Patrz robisz to w ten sposób szukasz byle jakiego itemu który wygląda np tak:
case 149:
{
player_item_name[id] = "Zloty Wzmacniacz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(7,10)
}
Pod tym wklejasz to:
case 150: ///case twojego itemku
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz"
player_item_id[id] = 182
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat
item_durability[id] = 3000000
player_b_inv[id] = 1
}
else award_item(id,0)
}
Całość powinna wyglądać tak :
case 149:
{
player_item_name[id] = "Zloty Wzmacniacz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(7,10)
}
case 150: ///case twojego itemku
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz"
player_item_id[id] = 182
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat
item_durability[id] = 3000000
player_b_inv[id] = 1
}
else award_item(id,0)
}
A jeszcze jedna rzecz jeżeli ten butelkowy miszcz będzie ostatnim casem czyli np 150 to zmieniasz jedną rzecz :
public award_item(id, itemnum)
{
if(random_num(1,25) == 1){
dajartefakt(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED
new rannum = random_num(1,120) ///////// tutaj to zmieniasz ze 120 na 150 i to wszystko
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
Jeżeli nie masz artefaktów to trudno nie zwracaj na to uwagi tylko skup sie na tej jednej linijce to wszystko ![]()
Jak czegos nie wiesz jescze to pisz.
Użytkownik HyperHype edytował ten post 27.04.2018 12:52


Dodatki SourceMod












