Przedstawię wam sposób na zrobienie eventu.
Polega on na tym ze jakiś h@ stawia totem a z niego wypada 150 butelek.
Kazda butelka ma w sobie exp.
Kto 1 podniesie dostaje exp (podnieś = wbiegnij na nią )
Ok to na początek
w
plugin_initdodaj
register_think("Effect_20121_Totem","Effect_20121_Totem_Think")
w
plugin_precache()dodaj
precache_model("addons/amxmodx/diablo/w_paczka.mdl"); precache_sound("diablosound/paczka.wav");teraz w
client_PreThink ( id )dodaj
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(player_item_id[id]) { case 182:item_wysyp(id) } g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } }(sory mój prethink (mam taki bo mam kilka itemow co działają na noz+e)
na koniec
w
public pfn_touch ( ptr, ptd )pod
if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))dodaj
if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player")) { new Float:origin[3],exppak exppak = random_num(250,500) ///////// ile expa za paczke pev(ptd,pev_origin,origin) Give_Xp(ptr,exppak) ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak) emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 ) remove_entity(ptd) }
w
award_itemdodaj
case xxx: ///case twojego itemku { if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz" player_item_id[id] = 182 cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR) ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat item_durability[id] = 3000000 player_b_inv[id] = 1 } else award_item(id,0)}
dodam jeszcze ss (sora rozdzielczość zla cos jest )
dodam wiec link Obrazek
P.S
paczka.wav ma byc w folderze
sound/diablosound/paczka.wav
Załączone pliki
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 31.07.2011 21:42