Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nowe statystykiProblem z klasami

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#41 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 14.02.2012 15:00

Tle błedów mi wyskoczyło;/
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(6) : error 038: extra characters on line
QTM_CodMod.sma(765) : error 017: undefined symbol "f"
QTM_CodMod.sma(766) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(770) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(771) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1032) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1033) : warning 217: loose indentation
3 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#42 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 15:04

QTM_CodMod.sma(765) : error 017: undefined symbol "f"
Bo żeś uciął if'a ;P

powinno być tam:
if(grawitacja_gracza[id] < limit_poziomu/2)

a masz

f(grawitacja_gracza[id] < limit_poziomu/2)


i wyrównaj linijki to nie będzie żadnych warningów :P

Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 15:06

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#43 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 14.02.2012 15:09

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#44 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 14.02.2012 15:11

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(6) : error 038: extra characters on line
QTM_CodMod.sma(765 -- 767) : error 001: expected token: "}", but found ";"
QTM_CodMod.sma(768) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(770) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
QTM_CodMod.sma(772) : warning 209: function "PrzydzielPunkty_Handler" should return a value
QTM_CodMod.sma(773) : error 054: unmatched closing brace
QTM_CodMod.sma(775) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(776) : error 021: symbol already defined: "PrzydzielPunkty"
QTM_CodMod.sma(778) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(1032) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1033) : warning 217: loose indentation
7 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).


teraz coś takiego
  • +
  • -
  • 0

#45 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 15:13

Misieq Ci usunał błędy więc weź jego sma, jak ja poprawiłem u siebie ten if to też mi się zrobiło dobrze :P
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#46 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 14.02.2012 17:05

dobra działa dzięki MisiekQ

Dodałem soie max 100 punktów w grawitacje i tylko minimalnie wyżej skacze. gdzie można zwiększyć żeby za punkt przyznany trochę wyżej się skakało?
  • +
  • -
  • 0

#47 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 17:08

Tu sobie zmieniasz:

wartosc_grawitacji_gracza[id] = float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800
floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.5, 1.0) // *TUTAJ MOŻESZ ZMIENIĆ MINIMALNĄ WARTOŚĆ GRAWITACJI JAKĄ MOŻE MIEĆ GRACZ. BY TO ZROBIĆ ZMIEŃ 1. LICZBĘ. PODAJ JĄ W TAKI SPOSÓB: NP. 0.6 * //
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-wartosc_grawitacji_gracza[id]);

Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 17:08

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#48 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 14.02.2012 19:25

Ustawiałem tu różne wartości i nic nie zmienia;/
  • +
  • -
  • 0

#49 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.02.2012 20:49

floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.5, 1.0)
zamień na:
floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.0, 0.5)
  • +
  • -
  • 0

#50 mastah1771

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 23.02.2012 00:53

zrobiłem wszystko według poradnika i d*pa .. próbowałem dodawać po 100pkt lub 20 pkt i nic . Grawitacja cały czas ta sama.
  • +
  • -
  • 0

#51 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 24.02.2012 11:58

ja też ustawiałem na różne sposoby i jest taka sama grawitacja...jedynie gdy dam więcej pkt to jest większa ale nigdy nie mogę mniejszej ustawić za obojętnie jaką ilość pkt

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#52 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2012 16:29

Bo w poradniku jest błąd... Pisałem to już zresztą...
http://amxx.pl/topic...post__p__364606
  • +
  • -
  • 0

#53 kijo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:141
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.06.2012 13:34

Mam kilka errorów, proszę o pomoc:



// C:\Users\Mateusz\Desktop\compiler\QTM_CodMod.sma(6) : error 038: extra charac
ters on line
// C:\Users\Mateusz\Desktop\compiler\QTM_CodMod.sma(741) : error 017: undefined
symbol "allgrawitacja"
// C:\Users\Mateusz\Desktop\compiler\QTM_CodMod.sma(741) : error 072: "sizeof" o
perator is invalid on "function" symbols
// C:\Users\Mateusz\Desktop\compiler\QTM_CodMod.sma(741) : error 029: invalid ex
pression, assumed zero
// C:\Users\Mateusz\Desktop\compiler\QTM_CodMod.sma(741) : fatal error 107: too
many error messages on one line

Załączone pliki


Użytkownik kijo edytował ten post 03.06.2012 13:43

  • +
  • -
  • 0

#54 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 18.08.2012 10:26

a dało by się dodać inną statystykę niż grawitacja ?
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#55 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.08.2012 20:57

Pewnie by się dało. Nawet jest już parę Armor, Obrażenia, Regenaracja HP :)

Wystarczy poszukać.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#56 Trebrons

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.09.2012 17:40

Człowieku, jeden mały błąd w poradniku a tak dużo zmienia ;D Przekonał się o tym pan kijo ;P

w public PrzydzielPunkty(id)

Znajdź:
new allzdrowie[60];

Dodaj za:
new allgrawitacja[60];

Znajdź:
new inteligencjaa[60];

Dodaj za:
new grawitacjaa[60];

Tego nie dodałeś ;)
  • +
  • -
  • 0

#57 Pijawka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.09.2012 14:23

Dodałem wszystko dobrze. Ale klas nie mam. :/
czytałem troszkę i pozmieniałem w klasach.

dodałem :

new const grawitacja = 0;

oraz

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);

Ale się nie dało skomplikować :/
jest błąd.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Jumper.sma(24) : error 088: number of arguments does not match definition
codclass_Jumper.sma(61) : warning 203: symbol is never used: "grawitacja"

1 Error.
Could not locate output file codclass_Jumper.amxx (compile failed).

a 61 linijka jest pusta. :/ tylko jest }

Proszę o pomoc.

Dołączona grafika

IP:176.31.255.90:27003


#58 Trebrons

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.09.2012 14:42

A kompilowałeś lokalnie i dodałeś do codmod.inc to ?:

native cod_get_user_gravity(id, grawitacja_zdobyta=1, grawitacja_klasy=1, grawitacja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki grawitacja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_gravity(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki grawitacja
------------------------------*/

Użytkownik Trebrons edytował ten post 19.09.2012 14:42

  • +
  • -
  • 0

#59 Pijawka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.09.2012 16:09

hmm. :D
nie dodałem.

sprawdzę.

@edit

hmm. w tym codmod.inc było już dodane.
tylko w który folder to wrzucić ?

@edit

jaka to kompilacja lokalna ? :>

Użytkownik Pijawka edytował ten post 19.09.2012 16:22

Dołączona grafika

IP:176.31.255.90:27003


#60 Pijawka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.09.2012 15:15

dodałem ten codmod.inc dodałem dobrze.
ale co trzeba zrobić żeby klasy działały ?

Dołączona grafika

IP:176.31.255.90:27003






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych