Klasy - Niewidzialnosc
Piekna722
21.09.2011
proszę nie usuwac bo niewiem co zle robie
- mam pytanie moglby powiedziec mi ktos w tym codzie co tam dodac zeby bylo niewidzalnosc tylko z nozem jak sie kuca - bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia proszę o odpowiedz
- mam pytanie moglby powiedziec mi ktos w tym codzie co tam dodac zeby bylo niewidzalnosc tylko z nozem jak sie kuca - bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia proszę o odpowiedz
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){ if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){ return FMRES_IGNORED; } new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons) new oldbutton = get_user_oldbutton(id); if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20) } else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) } return FMRES_IGNORED; }
radim
21.09.2011
1. Pisz po "polskiemu"bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia
2. Nic nie zrozumiałem z Twojego zdania, posłuchaj jak to brzmi: "kucanie jak sie ma bron, a jak zrobic zeby z bronią"

Nic w tym nie zmieniasz tylko szukasz public CmdStart(id, uc_handle) i tam dodajesz:
1. Jak na item to robisz w ten sposób:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx) { new weapon = get_user_weapon(id); if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }W miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
2. Jak na klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx) { new weapon = get_user_weapon(id); if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy.
3. Jak chcesz na item i klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx) { new weapon = get_user_weapon(id); if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy, a w miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
Użytkownik radim edytował ten post 21.09.2011 16:36
Piekna722
21.09.2011
oj sorry chodzilo mi o to ze jak sie ma noz i sie kuca to jest sie w tedy niewidzialny ( a ja mam ze jak sie kuca z bronie
)

DarkGL
21.09.2011
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){ if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE ){ return FMRES_IGNORED; } new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons) new oldbutton = get_user_oldbutton(id); if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20) } else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) } return FMRES_IGNORED; }