Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Butelkowy event

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 27.04.2018 12:48

Patrz robisz to w ten sposób szukasz byle jakiego itemu który wygląda np tak:

case 149:
{
player_item_name[id] = "Zloty Wzmacniacz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(7,10)
}

Pod tym wklejasz to:

case 150: ///case twojego itemku
        {
            if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
            {
                player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz"
                player_item_id[id] = 182
                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
                ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat
                item_durability[id] = 3000000
                player_b_inv[id] = 1
            }
            else award_item(id,0)
            }

Całość powinna wyglądać tak :

case 149:
{
player_item_name[id] = "Zloty Wzmacniacz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(7,10)
}
case 150: ///case twojego itemku
{
            if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
            {
                player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz"
                player_item_id[id] = 182
                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
                ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat
                item_durability[id] = 3000000
                player_b_inv[id] = 1
            }
            else award_item(id,0)
            }

A jeszcze jedna rzecz jeżeli ten butelkowy miszcz będzie ostatnim casem czyli np 150 to zmieniasz jedną rzecz :

 

public award_item(id, itemnum)
{
if(random_num(1,25) == 1){
dajartefakt(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED


new rannum = random_num(1,120) ///////// tutaj to zmieniasz ze 120 na 150 i to wszystko


new name[32]
get_user_name(id, name, 31) 


if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED

Jeżeli nie masz artefaktów to trudno nie zwracaj na to uwagi tylko skup sie na tej jednej linijce to wszystko :)

Jak czegos nie wiesz jescze to pisz.

 


Użytkownik HyperHype edytował ten post 27.04.2018 12:52

  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#22 koloseum

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 27.04.2018 14:23


case 149:
{
player_item_name[id] = "Zloty Wzmacniacz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(7,10)
}

Nie mam takiego czegoś ;P albo jestem slepy


  • +
  • -
  • 0

#23 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 27.04.2018 17:25

Daj sma juz łatwiej sie nie da tego wytlumaczyc 


  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych