

Czy powstanie grupa zwana Beta Testerami, którzy będą mieli za zadanie odnaleźć błędy ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 16.10.2011

Będziemy to raczej sami testować i wydamy w pełni działającą wersję.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 16.10.2011

W projekt zaangażowanych jest wiele osób, więc na pewno sobie poradzimy z wszelakimi błędami, bugami etc.
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 16.10.2011

Wystarczy odrobina cierpliwości i nie spamowanie nikomu, 'kiedy skończycie' a zobaczycie, że prace zostaną zakończone szybko ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Portek - zdjęcie Portek 16.10.2011

I kolejny projekt po http://www.hlxbans.net/
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 16.10.2011

podejrzewam, że HLXBans nie będzie działał w ten sposób co nasz AMXX BanSystem. Głównie dlatego, że kładziemy nacisk na banowanie osób ze zmiennym adresem IP
Odpowiedz

  • +
  • -
soQl - zdjęcie soQl 16.10.2011

Dobrym pomysłem było by (jeśli ban jest na IP), aby można było cvarem <1|0> ustawiać pierwszeństwo czytania SteamID, niźli IP, gdyż ktoś taki jak ja, mający jedno IP na połowę miasta, może po prostu nie wejść na serwer (nawet jeśli ma steam), bo został zbanowany jakiś knypek za WH na NS.
Dobrą także opcją według mnie byłoby dodanie funkcji, dzięki której AMXBans automatycznie powiadomi H@, że nie ma na serwerze ani jednego admina.
Można też napisać takie pierdoły, jak wykrywanie KZHack, czy slow-mo, nawet WH przez Luicia Hallucination (połączenie), czy nawet automatyczne czyszczenie configu (odbindowanie klawisza gdzie znajduje się reklama, jeśli gracz ten klawisz wciśnie).
Automatyczne banowanie za komendę reconnect (dla DR), za bugowanie się w pułapkach (dla DR), za obrazę (swear filtering).
Przyda się też jakaś dogłębna, bardziej szczegółowa konfiguracja AMXBans (dla bardziej doświadczonych adminów).

Tyle z mojej strony.

Pozdrawiam.
soQl
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 16.10.2011

za bugowanie się w pułapkach (dla DR)

to odpada odrazu
Odpowiedz

  • +
  • -
Gh0st - zdjęcie Gh0st 16.10.2011

No Miodzio :)
Czekamy :-)
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 16.10.2011

W końcu się dzieje coś poważnego na forum ;P. Czekamy Czekamy
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 16.10.2011 17:34
Odpowiedz

  • +
  • -
Szyfrant - zdjęcie Szyfrant 16.10.2011

I kolejny projekt po http://www.hlxbans.net/



Portuś tylko HLXBans będzie only steam bez żadnych zabezpieczeń przeciwko NS :)

ah no i robią Ci sami ludzie co 6.0 :)
Odpowiedz

  • +
  • -
feever - zdjęcie feever 16.10.2011

Dobrym pomysłem było by (jeśli ban jest na IP), aby można było cvarem <1|0> ustawiać pierwszeństwo czytania SteamID, niźli IP, gdyż ktoś taki jak ja, mający jedno IP na połowę miasta, może po prostu nie wejść na serwer (nawet jeśli ma steam), bo został zbanowany jakiś knypek za WH na NS.

Świetny pomysł. Bardzo by to odciążyło dział banów.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 17.10.2011

Tutaj raczej lepszym rozwiązaniem było by automatyczne wykrywanie, czy gracz ma steam, czy nie, jeśli ma, to ban szedł by na steam oraz ip, a jeśli by nie miał, to na samo ip, z tym że zawsze musiało by czytać tylko steam, jeśli gracz wszedłby na serwer na steamie. Do tego można by jeszcze dać jakiś cvar, czy ma tak robić, czy jednak sprawdzać gracza standardowym sposobem, bo z tego co zauważyłem, niektórym by takie coś przeszkadzało, bo jednak gracze mogli by tak naprawdę na serwer wchodzić tyle razy, ile razy by kupili sobie steam + 1 raz wchodząc na serwer na ns.
Odpowiedz

  • +
  • -
L0rdS^P0l4K - zdjęcie L0rdS^P0l4K 17.10.2011

którego sposobu nikt nie pozna ponieważ .sma nie zostanie nikomu upublicznione, dlatego też system będzie bardzo skuteczny.


Okej wszystko rozumiem ale jednak mam nadzieję że banowanie na cfg będzie osobnym pluginem tak jak obecnie amxbans_ssban albo amxbans_freeze.
Jeżeli nie będzie możliwości zajrzenia w kod jeżeli chodzi choćby o samo łączenie się z bazą powiedzmy w sekcji która nie dotyczy CFG to kicha...

Dodam że rozumiem w pełni dlaczego nie chcecie udostępnić kodu dot. banowania na CFG.. ale tylko tego.
Odpowiedz

  • +
  • -
TomeK - zdjęcie TomeK 17.10.2011

Mały pomysł ale raczej niemożliwy do wykonania to banowanie na maca karty sieciowej. 0.01% ludzi pomyślałoby o zmianie adresu sieciówki gdyż informacja nikomu by się nie pokazała na temat rodzaju bana.
Odpowiedz

  • +
  • -
Portek - zdjęcie Portek 17.10.2011

Mały pomysł ale raczej niemożliwy do wykonania to banowanie na maca karty sieciowej. 0.01% ludzi pomyślałoby o zmianie adresu sieciówki gdyż informacja nikomu by się nie pokazała na temat rodzaju bana.

MAC karty sieciowej ukryty jest bezpośrednio po przejściu do pierwszej bramy - efekt? Nie widać go w sieci.
Odpowiedz

  • +
  • -
TomeK - zdjęcie TomeK 17.10.2011

MAC karty sieciowej ukryty jest bezpośrednio po przejściu do pierwszej bramy - efekt? Nie widać go w sieci.

Tak też myślałem. Zabezpieczenie musiałoby opierać się na podobnej zasadzie, lub na pliku wczytywanym na serwerze, niekoniecznie cfg.
Odpowiedz

  • +
  • -
kapi10072 - zdjęcie kapi10072 17.10.2011

Oczywiście musicie zrobić import banów z GM i AMXBans
Odpowiedz