Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasy - Niewidzialnosc

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piekna722

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.09.2011 16:17

proszę nie usuwac bo niewiem co zle robie

- mam pytanie moglby powiedziec mi ktos w tym codzie co tam dodac zeby bylo niewidzalnosc tylko z nozem jak sie kuca - bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia proszę o odpowiedz


public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
        if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
                return FMRES_IGNORED;
        }
        
        new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
        new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
        
        if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
        }
        else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
        }
        
        return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.09.2011 16:27

bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia

1. Pisz po "polskiemu"
2. Nic nie zrozumiałem z Twojego zdania, posłuchaj jak to brzmi: "kucanie jak sie ma bron, a jak zrobic zeby z bronią" xD

Nic w tym nie zmieniasz tylko szukasz public CmdStart(id, uc_handle) i tam dodajesz:
1. Jak na item to robisz w ten sposób:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
2. Jak na klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy.
3. Jak chcesz na item i klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy, a w miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.

Użytkownik radim edytował ten post 21.09.2011 16:36

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Piekna722

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.09.2011 16:31

oj sorry chodzilo mi o to ze jak sie ma noz i sie kuca to jest sie w tedy niewidzialny ( a ja mam ze jak sie kuca z bronie :( )
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.09.2011 16:36

Patrz, zrobiłem Ci !
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Piekna722

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Michale
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.09.2011 16:42

Cos mam zle podaje COD.sma to jest kl.Najemnik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.09.2011 16:49

Trzymaj.
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.09.2011 17:33


public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){

        if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE ){

                return FMRES_IGNORED;

        }

        

        new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)

        new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

        

        if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){

                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)

        }

        else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){

                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)

        }

        

        return FMRES_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych