←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Klasy - Niewidzialnosc

Zablokowany

  • +
  • -
Piekna722 - zdjęcie Piekna722 21.09.2011

proszę nie usuwac bo niewiem co zle robie

- mam pytanie moglby powiedziec mi ktos w tym codzie co tam dodac zeby bylo niewidzalnosc tylko z nozem jak sie kuca - bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia proszę o odpowiedz


public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
        if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
                return FMRES_IGNORED;
        }
        
        new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
        new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
        
        if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
        }
        else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
        }
        
        return FMRES_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 21.09.2011

bo to jest tylko z kucaniem jak sie ma bron itp: a ja kzrobic zeby z bornia

1. Pisz po "polskiemu"
2. Nic nie zrozumiałem z Twojego zdania, posłuchaj jak to brzmi: "kucanie jak sie ma bron, a jak zrobic zeby z bronią" xD

Nic w tym nie zmieniasz tylko szukasz public CmdStart(id, uc_handle) i tam dodajesz:
1. Jak na item to robisz w ten sposób:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
2. Jak na klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy.
3. Jak chcesz na item i klasę to robisz w ten sposób:
if(klasa_gracza[id] == xxx || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx)
	{
		new weapon = get_user_weapon(id);
		
		if(button & IN_DUCK && weapon == CSW_KNIFE)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}
W miejsce "xxx" wpisujesz nazwę klasy, a w miejsce "xx" wpisujesz numer itemu.
Użytkownik radim edytował ten post 21.09.2011 16:36
Odpowiedz

  • +
  • -
Piekna722 - zdjęcie Piekna722 21.09.2011

oj sorry chodzilo mi o to ze jak sie ma noz i sie kuca to jest sie w tedy niewidzialny ( a ja mam ze jak sie kuca z bronie :( )
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 21.09.2011

Patrz, zrobiłem Ci !
Odpowiedz

  • +
  • -
Piekna722 - zdjęcie Piekna722 21.09.2011

Cos mam zle podaje COD.sma to jest kl.Najemnik

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 21.09.2011

Trzymaj.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 21.09.2011


public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){

        if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE ){

                return FMRES_IGNORED;

        }

        

        new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)

        new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

        

        if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){

                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)

        }

        else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){

                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)

        }

        

        return FMRES_IGNORED;

}
Odpowiedz
Zablokowany