Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Łapanie eventu - pocisk trafiający w byt/modeldodanie dźwięków do boostbags podczas ostrzału worków

boostbags sound dzwiek pocisk event strzał

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 23.03.2015 21:33

Już sobie poradziłem.
 
Plugin już praktycznie w pełni działa.
Teraz mam pytanie jak mogę pobrać model gracza atakującego?
 
	if (get_user_team(idattacker) == 1)
	{
		new model[64]
		pev(idattacker, pev_model, model)
		client_print(0, print_console, "[%s]", model)
	}

Ten sposób nie działa. Pobieram oczywiście w evencie Ham_TakeDamage


  • +
  • -
  • 0

#22 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.03.2015 03:15

pev(idattacker, pev_model, model,63)

Jeżeli pobierasz ciąg znaków to musisz jako ostatni parametr podać ile znaków ma być zapisane.


Użytkownik grankee edytował ten post 24.03.2015 03:16

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: boostbags, sound, dzwiek, pocisk, event, strzał

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych