Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Ustawienie odrzutu zombie

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Casio

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:236
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2011 19:20

Witam. Jak skonfigurować cvary, żeby zombie mogło się poruszać do przodu, gdy strzela w niego human ale ok 60% szybkości normalnego chodu? A gdy kuca, np wchodzi do "kamp" to żeby odrzut był wtedy ok 80%. Cvary daję niżej. Dzięki z góry za pomoc

zp_knockback 0 // Enable weapon knockback (note: pain shock free increases knockback effect)
zp_knockback_damage 1 // Use damage on knockback calculation
zp_knockback_power 1 // Use weapon power on knockback calculation
zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity
zp_knockback_ducking 0.15 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]
zp_knockback_distance 420 // Max distance for knockback to take effect
zp_knockback_nemesis 0.35 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]

  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych