Jak dodac klasie +1 rakiet/min za zabójstwo?
Czaso Umilacz
25.07.2011
Witam, jak wyżej napisane czyli jak dodać klasie za zabójstwo 1 rakietę, minę lub 1/2 że dostanie rakietę/minę
Oraz czy umiał by ktoś zrobić mi miny laserowe żeby zadawały 90DMG+inteligencja za przejście przez wiązkę lasera i żeby nie wybuchały po przejściu przez wiązkę lasera? W załączniku SMA min laserowych ( Miny są pod starego cod ).
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 25.07.2011 15:23
Oraz czy umiał by ktoś zrobić mi miny laserowe żeby zadawały 90DMG+inteligencja za przejście przez wiązkę lasera i żeby nie wybuchały po przejściu przez wiązkę lasera? W załączniku SMA min laserowych ( Miny są pod starego cod ).
Załączone pliki
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 25.07.2011 15:23
BedeBralCie
27.07.2011
Pomogę ci tylko w pierwszym.
Jeżeli chcesz dodać klasie minę/rakietę za zabójstwo. W pliku .sma szukasz funkcji:
Tutaj możesz wybrać rakiety, miny lub obie rzeczy.
Użytkownik BedeBralCie edytował ten post 27.07.2011 16:15
Jeżeli chcesz dodać klasie minę/rakietę za zabójstwo. W pliku .sma szukasz funkcji:
public Death()po
new weapon = get_user_weapon(attacker); new zdrowie = get_user_health(attacker);dodajesz:
if(klasa_gracza[attacker] == xx) { ilosc_min_gracza[attacker]++; ilosc_rakiet_gracza[attacker]++; }Poniżej przykład z szansą 1/2:
if(klasa_gracza[attacker] == xx && random_num(1, 2) == 1) { ilosc_min_gracza[attacker]++; ilosc_rakiet_gracza[attacker]++; }Gdzie xx to nazwa klasy.
Tutaj możesz wybrać rakiety, miny lub obie rzeczy.
Użytkownik BedeBralCie edytował ten post 27.07.2011 16:15