Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 19.09.2011 09:02
i gdzie ten kod dodać ?
#3
Napisano 19.09.2011 17:18
podsyłam sma
Załączone pliki
Użytkownik kaliber231 edytował ten post 19.09.2011 17:18
#4
Napisano 19.09.2011 17:28
#5
Napisano 19.09.2011 18:49
pomoze ktos ?
??
/odnawiam
pomoże ktoś ??
do rpk. shark
Próbowałem frakcje już mam ale nie potrafie zrobić tych awansów (wiem , że samemu lepiej ale ja nie potrafie tego )
Użytkownik kaliber231 edytował ten post 19.09.2011 18:49
#6
Napisano 19.09.2011 19:36
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50], szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i]))
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;
WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
num_to_str(i, szTmp, charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
To dajesz dajesz zamiast WybierzKlase_Frakcje i WybierzKlase_Handle, a reszte robisz tak samo jak w poradniku.
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 19.09.2011 19:36
#7
Napisano 20.09.2011 13:49
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(681) : error 017: undefined symbol "awansuje_z"
QTM_CodMod.sma(681) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(681) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(681) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(681) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
Załączone pliki
#8
Napisano 20.09.2011 14:25
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);
I jeszcze powiedz którym sposobem dodawałeś frakcję, pierwszym czy drugim.
Użytkownik radim edytował ten post 20.09.2011 14:25
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#9
Napisano 20.09.2011 14:31
to jest ten plik wklejisz mi tam gdzie trzeba ?
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);
Załączone pliki
#11
Napisano 20.09.2011 14:33
#12
Napisano 20.09.2011 14:34
codmod.inic znalazlem ale nie wiem gdzie dac
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);
Załączone pliki
Użytkownik kaliber231 edytował ten post 20.09.2011 14:36
#18
Napisano 20.09.2011 18:05
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codawans_elitesnajper.sma(23) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codawans_elitesnajper.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "bronie"
codawans_elitesnajper.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja"
codawans_elitesnajper.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "kondycja"
codawans_elitesnajper.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc"
codawans_elitesnajper.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie"
1 Error.
Could not locate output file codawans_elitesnajper.amxx (compile failed).
Załączone pliki
#20
Napisano 20.09.2011 18:08
tak wyskakuje
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych