Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Jak ograniczyć firebale u maga

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 16.07.2011 14:37

Wielu z was pewnie wkuriwało jak koleś napie*** firebalami ile popadnie xD teraz Nie! ;d xD

Szukamy :
new flashbattery[33]


dodajemy pod :

new maxfired[33]


teraz w:

public call_cast(id)


gdzieś nad :

switch(player_class[id])


dodajemy :

new maxfiredilosc = 5

gdzie jako 5 wpisz ilość maxymalnych firebali

teraz znajdz :

case mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}



zmień na :


case Mag:
{
if(maxfired[id] >= maxfiredilosc)
{
show_hudmessage(id, "[Mag] Mozesz wyczarowac tylko 5 firebali na rude . Zaskoczony?")
}
else
{
maxfired[id]++;
show_hudmessage(id, "[Mag] Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
}



Teraz żeby co runde można było czarować 5 firebali a nie co mape .xD :

W :

public RoundStart()


znajdz :

count_jumps(i)


pod dodaj:

maxfired[i] = 0

Użytkownik Gh0st edytował ten post 27.07.2011 15:05

  • +
  • -
  • 2

#2 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 17.04.2012 17:55

dzięki przydało się +

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.04.2012 17:28

Nie sądzisz że maxfiredilosc powinno być stałą ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 Skipi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Polak
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.05.2012 12:14

Jeżeli ktoś ma

count_jumps(i)


to wtedy niech doda pod :

maxfired(i) = 0

Użytkownik Skipi edytował ten post 26.05.2012 12:15

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych