Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.09.2011 17:22
dla czego nie moge zmienić czasu budowania na basediliderze
Cvar:
g_pcvar_buildtime = register_cvar("bb_buildtime"90) //Build Time
g_iBuildTime = get_pcvar_num(g_pcvar_buildtime)
g_pcvar_preptime = register_cvar("bb_preptime"30") //Prep Time
g_iPrepTime = clamp(get_pcvar_num(g_pcvar_preptime), 0, 60)
g_pcvar_zombietime = register_cvar("bb_zombie_respawn_delay", "3") //Zombie Respawn Delay
g_iZombieTime = get_pcvar_num(g_pcvar_zombietime)
g_pcvar_infecttime = register_cvar("bb_infection_respawn", "5") //Survivor Respawn Infection Delay
g_iInfectTime = get_pcvar_num(g_pcvar_infecttime)
g_pcvar_showmovers = register_cvar("bb_showmovers", "1") //Show Movers
g_iShowMovers = get_pcvar_num(g_pcvar_showmovers)
g_pcvar_lockblocks = register_cvar("bb_lockblocks", "1") //Lock blocks
g_iLockBlocks = get_pcvar_num(g_pcvar_lockblocks)
g_pcvar_lockmax = register_cvar("bb_lockmax", "10") //Lock max
g_iLockMax = get_pcvar_num(g_pcvar_lockmax)
g_pcvar_colormode = register_cvar("bb_colormode", "1") //Color mode <0/1/2> Menu, one color per player, random
g_iColorMode = get_pcvar_num(g_pcvar_colormode)
g_pcvar_entmaxdist = register_cvar("bb_max_move_dist", "768") //Push ceiling
g_fEntMaxDist = get_pcvar_float(g_pcvar_entmaxdist)
g_pcvar_entmindist = register_cvar("bb_min_move_dist", "32") //Pull floor
g_fEntMinDist = get_pcvar_float(g_pcvar_entmindist)
g_pcvar_entsetdist = register_cvar("bb_min_dist_set", "64") //Grab set
g_fEntSetDist = get_pcvar_float(g_pcvar_entsetdist)
g_pcvar_resetent = register_cvar("bb_resetblocks", "1") //Reset blocks on new round
g_iResetEnt = get_pcvar_num(g_pcvar_resetent)
g_pcvar_supercut = register_cvar("bb_zombie_supercut", "0") //One hit kill for zombies
g_iSupercut = get_pcvar_num(g_pcvar_supercut)
g_pcvar_gunsmenu = register_cvar("bb_gunsmenu", "1") //Use the internal guns menu
g_iGunsMenu = get_pcvar_num(g_pcvar_gunsmenu)
Cvar:
g_pcvar_buildtime = register_cvar("bb_buildtime"90) //Build Time
g_iBuildTime = get_pcvar_num(g_pcvar_buildtime)
g_pcvar_preptime = register_cvar("bb_preptime"30") //Prep Time
g_iPrepTime = clamp(get_pcvar_num(g_pcvar_preptime), 0, 60)
g_pcvar_zombietime = register_cvar("bb_zombie_respawn_delay", "3") //Zombie Respawn Delay
g_iZombieTime = get_pcvar_num(g_pcvar_zombietime)
g_pcvar_infecttime = register_cvar("bb_infection_respawn", "5") //Survivor Respawn Infection Delay
g_iInfectTime = get_pcvar_num(g_pcvar_infecttime)
g_pcvar_showmovers = register_cvar("bb_showmovers", "1") //Show Movers
g_iShowMovers = get_pcvar_num(g_pcvar_showmovers)
g_pcvar_lockblocks = register_cvar("bb_lockblocks", "1") //Lock blocks
g_iLockBlocks = get_pcvar_num(g_pcvar_lockblocks)
g_pcvar_lockmax = register_cvar("bb_lockmax", "10") //Lock max
g_iLockMax = get_pcvar_num(g_pcvar_lockmax)
g_pcvar_colormode = register_cvar("bb_colormode", "1") //Color mode <0/1/2> Menu, one color per player, random
g_iColorMode = get_pcvar_num(g_pcvar_colormode)
g_pcvar_entmaxdist = register_cvar("bb_max_move_dist", "768") //Push ceiling
g_fEntMaxDist = get_pcvar_float(g_pcvar_entmaxdist)
g_pcvar_entmindist = register_cvar("bb_min_move_dist", "32") //Pull floor
g_fEntMinDist = get_pcvar_float(g_pcvar_entmindist)
g_pcvar_entsetdist = register_cvar("bb_min_dist_set", "64") //Grab set
g_fEntSetDist = get_pcvar_float(g_pcvar_entsetdist)
g_pcvar_resetent = register_cvar("bb_resetblocks", "1") //Reset blocks on new round
g_iResetEnt = get_pcvar_num(g_pcvar_resetent)
g_pcvar_supercut = register_cvar("bb_zombie_supercut", "0") //One hit kill for zombies
g_iSupercut = get_pcvar_num(g_pcvar_supercut)
g_pcvar_gunsmenu = register_cvar("bb_gunsmenu", "1") //Use the internal guns menu
g_iGunsMenu = get_pcvar_num(g_pcvar_gunsmenu)
#3
Napisano 10.09.2011 17:39
Skompiluj plugin ?
I lepiej wpisz cvary do amxx.cfg
bb_buildtime 90
niektóre linijki mają błąd n.p
I lepiej wpisz cvary do amxx.cfg
bb_buildtime 90
niektóre linijki mają błąd n.p
register_cvar("bb_buildtime" 90)Powinno być
register_cvar("bb_buildtime", "90")
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#4
Napisano 10.09.2011 18:17
czyli mam to wkleic wszstko co podalem do amx.cfg
#5
Napisano 10.09.2011 18:39
bb_buildtime 90
Wklej to 90 to czas budowania w sec.
Wklej to 90 to czas budowania w sec.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#6
Napisano 10.09.2011 20:24
Do pliku amxx.cfg
Znajdź komende
bb_buildtime ""
I to co jest w "" zamień na "120"
I wtedy będziesz mogl budować 2 min. zależy jak ustawisz\
A sma zostaw w spokoju jak nie wiesz do czego sluży.
Znajdź komende
bb_buildtime ""
I to co jest w "" zamień na "120"
I wtedy będziesz mogl budować 2 min. zależy jak ustawisz\
120 - Czas jaki można budować
A sma zostaw w spokoju jak nie wiesz do czego sluży.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BaseBuilder
Program bazowy rotacji jednostekChcę wtyczki, która podczas przenoszenia części może je obracać. Napisany przez Giont, 18.03.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
BaseBuilder TurboBBPaczka basebuilder Napisany przez KoRrNiK, 18.01.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
jak dodac Limit w BankuNapisany przez CichyRex, 12.04.2020 ![]() |
|
![]() |
|||
Info Dla graczy BasebuilderNapisany przez CichyRex, 04.04.2020 ![]() |
|
![]() |
|||
The problem of disappearingThe problem of disappearing Napisany przez milad512, 01.04.2020 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych