Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zerowanie zmiennej podczas strzału

zerowanie zmiennej strzał headshot

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.09.2011 19:07

Witam mam pytanko jak zrobić Zerowanie zmiennej podczas strzału . Zerowanie wiem jak zrobić ale jak to zrobić że gdy gracz strzeli to mu się wyzeruje np. energia[id] = 0;

Próbowałem w CurWeapon ale jak wiadomo podczas zmiany broni tez sie wyzeruje :D


Dobra chyba mam lecz czy to wypali ? :

public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
new button2 = get_user_button(id);
 
 
if(button2 & IN_ATTACK && cos[id] == true)
  xxxx[id] = 0
 
 
}

Dobra działa lecz podczas Zooma przy np. AWP także się zeruje .





+ żeby nie zakładać nowego tematu daje kawałek kodu :
if(button2 & IN_JUMP && energia[id] > 301){
  
   set_user_gravity(id, 0.3)
   energia[id] -= 300;
  
   client_cmd(id, "spk dzwiek/jump");
  }
  else
  {
   if(!is_user_jumping(id))   
    set_user_gravity(id, 1.0)
  
  }
}
I w tym powyzszym kodzie mam taska 0.2 lecz jak wiadomo że jak będę trzymał Spacje ciągle to ciągle bedzie ten dzwiek odgrywany. Da się to naprawić aby to było tylko raz ?

Użytkownik HubertTM edytował ten post 16.09.2011 19:34

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 17.09.2011 06:45

Zobacz to :
	Obecna broń gracza (wywoływana przy zmianie broni)
	#include <amxmodx>
	
	public plugin_init()
	{
	register_event("CurWeapon","func_weapon","be", "1=1")
	}
	public func_weapon()
	{
	//ID gracza
	new id = read_data(1)
	//ID broni
	new weapon_id = read_data(2)
	//Ilość pocisk&#243;w w magazynku
	new ammo = read_data(3)
	}
Co do drugiego po co robisz taska ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.09.2011 07:23

Mozna powiedzieć że mam tam także inne rzeczy i nie wiem gdzie wrzucić to wykrycie skoku
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2011 07:31

http://forums.allied...ead.php?t=54887
  • +
  • -
  • 0

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.09.2011 07:59

oo Dzięki teraz jeszcze sprawa tego skoku jak zrobić aby od razu wykryło i raz odegrało dźwięk skoku
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.09.2011 16:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: close

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zerowanie zmiennej, strzał, headshot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych