Siema
Wie ktoś może jak zablokować pistolety TT(glock) oraz CT(USP) aby klasy ich nie dostawały ?? Chciał bym żeby były tylko bronie które dodałem podczas robienia klas. Dzięki za odpowiedz.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.07.2011 16:37
#2
Napisano 22.07.2011 16:48
W public Odrodzenie na samej górze usuń:
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
#3
Napisano 22.07.2011 16:59
proszę.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "No USP and GLOCK"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_rundy(){
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i)){
client_cmd(i,"slot2")
if(get_user_team(i) == 1){
fm_strip_user_gun(i,CSW_GLOCK18)
}
else if(get_user_team(i) == 2){
fm_strip_user_gun(i,CSW_USP)
}
}
}
}
stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon)
{
new ent_class[32];
new clip, ammo;
if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
return false;
get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);
new ent_weap
while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {}
if (!ent_weap)
return false;
if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) {
set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<
#4
Napisano 22.07.2011 17:07
poprawiony kod z góry
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "No USP and GLOCK" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_rundy(){ for(new i=1;i<33;i++){ if(!is_user_alive(i)) continue; if(get_user_team(i) == 1){ fm_strip_user_gun(i,CSW_GLOCK18) } else if(get_user_team(i) == 2){ fm_strip_user_gun(i,CSW_USP) } } }
#5
Napisano 22.07.2011 18:06
Niestety żadna z tych propozycji nie działa
#6
Napisano 22.07.2011 18:41
to co dał shark powinno działać
skompilowałeś kod po zmianie ?
zrestartuj serwer
na pewno masz stary cod ?
skompilowałeś kod po zmianie ?
zrestartuj serwer
na pewno masz stary cod ?
#7
Napisano 22.07.2011 19:57
Oczywiście że skompilowałem plik. Zresetowałem serwer ale nadal nie działa, mam starego CoD'a. Dodam plik .sma który jest po zmianach.
Załączone pliki
#8
Napisano 22.07.2011 20:08
Teraz będzie działać.
Załączone pliki
#9
Napisano 22.07.2011 20:46
Zgadza się, teraz działa. Po plusie dla każdego. Do zamknięcia.
#10
Napisano 22.07.2011 20:52
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych