Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Blokada broni startowych

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cilala

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Człopa
Offline

Napisano 22.07.2011 16:37

Siema
Wie ktoś może jak zablokować pistolety TT(glock) oraz CT(USP) aby klasy ich nie dostawały ?? Chciał bym żeby były tylko bronie które dodałem podczas robienia klas. Dzięki za odpowiedz.
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 22.07.2011 16:48

W public Odrodzenie na samej górze usuń:


switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 22.07.2011 16:59

proszę.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "No USP and GLOCK"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public Poczatek_rundy(){
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i)){
client_cmd(i,"slot2")
if(get_user_team(i) == 1){
fm_strip_user_gun(i,CSW_GLOCK18)
}
else if(get_user_team(i) == 2){
fm_strip_user_gun(i,CSW_USP)
}
}
}
}

stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon)
{
new ent_class[32];
new clip, ammo;
if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
return false;

get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);

new ent_weap
while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {}

if (!ent_weap)
return false;

if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) {
set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2011 17:07

poprawiony kod z góry
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "No USP and GLOCK"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_rundy(){
	for(new i=1;i<33;i++){
		if(!is_user_alive(i))
			continue;
		
		if(get_user_team(i) == 1){
			fm_strip_user_gun(i,CSW_GLOCK18)
		}
		else if(get_user_team(i) == 2){
			fm_strip_user_gun(i,CSW_USP)
		}
		
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Cilala

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Człopa
Offline

Napisano 22.07.2011 18:06

Niestety żadna z tych propozycji nie działa :(
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2011 18:41

to co dał shark powinno działać
skompilowałeś kod po zmianie ?
zrestartuj serwer
na pewno masz stary cod ?
  • +
  • -
  • 1

#7 Cilala

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Człopa
Offline

Napisano 22.07.2011 19:57

Oczywiście że skompilowałem plik. Zresetowałem serwer ale nadal nie działa, mam starego CoD'a. Dodam plik .sma który jest po zmianach.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.07.2011 20:08

Teraz będzie działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#9 Cilala

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Człopa
Offline

Napisano 22.07.2011 20:46

Zgadza się, teraz działa. Po plusie dla każdego. Do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 22.07.2011 20:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych