Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 29.12.2011 10:08
A ta grawitacja jest do wszystkich klas .?
#22
Napisano 29.12.2011 10:28
Tak
#23
Napisano 01.01.2012 02:16
#24
Napisano 11.01.2012 21:26
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(441) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(442) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(763) : error 017: undefined symbol "limit_gra"
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
#25
Napisano 11.01.2012 21:35
A mi taki error wyskakuje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(441) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(442) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(763) : error 017: undefined symbol "limit_gra"
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
nie dodałeś new limit_gra.
#26
Napisano 12.01.2012 14:54
#27
Napisano 01.02.2012 19:01
niezależnie ile pkt wklepie w statystykę i tak grawitacja ma taką samą wartość ...
#28
Napisano 02.02.2012 00:25
Zawiera on malutki błędzik ;D
floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.5, 1.0)
zamień na:
floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.0, 0.5)
Ot taka mała drobostka co psuje wszystko ;F
#29
Napisano 06.02.2012 16:36
#30
Napisano 06.02.2012 16:40
#31
Napisano 06.02.2012 17:53
#33
Napisano 08.02.2012 23:06
Znaczy nie wracaj, jak się nauczysz to się dowiesz, że każdą klasę trzeba edytować...
#35
Napisano 09.02.2012 11:53
#37
Napisano 14.02.2012 09:43
To nie idzie dodać tej statystyki?
#39
Napisano 14.02.2012 13:47
////////////Te punkty dotyczą szybkiego rozdawania statystyk. Nie opiszę jak to zrobić bez tego bajeru, gdyż to mija się z celem (tzn. nie lubię 200 razy klikać 2, po wpisaniu /reset)///////// Znajdź: new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60];
Bo zaczymuje się w tym miejscu i już nic więcej w sma nie mogę z tego poradnika znaleźć
#40
Napisano 14.02.2012 14:12
Znajdź:
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
Dodaj ZA:
new grawitacja[60];
Znajdź:
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
Dodaj ZA:
format(grawitacja, charsmax(grawitacja), "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza grawitacje)", PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1));
Znajdź:
menu_additem(menu, kondycja);
Dodaj ZA:
menu_additem(menu, grawitacja);
i pod
case 4:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
dodaj to:
case 5:
{
if(grawitacja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
grawitacja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
Ja tak dodałem u siebie i działa.
Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 14:15
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













