Patrz robisz to w ten sposób szukasz byle jakiego itemu który wygląda np tak:
case 149: { player_item_name[id] = "Zloty Wzmacniacz" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = random_num(7,10) }
Pod tym wklejasz to:
case 150: ///case twojego itemku { if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz" player_item_id[id] = 182 cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR) ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat item_durability[id] = 3000000 player_b_inv[id] = 1 } else award_item(id,0) }
Całość powinna wyglądać tak :
case 149: { player_item_name[id] = "Zloty Wzmacniacz" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = random_num(7,10) } case 150: ///case twojego itemku { if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz" player_item_id[id] = 182 cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR) ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat item_durability[id] = 3000000 player_b_inv[id] = 1 } else award_item(id,0) }
A jeszcze jedna rzecz jeżeli ten butelkowy miszcz będzie ostatnim casem czyli np 150 to zmieniasz jedną rzecz :
public award_item(id, itemnum) { if(random_num(1,25) == 1){ dajartefakt(id,0) return PLUGIN_HANDLED } if (player_item_id[id] != 0) return PLUGIN_HANDLED new rannum = random_num(1,120) ///////// tutaj to zmieniasz ze 120 na 150 i to wszystko new name[32] get_user_name(id, name, 31) if (itemnum > 0) rannum = itemnum else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
Jeżeli nie masz artefaktów to trudno nie zwracaj na to uwagi tylko skup sie na tej jednej linijce to wszystko
Jak czegos nie wiesz jescze to pisz.
Użytkownik HyperHype edytował ten post 27.04.2018 12:52