Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nowe statystykiProblem z klasami

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#21 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.12.2011 10:08

Napisze mi ktoś ten poradnik tylko że odnośnie Regeneracji HP

A ta grawitacja jest do wszystkich klas .?

#22 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 29.12.2011 10:28

@UP

Tak

#23 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.01.2012 02:16

@Name166: Przecież dla regeneracji jest to samo... Tylko, że nazwy się wszystkie zmieniają. Kiedyś na forum podawałem fukcję regeneracji - poszukaj.
  • +
  • -
  • 1

#24 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 11.01.2012 21:26

A mi taki error wyskakuje


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(441) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(442) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(763) : error 017: undefined symbol "limit_gra"
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).



#25 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.01.2012 21:35

A mi taki error wyskakuje


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(441) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(442) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(763) : error 017: undefined symbol "limit_gra"
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).


nie dodałeś new limit_gra.
  • +
  • -
  • 1

#26 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 12.01.2012 14:54

Thx pomogło metfiu masz plusa :D

#27 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.02.2012 19:01

A mi ten przelicznik nie chce chodzić

niezależnie ile pkt wklepie w statystykę i tak grawitacja ma taką samą wartość ...
  • +
  • -
  • 0

#28 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.02.2012 00:25

Skoro Tobie tak działa to bardzo dobrze - czytałeś poradnik.
Zawiera on malutki błędzik ;D
floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.5, 1.0)

zamień na:
floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.0, 0.5)

Ot taka mała drobostka co psuje wszystko ;F
  • +
  • -
  • 1

#29 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.02.2012 16:36

czyli mam tylko zmienić te wartości float tak ? bo nie widzę tu literówek
  • +
  • -
  • 0

#30 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 06.02.2012 16:40

Tak

#31 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.02.2012 17:53

Jak zrobić, żeby po wladowaniu 1000 pkt grawitacja byla ustawiona na 100?
  • +
  • -
  • 0

#32 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.02.2012 22:31

Jak ja dodaję tą grawitację to mi wszystkie klasy znikają z Cod'a ;/
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#33 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.02.2012 23:06

Naucz się czytać i wróć.
Znaczy nie wracaj, jak się nauczysz to się dowiesz, że każdą klasę trzeba edytować...
  • +
  • -
  • 0

#34 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.02.2012 23:12

To trzeba jeszcze do każdej klasy to dopisać? A nie może być tak jak z obrażeniami, że każdy ma na 0 i dodaje sobie sam po wbiciu lvl?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#35 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.02.2012 11:53

Można. Wystarczy nie edytować natywu cod_register_class i nie zmieniać funkcji ZarejestrujKlase.
  • +
  • -
  • 3

#36 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 13.02.2012 22:55

Działa dzięki xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#37 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 14.02.2012 09:43

a jak nie mam szybkiego rozdawania statystyk? Tylko mam inne od Byczu (czy jakoś tak)
To nie idzie dodać tej statystyki?
  • +
  • -
  • 0

#38 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 12:49

Idzie dodajesz wtedy to:


case 5:
{
if(grawitacja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
grawitacja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}

Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 12:49

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#39 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 14.02.2012 13:47

A możesz trochę jaśniej wyjaśnić.?


////////////Te punkty dotyczą szybkiego rozdawania statystyk. Nie opiszę jak to zrobić bez tego bajeru, gdyż to mija się z celem (tzn. nie lubię 200 razy klikać 2, po wpisaniu /reset)/////////
Znajdź:
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];

Bo zaczymuje się w tym miejscu i już nic więcej w sma nie mogę z tego poradnika znaleźć
  • +
  • -
  • 0

#40 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 14:12

Jeśli nie masz szybkiego rozdawania tak jak ja to dodaj tak:


Znajdź:
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
Dodaj ZA:
new grawitacja[60];

Znajdź:
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
Dodaj ZA:
format(grawitacja, charsmax(grawitacja), "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza grawitacje)", PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1));

Znajdź:
menu_additem(menu, kondycja);
Dodaj ZA:
menu_additem(menu, grawitacja);


i pod




case 4:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}

dodaj to:


case 5:  
				  {	  
						if(grawitacja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
						{
								grawitacja_gracza[id]++;
								punkty_gracza[id]--;
						}
						else
								client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
				}




Ja tak dodałem u siebie i działa. ;)

Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 14:15

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych