Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

ZPA - Infekcja (matkla + 2 zwykłę zombi)

zombie plague 4.3

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 21.07.2011 19:50

Witam. Pomógłby mi ktoś przerobić te funkcję tak, aby zwykła infekcja polegała na tym, że jest 1 matka i 2 zwykłe zombie. Rozdrywka będzie szybciej szła i nie będzie takich nud na początku.

Funkcja od zwykłej infekcji:
// Start the default infection mode
start_infection_mode(id, mode)
{
	// Get alive players count
	static iPlayersnum
	iPlayersnum = fnGetAlive()
	
	static forward_id
	
	// Single Infection Mode
	g_currentmode = MODE_INFECTION
	g_lastmode = MODE_INFECTION
	
	// Allow Infection
	g_allowinfection = true
	
	// Choose player randomly?
	if (mode == MODE_NONE)
		id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))
	
	// Turn player into the first zombie
	zombieme(id, 0, 0, 0, 0, 0)
	
	// Remember id for calling our forward later
	forward_id = id
	
	// Remaining players should be humans (CTs)
	for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
	{
		// Not alive
		if (!g_isalive[id])
			continue;
		
		// First zombie
		if (g_zombie[id])
			continue;
		
		// Switch to CT
		if (fm_cs_get_user_team(id) != FM_CS_TEAM_CT) // need to change team?
		{
			remove_task(id+TASK_TEAM)
			fm_cs_set_user_team(id, FM_CS_TEAM_CT)
			fm_user_team_update(id)
		}
	}
	
	// Show First Zombie HUD notice
	set_hudmessage(255, 0, 0, HUD_EVENT_X, HUD_EVENT_Y, 0, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
	ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L",LANG_PLAYER, "NOTICE_FIRST", g_playername[forward_id])
	
	// Start ambience sounds
	if (g_ambience_sounds[AMBIENCE_SOUNDS_INFECTION])
	{
		remove_task(TASK_AMBIENCESOUNDS)
		set_task(2.0, "ambience_sound_effects", TASK_AMBIENCESOUNDS)
	}
	
	// Mode fully started!
	g_modestarted = true
	
	// No more a new round
	g_newround = false
	
	// Round start forward
	ExecuteForward(g_fwRoundStart, g_fwDummyResult, MODE_INFECTION, forward_id);
}

Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.07.2011 21:14

Podpisuję się do prośby.
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 23.07.2011 18:35

ja sobie poradziłem, jednak koledze bez wyobraźni i zwykłego złodzieja pomysłów niestety nie pomogę.

Pozdro.

Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 23.07.2011 18:41

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych