Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak dodac klasie +1 rakiet/min za zabójstwo?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 25.07.2011 15:21

Witam, jak wyżej napisane czyli jak dodać klasie za zabójstwo 1 rakietę, minę lub 1/2 że dostanie rakietę/minę :)
Oraz czy umiał by ktoś zrobić mi miny laserowe żeby zadawały 90DMG+inteligencja za przejście przez wiązkę lasera i żeby nie wybuchały po przejściu przez wiązkę lasera? W załączniku SMA min laserowych ( Miny są pod starego cod ).

Załączone pliki


Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 25.07.2011 15:23

  • +
  • -
  • 0

#2 BedeBralCie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Czego?
Offline

Napisano 27.07.2011 16:13

Pomogę ci tylko w pierwszym.
Jeżeli chcesz dodać klasie minę/rakietę za zabójstwo. W pliku .sma szukasz funkcji:
public Death()
po
	new weapon = get_user_weapon(attacker);
	new zdrowie = get_user_health(attacker);
dodajesz:
if(klasa_gracza[attacker] == xx)
{
ilosc_min_gracza[attacker]++;
ilosc_rakiet_gracza[attacker]++;
}
Poniżej przykład z szansą 1/2:
if(klasa_gracza[attacker] == xx && random_num(1, 2) == 1)
{
ilosc_min_gracza[attacker]++;
ilosc_rakiet_gracza[attacker]++;
}
Gdzie xx to nazwa klasy.
Tutaj możesz wybrać rakiety, miny lub obie rzeczy.

Użytkownik BedeBralCie edytował ten post 27.07.2011 16:15

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Nie bądź sęp!

Daj Dołączona grafika !
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych