Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Butelkowy event

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 31.07.2011 21:37

*
Popularny

Witam.

Przedstawię wam sposób na zrobienie eventu.
Polega on na tym ze jakiś h@ stawia totem a z niego wypada 150 butelek.
Kazda butelka ma w sobie exp.
Kto 1 podniesie dostaje exp (podnieś = wbiegnij na nią )

Ok to na początek
w
plugin_init
dodaj
register_think("Effect_20121_Totem","Effect_20121_Totem_Think")

w
plugin_precache()
dodaj
precache_model("addons/amxmodx/diablo/w_paczka.mdl");
precache_sound("diablosound/paczka.wav");
teraz w
client_PreThink ( id )
dodaj
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id)) 
	{			
		if (on_knife[id])
		{
			if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
			{
				switch(player_item_id[id])
				{
					case 182:item_wysyp(id)
					}
				g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
			}
		}
	}
(sory mój prethink (mam taki bo mam kilka itemow co działają na noz+e)

na koniec

Spoiler


w

public pfn_touch ( ptr, ptd )
pod
if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))
dodaj
if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player"))
		{
			new Float:origin[3],exppak
			exppak = random_num(250,500)  ///////// ile expa za paczke
	
			pev(ptd,pev_origin,origin)
			Give_Xp(ptr,exppak)
			ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
			emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 )
			remove_entity(ptd)
		}


w
award_item
dodaj
case xxx: ///case twojego itemku
		{
			if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
			{
				player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz"
				player_item_id[id] = 182
				cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
				ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01  Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat
				item_durability[id] = 3000000
				player_b_inv[id] = 1
			}
			else award_item(id,0)	
}

dodam jeszcze ss (sora rozdzielczość zla cos jest )
dodam wiec link Obrazek
P.S
paczka.wav ma byc w folderze
sound/diablosound/paczka.wav

Załączone pliki


Użytkownik Stachu123 edytował ten post 31.07.2011 21:42

  • +
  • -
  • 5

#2 uzytkownik

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:normalne
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 03.08.2011 18:21

a to powinno byc:


if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new Float:origin[3],exppak
exppak = random_num(250,500) ///////// ile expa za paczke

pev(ptd,pev_origin,origin)
Give_Xp(ptr,exppak)
ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 )
remove_entity(ptd)
}


byc pod:

	
if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))
{

new szClassNameOther[32]
entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31)



Bo takto wyskoczy ze undetifed symbol ;]
Tak mi sie przynajmniej zdaje

Użytkownik uzytkownik edytował ten post 03.08.2011 18:21


#3 Magson

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 27.08.2011 17:54

teraz w:

client_PreThink ( id )


dodaj:

if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(player_item_id[id]) { case 182:item_wysyp(id) } g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } }


WTF? wywala mi tylko tutaj błąd, gdzie mam ten kod wkleić?
  • +
  • -
  • 0

#4 Diablo Own3r

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2011 13:03

Nie może się to dziać automatycznie?.
  • +
  • -
  • 0

#5 ::Gogiel::

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:77
  • GG:
  • Imię:Hm... xD Patryk xD
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.09.2011 10:49

Magson zmien w preThink case twojego itemu ze 182 na taki jak podąłeś :D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
SERWER SA:MP 194.28.50.14:25064
Zapraszamy Do Gry http://cs-pobojowisko.eu

#6 Magson

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.09.2011 11:48

Rzeczywiście, dzięki. Nie zauważyłem błędu

if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id))
		{					  
				if (on_knife[id])
				{
						if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
						{
								switch(player_item_id[id])
								{
										case 87:item_wysyp(id)
										}
								g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
						}
				}
		}

Error: Undefined symbol "on_knife" on line 1692
Warning: Expression has no effect on line 1692
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1692
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1692
Error: Too many error messages on one line on line 1692

Compilation aborted.
4 Errors.

(sory m&#243;j prethink (mam taki bo mam kilka itemow co działają na noz+e)
My nie mamy.

Użytkownik Magson edytował ten post 23.09.2011 12:04

  • +
  • -
  • 0

#7 ::Gogiel::

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:77
  • GG:
  • Imię:Hm... xD Patryk xD
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.09.2011 14:56

Czekaj bo u mnie to poszło normalnie dm Ci wycinek mojego pre Thinka od momentu eventu :D

 /////////////////////KUSZA-KONIEC//////////////////////////////
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(player_item_id[id])
{
case 182:item_wysyp(id)
}
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PostThink( id )


tak u mnie wygląda całość :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
SERWER SA:MP 194.28.50.14:25064
Zapraszamy Do Gry http://cs-pobojowisko.eu

#8 Magson

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.09.2011 15:16

 /////////////////////KUSZA-KONIEC//////////////////////////////
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id))
{               
  if (on_knife[id])
  {
   if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
   {
    switch(player_item_id[id])
    {
         case 182:item_wysyp(id)
    }
    g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
   }
  }
}

return PLUGIN_CONTINUE 
}

 

Jeśli wytnę if (on_knife[id]) to event na każdej broni będzie działał?
  • +
  • -
  • 0

#9 ::Gogiel::

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:77
  • GG:
  • Imię:Hm... xD Patryk xD
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.09.2011 15:18

Tak jak już CI napisałem na gg według mnie tak :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
SERWER SA:MP 194.28.50.14:25064
Zapraszamy Do Gry http://cs-pobojowisko.eu

#10 Magson

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.09.2011 16:01

Nie da rady, if (on_knife[id]) musi być przypisany
  • +
  • -
  • 0

#11 bakmjp

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:54
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:Łomza
Offline

Napisano 23.03.2012 11:28

mi nie działa :/ by mógł mi ktoś to dodać?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 dw221

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:38
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2012 20:38

Sorrki za głupie pytanie ale jak tego użyć ?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika

Diablo : nicegames.no-ip.pl:27351
FFA : nicegames.no-ip.pl:27387


#13 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 31.03.2012 20:41

Musisz mieć ten item. Gdy go masz to na nożu klikasz "E".
  • +
  • -
  • 0

#14 dw221

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:38
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.04.2012 18:43

A da się dać mniej niż 150 tych butli
?

Jeszcze 1 pytanie
bo niby wszystko ładnie działa ale jak dam od ch*** tych butli to serwer off dlaczego tak się dzieje ??
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika

Diablo : nicegames.no-ip.pl:27351
FFA : nicegames.no-ip.pl:27387


#15 aaaaaa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.03.2013 20:41

Po postawieniu totemu server pada moze to byc spowodowane tym ze ten model i ten sam dzwiek juz mialem na serverze ? ?

sory ze post pod postem ale niemoge edytowac ... co odpowiada za ilosc tych butelek jak zmniejszyc np do 50 cos czuje ze server pada bo niewyrabia
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png


#16 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2013 15:34

Autorze jak zmienić ilość wypadających butelek >??


Użytkownik Warjat edytował ten post 07.05.2013 15:43

  • +
  • -
  • 0

#17 aaaaaa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.03.2014 18:10

Moja rada stawiac jeden totem gora dwa na raz przy wiekszej ilosci graczy przy bo jezeli niezostana w miare szybko zebrane to server padnei z powodu za duzej ilosci modeli na mapie
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych