Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Cod Mod Dark Edition - Wersja 3by DarkGL , jedyna taka modyfikacja :)
#221
Napisano 07.08.2011 13:42
#222
Napisano 07.08.2011 13:44
Tak czy inaczej jestem pod wielkim wrażeniem twojego coda!
#223
Napisano 07.08.2011 13:45
#define NEW_MODELS //#define NEW_PLAYER_MODELS #define MAX 32 #define MONEY_MOD #define SKLEP #define SAVE_NICK //#define SAVE_STEAM //#define nvault #define SQL #define SPRINT //#define BOTY
na serwerze nie są wgrane oficjalnie zmienaim COD DarkGL na starego dobrego coda który nie crashuje co 2 minuty pozdrawiam
Użytkownik M0nk3y edytował ten post 07.08.2011 13:46
#224
Napisano 07.08.2011 13:52
A może trochę silniejsze k Premium zrobił byś ?
Użytkownik adixe edytował ten post 07.08.2011 14:09
#225
Napisano 07.08.2011 14:09
A ja niewiem co wy macie z tymi crashami, dzialka sa ok, mi smiga od wersji 1 az po 3 bo zmienialem. A tak przy okzji nie gram na botach a zapis na SQL.
PS: Dark wiez jak zrobic binda dla klasy SAS. Chodzi tu o to ze jak mam bron czyli UMP45, naciskam (zaluzmy ze) x ( chodzi tu o to ze ten klawisz bedzie zbindowany ) i zmienia na noz, uzywa teleportu i znow bron. Dało by rade zrobic taki bind ???
A i mozesz do tej klasy "Royal Air Force (Premium)" wstawic ta swoja bombe:
Użytkownik *EviL. edytował ten post 07.08.2011 14:12
#226
Napisano 07.08.2011 14:11
#228
Napisano 07.08.2011 14:16
#229
Napisano 07.08.2011 14:16
#230
Napisano 07.08.2011 14:17
#231
Napisano 07.08.2011 14:18
Jestem za mimo że mój serwer nie chce ruszyć ;/ znaczy chodzi ale ciagle crashe ;/
Moje modules.ini:
;fun
;engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
;hamsandwich
Takie moduły są potrzebne, może Ci jakiegos brakuje:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#232
Napisano 07.08.2011 14:27
#233
Napisano 07.08.2011 14:28
co do statystyk sam nie wiem co powoduje ten bug także pozostaje metoda prób i błędów znajde troche wolnego czasu to sprawdze to
#234
Napisano 07.08.2011 15:15
precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
I przy robieniu dzialka przy 98% serwer się wyłącza.
Z konsoli:
Host_Error: PF_precache_sound_I: 'debris/bustmetal2.wav' Precache can only be done in spawn functions
#235
Napisano 07.08.2011 15:31
Dark a dlaczego nie dostaliśmy dwóch dźwięków?
precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");
Ponieważ to są jest standardowe pliki half life
@UP
DarkGL mam prosbę czy mozesz troche edytowac klase SAS. Chcialbym aby teleport byl np. na klawiszu "e" czyli standardowo "+use" prawie kazda klasa ktora ma jakas moc urzywa sie ja na "e" a tu trzeba na kosie, troche to przeszkadza bo nie mozna zrobic (lub nie wiem jak ) odpowiedniego binda, reszta w tym temacie: [CoD Stary] Potrzebuje binda na teleport - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik *EviL. edytował ten post 07.08.2011 15:35
#236
Napisano 07.08.2011 16:28
#237
Napisano 07.08.2011 17:10
Zobacz jaki tu spam idzie i ten sam pie*dolnik...
Użytkownik naXe edytował ten post 07.08.2011 17:11
#239
Napisano 07.08.2011 17:49
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych